circuit racire motor
Scris: Mie 20-Sep-2006 20:02
Sunt posesorul unui C5, 2,0HDI,motor RHZ,an 2002,130000 km,si la un control vizual in habitaclul motor,am observat ca toate furtunurile tur,retur sau de legatura, din circuitul de racire,sunt f.f.tari.
Am procedat in felul urmator:
1.-am slabit usor busonul vasului de expansiune si s-a auzit un fisiit,circuitul depresurizindu-se.Nu a curs lichid,furtunurile s-au inmuiat.
2.-am pornit motorul,am completat cu amestec 2,5l,am aerisit circuitul si am asteptat sa vad ce se intimpla: cu busonul scos,motor pornit,radiator fierbinte 82-85 grade,nu a dat lichidul afara si nu apar bule de aer .
3.-in momentul in care am insurubat busonul,furtunurile s-au intarit instantaneu,desurubarea busonului fiind insotita de data aceasta si de scurgari de lichid,dar nu foarte importante.
Mentionez ca in timpul rulajului temperatura nu creste peste normal,chiar si cu clima cuplata.
Ce parere aveti: supapa busun vas expansiune defecta?,garnitura chiulasa?,sau.....
Va multumesc anticipat si astept sugastii pertinente din partea Dvs.
Am procedat in felul urmator:
1.-am slabit usor busonul vasului de expansiune si s-a auzit un fisiit,circuitul depresurizindu-se.Nu a curs lichid,furtunurile s-au inmuiat.
2.-am pornit motorul,am completat cu amestec 2,5l,am aerisit circuitul si am asteptat sa vad ce se intimpla: cu busonul scos,motor pornit,radiator fierbinte 82-85 grade,nu a dat lichidul afara si nu apar bule de aer .
3.-in momentul in care am insurubat busonul,furtunurile s-au intarit instantaneu,desurubarea busonului fiind insotita de data aceasta si de scurgari de lichid,dar nu foarte importante.
Mentionez ca in timpul rulajului temperatura nu creste peste normal,chiar si cu clima cuplata.
Ce parere aveti: supapa busun vas expansiune defecta?,garnitura chiulasa?,sau.....
Va multumesc anticipat si astept sugastii pertinente din partea Dvs.