Pagina 1 din 1

VITEZA,TRACTIUNE?

Scris: Mar 13-Feb-2007 12:57
de pin
Buna ,am devenit posesorul unui C5 si imi pare bine dar am o nelamurire ,demaraj,putere,cam moale,cineva mi-a spus ca schimb debitmetru de arer sa fie aia problema ?

Scris: Mar 13-Feb-2007 17:27
de nicum
Poate ne spui si ce model, pentru ca nici unul dintre noi nu este mafalda. Daca e vorba de modelul 1.8i, ala e submotorizat. In nici un caz nu te apuca sa scimbi piese la masina pentru ca a zis X sau Y, mai ales ca un debitmetru nu e tocmai ieftin.

Scris: Mie 14-Feb-2007 12:13
de rufusgti
Motorul de 1.8 la C5 nu are debitmetru. Are doar un senzor pentru aer.

Scris: Vin 16-Feb-2007 13:22
de vasy
daca e hdi treapta 1 mi se pare cam scurta si mie, adica tre sa i dai cam 2500 de ture sa simti ca e agila, dar de la treapta 2 e beton, si nu te sfii sa i dai 3000 de ture ca stie merge si la turatia aia

Scris: Mie 21-Feb-2007 13:28
de pin
motorul e de 1997 ,109 cp din 2003

Scris: Mie 21-Feb-2007 13:30
de pin
motor HDI ,zau altceva nu pot sa ii bag devina

Scris: Joi 22-Feb-2007 08:26
de vasy
pin scrie:motor HDI ,zau altceva nu pot sa ii bag devina


Cel mai fiabil motor diesel la ora actuala si tu i bagi vina :D, eu fac liniute cu el prin oras pe la semafoare...

Scris: Mar 06-Mar-2007 12:33
de pin
nu ii bag devina la motorul HDI , ma refeream la demaraj sprint,e moale si nu stiu de unde vine buba, eu caut solutii

viteza,tractiune

Scris: Vin 16-Mar-2007 16:53
de cornelioan
Mai baieti, eu am 2.2 HDI, si va zic sincer ca nu-l gasesc deloc agil in treapta intai.dar doi si trei, zboara. De mult mi-am pus intrebarea de ce asa? Insa pana acum nu am nici un raspuns. Daca-l are cineva, sa-l puna mai repede pe forum!

Scris: Vin 16-Mar-2007 17:14
de nicum
Posibil raspuns: in treapta I pleci de pe loc (s-ar putea ca din acest motiv sa fie f scurta). Turbina intra abia pe la 1800-2000 de ture, deci e posibil ca tu sa schimbi inainte de 2000 de ture.
Personal reprizele mi se pare mai importante decit startul de pe loc, doar nu ti-ai luat masina sa faci liniute cu ea.

viteza, tractiune

Scris: Vin 16-Mar-2007 17:24
de cornelioan
Sincer sa fiu, nu ma deranjeaza si nici nu tin sa fac liniute. Mi-am pus intrebarea ca am simtit-o bleaga intra-ntaia. Nici nu am incarcat dar nici nu-s prea convins ca poate sa plece sartaind.Iar ca si numar de ture, merg intre 1800 si 2200, in oras desigur. am vazut masini cu motoare de 1.9 care te baga-n scaun la plecare, dar asta le depaseste doar dupa ce dai 2 si 3.

Re: viteza, tractiune

Scris: Vin 16-Mar-2007 19:32
de vasy
cornelioan scrie:Sincer sa fiu, nu ma deranjeaza si nici nu tin sa fac liniute. Mi-am pus intrebarea ca am simtit-o bleaga intra-ntaia. Nici nu am incarcat dar nici nu-s prea convins ca poate sa plece sartaind.Iar ca si numar de ture, merg intre 1800 si 2200, in oras desigur. am vazut masini cu motoare de 1.9 care te baga-n scaun la plecare, dar asta le depaseste doar dupa ce dai 2 si 3.


Motoarele care te baga in scaun sunt de obicei masinile germane+fordurile

M-am dat cu peugeot nou de drive-test 407 de 138 hp si a mers motorul exact ca si al meu si la demaraj si la viteza si la feelingul de te bagat in scaun, m-am dat cu 407 coupe cu 10.000km la bord benzinar si oricat i-am dat nu m-a bagat in scaun chit ca a mers cu 215 km/h (benzinar)

In schimb o skoda de 1.9 tdi si 90 hp, passat 1.9tdi 131 hp sau un astra 1.7 cdti de 75 hp te baga in scaun in treptele 1 si 2 de abia te poti tine chit ca mai mult de 150 km/h nu merg nici sa le spargi cu exceptia passatului care merge 190

Ma gandesc ca la masinile astea difera transmisia ca altceva nu imi explic,
dar mie imi place cum merge dieselul personal cu 138 hp dupa tunning.

Ps: mentionez ca masinile prezentate mai sus le-am condus minim 500 km fiecare mai putin 407-le de la drive test

Scris: Vin 16-Mar-2007 21:54
de nicum
Pai asta am zis si eu: e diferenta de etajare a cutiilor.

Re: viteza, tractiune

Scris: Dum 20-Mai-2007 02:11
de Mishu_Canishu
cornelioan scrie:Sincer sa fiu, nu ma deranjeaza si nici nu tin sa fac liniute. Mi-am pus intrebarea ca am simtit-o bleaga intra-ntaia. Nici nu am incarcat dar nici nu-s prea convins ca poate sa plece sartaind.Iar ca si numar de ture, merg intre 1800 si 2200, in oras desigur. am vazut masini cu motoare de 1.9 care te baga-n scaun la plecare, dar asta le depaseste doar dupa ce dai 2 si 3.


Eu am scârÞâit-o ºi cu a II-a!

Scris: Dum 20-Mai-2007 03:48
de mesersmith
mie nu mi s-a parut sa fie lenesa in tr I...dimpotriva
de scartait scartaie si in tr 2 dar numai daca ii dezactivez esp-ul, altfel nici vorba...
liniute?...mereu sunt primul la semafoare.... :lol:....