Pagina 1 din 2

Citroen C5 cu motorizare pe benzina, sau motorina?!?

Scris: Vin 11-Mai-2007 01:09
de BauBau
:idea: Sunteti adeptul motoarelor pe benzina... sau motorina? As vrea sa vad cateva argumente de ce faceti alegerea unui benzinar peste unul pe motorina, sau invers... :?: :!: :?:

Scris: Vin 11-Mai-2007 08:41
de nicum
Inainte de a porni un nou flame uita-te pe forum ca s-a mai discutat chestiunea asta.
Te rog trece-ti masina in semnatura.

Scris: Vin 11-Mai-2007 14:45
de BauBau
nicum scrie:Inainte de a porni un nou flame uita-te pe forum ca s-a mai discutat chestiunea asta.
Te rog trece-ti masina in semnatura.


Poate s-a mai discutat, dar vreau sa reiau subiectul deoarece s-au aprins noi discutii pe tema respectiva (vezi http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... sc&start=0 ) si as vrea sa ating unele puncte care nu s-au discutat pana acum, unele, putinele dintre ele fiind:
1. In primul si in primul rand ce ar prefera fiecare, benzina sau motorina, atat cand vine vb de a cumpara o masina personala noua sau second!
2. Ce se merita cu adevarat un motor pe benzina sau motorina! Avantaje, dezavantaje etc.
3. C5-ul per ansamblu la motorinzare (si cutia de viteze) care este cel mai preferat, benzina sau motorina? (de ex eu sunt destul de dezamagit de motorul meu 2.0 HDI, mai tot timpu am avut probleme cu el, vreau sa vad si parerile altora, atat depre cele pe benzina cat si motorina)
Deci, subiectul este redeschis...

Si acum o chestiune personala: NU POT SA IMI PUN POZA LA AVATAR (degeaba uplodez poze de sub 150x150 si cativa kilo sau linkuri cu poze ca nu imi apar) crezi ca nu as vrea sau imi este lene?!? ( Warning: copy(./images/avatars/2186764014644665ba20d0.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php on line 227

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/page_header.php on line 467

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/page_header.php on line 469

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/page_header.php on line 470 ) deci, efectiv nu stiu unde si la cine sa ma adresez cu aceste probleme!?!? Si am trecut si la semnatura, ocupatie si interese detalii despre masina mea si degeaba, nu imi apare... sper sa se rezolve si problema asta cu ajutorul unui moderator....

Scris: Vin 11-Mai-2007 14:50
de eugenro2001
Daca e vorba de clasica dilema "Benzina sau Diesel" continua discutia in topicul respectiv.
Daca e vorba de probleme specifice C5 atunci continui aici.
Poza o pui pe imageshack.us si copiezi "direct link" in campul pt avatar din profil.
Vad ca datele din semnatura au aparut....

P.S. si ia-o mai usor ca nu ti-a spus nimeni ca esti lenes.....
P.P.S. daca nu reusesti cu avatarul, trimite-mi mie pe email

Scris: Vin 11-Mai-2007 14:59
de BauBau
Pai in mare parte ma refeream la motorizarea de pe C5, vreau sa aflu care ar fi motorizarea "ideala" (deoarece am posibilitatea sa fac schimb cu un C5 pe benzina si cutie automata si as vrea sa vad daca fac alegerea corecta sau nu) si chiar in vederea cumpararii altei masini...
Datele am vazut ca au aparut, dar poza de la avatar tot nu reusesc sa o pun, efectiv nu merge, inclusiv cu imageshack.us...

Scris: Vin 11-Mai-2007 15:11
de darian
Eu nu as schimba dieselul pe benzina. Deocamdata e o chestiune personala. Mai exact adur sunetul, cuplul pana si mirosul de diesel. In schimb, daca tot a venit vorba o cutie automata nu m-ar deranja.

Scris: Vin 11-Mai-2007 15:29
de nicum
BauBau scrie:Pai in mare parte ma refeream la motorizarea de pe C5, vreau sa aflu care ar fi motorizarea "ideala" (deoarece am posibilitatea sa fac schimb cu un C5 pe benzina si cutie automata si as vrea sa vad daca fac alegerea corecta sau nu) si chiar in vederea cumpararii altei masini...
Datele am vazut ca au aparut, dar poza de la avatar tot nu reusesc sa o pun, efectiv nu merge, inclusiv cu imageshack.us...


Alegerea va fi intotdeauna o chestiune subiectiva, dincolo de argumentele pro sau contra care se pot aduce. In cazul particular de fata, care ar fi motivele care te-ar determina sa faci schimbul asta?
Eu vad asa:
- C5 automat pe benzina are 4 viteze, deci asteapta-te sa iti creasca consumul
- la C5 automat comfortul va fi semnificativ mai mare din motive de motor si cutie

Scris: Vin 11-Mai-2007 16:33
de DanT
intre benzina si diesel eu cred ca bnu este decat o chestiune personala ... cat de dili esti sa alegi o motorizare sau alta ..
eu ador motorina, imi place mie cum face masina asa ..
in schimb am multi prieteni care detesta astefle de motoare.

polemici intre noi de genul care are consum mai mic insa reviziile sunt mai scumpe si alte chestii din astea sunt de atatia ani ..

eu vreau diesel ca asa mi-a casunat mie .. si nu as putea aduce un argument care " sa rupa gura targului" de ce anume .. asa ca .. :D :)

alegi exact ce iti place ... :D :D

Scris: Sâm 12-Mai-2007 21:13
de OVIDIUM
Pentru un C5 si alte masini relativ mari, categoric alegerea optima este dieselul. Consumul unui benzinar de 2l care pune in miscare o greutate de aprox 1,5 t este mult mai mare decat al unui diesel, iar daca tinem cont de un parcurs de aprox 15 k km/an, avantajul este net.
Cu totul altfel se pune problema la masinile usoare de capacitate mica unde diferentele de consum dintre diesel si otto nu mai sunt atat de mari. Aici cred ca avantajul este in favoarea benzinarului.

