Pagina 1 din 1

Turbo pressure too high

Scris: Dum 25-Sep-2016 08:54
de nocivu
Salut!
Am o problema mare apare Depulution sistem fault pe display urmat de lipsa de putere .
Nu se mai accelereaza peste 2800 turatii iar ca viteza nu sare de 110 chinuit.
Problema apare in momentu cand incerc sa fortez indiferent de viteza si de treapta de viteza, mai putin 1 si 2.
Am pus lexia pe ea si a dat aceasta eroare turbo pressure too high
Stie cineva ce ar putea fi ? Eu banuesc electrova sau senzorul de presiune sa nu citeasca corect ?
O zi buna sa aveti si drumuri bune fara evenimente.

Re: Turbo pressure too high

Scris: Mar 14-Feb-2017 15:10
de fatman
ai rezolvat? am aceeasi problema
mie mi s-a spus ca ar fi blocata geometria variabila pe turbo

Re: Turbo pressure too high

Scris: Mie 15-Feb-2017 15:38
de calorifer4
ai ''cartofi infipti pe teava de esapament"... demonteaza evacuarea din racordul flexibil ( nu dureaza mai mult de 10min )si verifica catalizatorul sa nu fie colmatat, cand ai facut ultima data regenerare la DPF? dar Eolys ai completat, motorasul/pompa eolys functioneaza?...DPF off, calculatoarele au 2 harti standard si safe, mai baga o fisa! :(

Re: Turbo pressure too high

Scris: Joi 16-Feb-2017 20:39
de fatman
E goala evacuarea, nu mai exista filtru de particule catalizator etc, am pt fap emulator

Re: Turbo pressure too high

Scris: Mar 25-Apr-2017 08:48
de nocivu
Scuze pentru intarziere.
Am identificat problema dar nu am rezolvat de tot.
Electrovana se alimenteaza la 12 v curati iar mie la mufa masurat cu motor oprit doar contact pus am 9v iar cu motor pornit am 10v.
Problema este din alimentarea electrovanei. Am tras 2 fire unul de la BSM de la la osiguranta care se activeaza cand pui contact si un fir de la masa asta doar ca sa funtioneze la parametri dar mai este o problema nu mai funtioneaza pilotul automat pentru ca este legat pe mufa care intra la electrovana.
Are cineva o schema cu electrica de unde vin cele 2 fire care alimenteaza electrovana?