S-a ars pompa de la suspensie
Scris: Vin 20-Mar-2020 10:40
Saptamana trecuta pompa de suspensie si-a dat obstescul sfarsit...S-a intamplat dupa ce am schimbat o bieleta de directie si-un cap de bara. Nu radeti, dupa ce-am ridicat-o pe elevator n-a mai vrut neam sa se ridice.Mi-am dat seama ca e nasol vazand ca pompa nu mai bazaie.
Chiar si dupa ce-am verificat si rasverificat sigurantele tot nimic...
Asa ca m-am dus frumusel la un parc de dezmembrari si-am rezolvat problema cu 350 lei. Seara pe la 8, eu si cu un prieten, ne-am apucat sa o schimbam. In 3 ore a fost gata tot, inclusiv spalat si curatat. De notat ca pompa noua nu va functiona decat daca se pastreaza calculatorul de pe vechea pompa. Practic se ia veciul calculator si se monteaza pe noul motor. Dezamagire maxima insa. Dupa ce am stat o ora si jumatate cu motorul pornit n-a vrut sa se ridice de jos nici moarta. Epuizati dupa atatea ore de munca am plecat acasa...
A doua zi minune. Dupa 5 minute de la prima cheie s-a ridicat!
Acum, ce vroiam sa va spun, aici as fi vrut sa ajung de fapt. In seara de dinainte, dupa ce am demontat rezervorul de LDS, la demontarea furtunasului de retur, s-a rupt stutzul...
Stupoare maxima, cum naiba sa re rupa, ce s-a intamplat, am tras prea tare de el, era copt?
Cand ne uitam noi mai bine, ce credeti? Fusese lipit cu poxypol ...Eh, si intorcandu-ma inapoi in timp mi-am dat seama ce s-a intamplat. Cu vreun an si ceva in urma mi se fisurase o conducta din aceea subtire de fluid, care trece pe sub masina. Am dus masina la service si a doua zi am luat-o reparata. Practic, demontasera conducta si i-au sudat un adaos. Ca sa faca treaba asta a trebuit demontat capatul care intra in pompa. Ca sa-l demonteze trebuia dat jos rezervorul. Mai mult ca sigur atunci s-a intamplat. Doar ca boul de mecanic in loc sa spuna a preferat sa taca precum tac astia de se-ntorc din Italia si sa-l lipeasca el cu poxypol. Ca cica nu e presiune acolo, n-are ce sa se-ntample domne. Pai da, nu e presiune, dar " e vibratii" ! Eu am tot observat in ultimul an picaturi pe jos, compartimentul mai tot timpul umed si uleios prin zona pompei, dar nu mi-am dat seama ca de la asemenea magarie poate sa fie...Si rezolvarea era atat de simpla. 50 lei m-a costat rezervorul cu toate furtunele si colierele aferente. Asa ca a doua zi am revenit la garaj si am schimbat si rezervorul. Spalat si curatat bine zona, umplut iar cu LDS si de data asta in 5 minute s-a ridicat!
Aveti grija deci pe unde va reparati masinile si stati cu ochii pe mecanici. Greseala mea de anul trecut a fost ca i-am lasat masina pe mana boului, fara sa stau langa el. Daca eram acolo credeti ca-i mai trecea prin minte faza cu poxypolul?
Chiar si dupa ce-am verificat si rasverificat sigurantele tot nimic...
Asa ca m-am dus frumusel la un parc de dezmembrari si-am rezolvat problema cu 350 lei. Seara pe la 8, eu si cu un prieten, ne-am apucat sa o schimbam. In 3 ore a fost gata tot, inclusiv spalat si curatat. De notat ca pompa noua nu va functiona decat daca se pastreaza calculatorul de pe vechea pompa. Practic se ia veciul calculator si se monteaza pe noul motor. Dezamagire maxima insa. Dupa ce am stat o ora si jumatate cu motorul pornit n-a vrut sa se ridice de jos nici moarta. Epuizati dupa atatea ore de munca am plecat acasa...
A doua zi minune. Dupa 5 minute de la prima cheie s-a ridicat!
Acum, ce vroiam sa va spun, aici as fi vrut sa ajung de fapt. In seara de dinainte, dupa ce am demontat rezervorul de LDS, la demontarea furtunasului de retur, s-a rupt stutzul...
Stupoare maxima, cum naiba sa re rupa, ce s-a intamplat, am tras prea tare de el, era copt?
Cand ne uitam noi mai bine, ce credeti? Fusese lipit cu poxypol ...Eh, si intorcandu-ma inapoi in timp mi-am dat seama ce s-a intamplat. Cu vreun an si ceva in urma mi se fisurase o conducta din aceea subtire de fluid, care trece pe sub masina. Am dus masina la service si a doua zi am luat-o reparata. Practic, demontasera conducta si i-au sudat un adaos. Ca sa faca treaba asta a trebuit demontat capatul care intra in pompa. Ca sa-l demonteze trebuia dat jos rezervorul. Mai mult ca sigur atunci s-a intamplat. Doar ca boul de mecanic in loc sa spuna a preferat sa taca precum tac astia de se-ntorc din Italia si sa-l lipeasca el cu poxypol. Ca cica nu e presiune acolo, n-are ce sa se-ntample domne. Pai da, nu e presiune, dar " e vibratii" ! Eu am tot observat in ultimul an picaturi pe jos, compartimentul mai tot timpul umed si uleios prin zona pompei, dar nu mi-am dat seama ca de la asemenea magarie poate sa fie...Si rezolvarea era atat de simpla. 50 lei m-a costat rezervorul cu toate furtunele si colierele aferente. Asa ca a doua zi am revenit la garaj si am schimbat si rezervorul. Spalat si curatat bine zona, umplut iar cu LDS si de data asta in 5 minute s-a ridicat!
Aveti grija deci pe unde va reparati masinile si stati cu ochii pe mecanici. Greseala mea de anul trecut a fost ca i-am lasat masina pe mana boului, fara sa stau langa el. Daca eram acolo credeti ca-i mai trecea prin minte faza cu poxypolul?