Pagina 1 din 1

Da in nas in sarcina

Scris: Mie 09-Noi-2016 15:51
de mesersmith
Din pacate, nu prea am mai avut timp mai deloc sa mai intru pe forum, cum tot asa nu am timp de nicio culoare sa fac investigatii pentru problema pe care o am acum la masina.
Insa ma gandesc ca poate a mai patit cineva ceva similar si o rezolv mai repede.

Masina da in nas la turatii mici, dar si la turatii mai mari, insa numai in sarcina.
Relati-ul este ok, nu oscileaza, daca o turez, merge corect si rotund, insa daca plec cu ea de pe loc, da in nas si intrerupe, ca si cum n-ar avea suficient combustibil.
Deocamdata am schimbat doar filtrul de combustibil si am verificat mufe de pe la diferiti senzori.
Am observat ca uneori, in special dimineata, merge corect.

A patit cineva ceva similar?

Re: Da in nas in sarcina

Scris: Mie 09-Noi-2016 16:12
de iulian.arg
Variatia de putere e posibil sa fie de la EGR. Am si eu niste variatii de putere din cand in vara cand motorul este cald intre 1500 si 2000. Pe un forum c5 uk am vazut ca ar fi de la egr care inchide si deschide neliniar. La rece EGR-ul este inchis de aia merge normal. Poate cu o anulare temporara de egr poti vedea daca se schimba ceva sau nu. Eu nu am apucat sa fac testul asta asta vara.

Sent from my ZUK Z1 using Tapatalk

Re: Da in nas in sarcina

Scris: Mie 09-Noi-2016 22:09
de mesersmith
Azi am facut o alta incercare. Am scos cele doua mufe de la senzorii de presiune si de temperatura de admisie.
Brusc s-a potolit, merge perfect si in sarcina, insa au inceput sa curga mesajele: antipollution fault, cruise control nu stiu cum.
Nu se mai tureaza mai mult de 3000, forta ceva mai mica, probabil nu intra nici turba, dar n-am avut cum sa verific ca ploua foarte rau.
Ma gandesc ca e bulit unul dintre cei doi senzori.

Re: Da in nas in sarcina

Scris: Mie 09-Noi-2016 23:21
de iulian.arg
Probabil a intrat in modul de avarie si ia o serie intreaga de parametri in modul predefinit fara sa-i mai citeasca de la senzori. E posibil ca unul din cei doi senzori sa fie de vina sau nu. E posibil ca alt senzor/modul sa fie de vina dar, pentru ca ai scos cei doi senzori, problema sa fie in realitate doar acoperita.