Pagina 1 din 1
Probleme pornire C5!!!
Scris: Mie 14-Feb-2007 09:08
de BauBau
Am un Citroen C5 2.0 HDI si dintr-o data motorul nu a vrut sa mai porneasca(se comporta ca si cum cheia nu ar avea cip, numai ca motorul se alimenteaza dar nu da aprinderea), bateria e in regula, pompa de motorina se aude cum lucreaza, deci motorul se alimenteaza cu motorina, cand pun contactul motorul este alimentat, bujiile sunt ok, dar motorul tot nu porneste... am inteles ca este posibil sa fie ceva din computerul de bord sau un releu prajit, de aceea am incercat sa o pun pe tester dar refuza testerul... astazi o duc la un electrician sa vada care e buba, daca e vre-una la comp de bord... Trebuie totusi sa mentionez ca mi-a aparut si mie problema cu "Antipolution fault!" nu mai tragea, nu mai urca mai mult de 3000rpm si tot atunci au inceput primele probleme cu pronirea, facea exact ca si acum, refuza sa porneasca, dar dupa cateva min sau dupa ce scoteam bornele de pe baterie isi revenea, astefel am dus-o la reprezentanta si mi-au rezolvat ei problema cu "Antipolution fault!" au dus-o succesiv din 5000 ture in 4000 apoi in 3000 si la fiecare turatie o tineau un anumit timp, au pus-o pe tester (deoarce computeru de bord nu mai imi afisa consumu instant cata motorina am cati km pot parcurge cu ea) si le-a aparut ca si cum computeru de bord are un releu in scurtcircuit, apoi nu a mai afisat eroarea aia... mi-am facut schimbul de ulei, filtrele etc. si dupa 3 sapt am patit asta...
eugenro2001 wrote: pune si tu niste aliniate, ca e greu de urmarit ce scrii
Scris: Mie 14-Feb-2007 14:44
de khan
s-ar putea sa fie ceva prajit in computerul de injectie daca spui ca nu te poti conecta la el prin OBD. nu cred ca un electrician auto are ce sa-i faca, poate doar sa il schimbe sau sa caute contacte imperfecte, dar nu ii dau sanse f mari
Scris: Sâm 24-Feb-2007 11:42
de BauBau
A fost un injector - NOU de la reprezentanta 300euro...
Ideea e ca injectorul se poate repara am inteles, stie careva cum?
Injectotul meu nu creeaza destula presiune pt a porni motorul (90 atmosfere din 130) iar daca ii dau cifra octanica mai mare, adica un spray dela de pornit motorul, porneste si merge linistit pana opresc mototul...daca l-as repara as avea un injector de rezerva pt urgente de genu...
Scris: Dum 25-Ian-2009 22:20
de fane_tzeava
aceeesi problema se pare ca o am si eu, un injector.Mie imi porneste la a 2-a sau a 3-a cheie.Am dus0o in servive pt alte probleme si mi-ai spus si de injector.Aminteles ca ar fi prin Cluj o firma de curatat injectoare electronice cu ultrasunete, dar nu prea as avea incredere sa le trimit acolo.Daca ai drum in cluj poti sa dai o fuga la ei.Dai pe google search"curatare injectoare electronice".Eu sunt din Botosani si e cam departe de Cluj, eu caut ceva mai aproape, sper sa si gasesc
Scris: Lun 26-Ian-2009 09:54
de picieri
BauBau nai sunat la cj la curatatorie? Is foarte curios daca merita curatate. Am citit la ei pe site povestea, e destul de frumoasa, dar in realitate nu se stie exact cum iasa. Leam dat un mail sa vad ce costuri inplica curatarea, daca imi raspund va spun.
Scris: Mie 28-Ian-2009 12:35
de Beemer
mai uitati-va si la data ultimului post fratilor
Scris: Joi 05-Feb-2009 21:12
de Vortex
Beemer scrie:mai uitati-va si la data ultimului post fratilor
Ce importanta are data ultimului post?Problema este bine pusa si deja dezvoltata.Si asa sunt prea multe topic-uri iar daca vrei sa afli ceva deja mai bine bagi un nou topic decat sa cauti daca s-a mai discutat ce te intereseaza.Fara suparare, corect?!

Scris: Joi 05-Feb-2009 21:37
de mesersmith
deja vortex ne cearta... :P:P:P
ntr-adevar, nu conteaza data ultimului post atata vreme cat vii cu o informatie folositoare celor din jur...
cu stima, marius
Scris: Joi 04-Iun-2009 01:16
de BauBau
Am schimbat injectoru....la vremea aia m-a luat 25 mil cu totul (testul de berze, ceva pe la comp de bord etc.) am fost un pik jegmanit, stiu...asta e...dar si injectoru era nou...
Oricum am schibat de atunci si maina