Scris: Vin 18-Mai-2007 17:06
de pr_ovidiu
Votez pt. Diesel! Pana acum nu am fost convins dar ia sa va explic ce s-a intamplat:
In fata mea era un Suzuki (mic pe benzina) pe care am vrut sa-l depasesc, mi-a facut loc dar a accelarat si nu m-a lasat nicidecum (era si un drum destul de rau DJ (judetean) nu am mers mai mult de 130), apoi a urmat dealul si la prima serpentina l-am luat usurel nu a putut nici sa se tina de mine.
S-a simtit puterea DIESEL

Scris: Vin 18-Mai-2007 17:29
de pr_ovidiu
Scuze am observat acum ca topicul se refera la C5.
Scuze :oops:

Scris: Vin 18-Mai-2007 19:22
de Matrixu
pr_ovidiu scrie:Votez pt. Diesel! Pana acum nu am fost convins dar ia sa va explic ce s-a intamplat:
In fata mea era un Suzuki (mic pe benzina) pe care am vrut sa-l depasesc, mi-a facut loc dar a accelarat si nu m-a lasat nicidecum (era si un drum destul de rau DJ (judetean) nu am mers mai mult de 130), apoi a urmat dealul si la prima serpentina l-am luat usurel nu a putut nici sa se tina de mine.
S-a simtit puterea DIESEL


S-a simtit cuplul la diesel...ala cu benzina n-a stiut cum sa ii dea, ca altfel nu te apropiai de el...daca zici ca nu l-ai putut depasi pe drum normal..

Scris: Vin 18-Mai-2007 19:34
de vldst
Pentru cei mai sceptici, le pot spune ca posesor al unei astfel de masini, ca C3 1.4 HDi are niste reprize foarte bune in treptele 4 si 5.

Pentru oras treptele 1 si 2 sunt cam scurte, orice liniuta la semafor pentru masina asta fiind o partida pierduta.

Dar pentru depasirile la drum intins, modul de etajare al cutiei in treptele superioare pune foarte bine in valoare cuplul net superior al dieselului fata de un motor pe benzina, de aceeasi capacitate cilindrica. Pot spune ca am facut niste depasiri pe parcursul carora m-a uimit si pe mine comportamentul foarte bun al diesel-ului meu, care este totusi un motor de cilindree mica.

Cat despre mersul pe serpentine, diesel-ul va avea in mod clar un raspuns mai bun la turatii joase datorita cuplului considerabil mai mare decat cel al unui motor pe benzina.

Scris: Sâm 19-Mai-2007 07:55
de pr_ovidiu
pt: Matrixu
Sa nu crezi ca nu a incercat sa tina pasul la urcare dar nu prea a putut, inafara de fum nu a facut nimic :lol:

Scris: Sâm 19-Mai-2007 20:05
de mesersmith
am spus si intr-un alt topic, acela despre aditivi si lubrifianti...sunt diferente mari de la unul la celalat tip de motor, cu avantaje si dezavantaje...
trebuie tinut insa cont de faptul ca se cauta f mult motorul diesel, ca acele defectiuni pe care le aduc in discutie carcotasii nu sunt decat niste incidente izolate, lucru dovedit f bine de nr urias de km pe care ii parcurg diesel-urile( a se vedea camioanele moderne)....
masina mea are acum 180.000km, si va spun ca am cumparat doar ulei si motorina, plus reviziile, care revizii nu au costat mii de euro cum spun unii, ci 650 ron, suma in care a intrat manopera, curea distributie, pompa de apa, role intinzatoare...
nu spun ca nu se poate intampla, dar kiar daca s-ar intampla, nu cred ca ar depasi diferenta de pret dintre benzina si motorina consumate pt cei 180 de mii...
faceti calculul...:)

am mai pomenit de curba de consum in acel topic...din pacate nu mai stiu unde naiba am vazut un site, unde se arata difernta dintre cele doua curbe de consum, undeva peste 30%....
pai daca e asa.....:), cred ca deja nu mai are rost topicul...
sa zicem ca are un consum mediu de 8%...ok...
asta inseamna ca s-au consumat nu mai putin decat 14.4 tone...adica 432 milioane de lei...
he he, pai 30% peste inseamna vreo 561 de milioane...adica vreo 130 milioane in 2 ani jumate...



mai spunea cineva de vibratii, zgomote...:) nesemnificative, un c5 nu mai are treaba cu masinile veki diesel...si eu am 2 masini veki, van...si care da, intr-adevar, vibreaza...

eu zic sa va mai ganditi....