Pagina 1 din 2
Vibratii volan c5,pilot automat defect,turbina pierde ulei
Scris: Vin 01-Iun-2007 23:28
de yo3fuu3
Buna ziua,sint un posibil posesor de c5 model 2,fabricat 2005,motor 1,6hdi,110cp,86000km.Am citeva probleme de lamurit ,sint super incintat de limuzina,diferente multe fata de vw bora.Primele 2 probleme avute au fost legata de frine,si anume aveam trepidatii cind frinam,si vibratii in volan la viteze peste 100km.Am schimbat discurile si placutele pe fata.si de asemenea o sfera pe fata,care avea ceva joc,si am pus 2 michelin noi de vara pe fata.Problema cu frinele s-a rezolvat,dar vibratiile la anumite viteze mari au ramas.Am reechilibrat roata fata stinga,si degeaba.Am curatat uleiul scurs pe la turbina,am strins 2 suruburi cam slabe dintre turbina si un cot la 90 de grade,si la turatii mici,pe loc nu a mai aparut ulei.Mers cu 170,a reaparut ulei la imbinarea turbinei cu un racord de plastic,mai exact la cele 2 suruburi.Ultima problema e cu pilotul automat care a mers vreo 2 ore ai apoi a aparut mesaj ca nu poate regla viteza,si s-a aprins sevice.Mentionez ca masina merge perfect in linie dreapta,si am facut testul de geometrie,si nu sint abateri ale rotilor.
Scris: Sâm 02-Iun-2007 01:19
de BauBau
Si eu am aceeasi problema, la viteze cuprinse intre 110-130 km/h apare o usoara trepidatie care nu are rezonanta in volan, sub sau peste acele viteze nu se simt trepidatiile (eventual putin la viteze peste 130, dar atenuat), iar daca demarez energic cu garda ridicata se simte nu o trepidatie, ci un joc care, cred, vine de undeva de la roata dreapta...La fel ca si tine, am unghiurile perfecte, am jante bune, cauciucuri noi, presiunea egalizata etc. dar totusi am aceste probleme...se pare ca nu numai noi le avem, au mai fost cateva subiecte si plangeri in legatura cu problema asta...
Iar langa radiatorul de ulei am o pata cat China de cand am cumparat-o care nu prea s-a extins mult...
Scris: Sâm 02-Iun-2007 11:18
de nicum
Cum adica avea sfera joc?
Vibratiile la anumite viteze pot fi date de echilibrarea rotilor.
Scris: Sâm 02-Iun-2007 12:04
de yo3fuu3
jocul in sfera nu stiu cum era,ca am fost la un service afara,si nu te lasa sa intri in service.o sa incerc si eu cu masina ridicata sa vad cum se comporta,si o sa echilibrez toate rotile,poate si cele din spate nu sint ok.treaba cu uleiul pe la cotul de ebonita spre turbina era nu din cauza ca nu erau strinse suruburile puse invers,ci e sparta jumatate din margine,si nu avea cum sa stiringa surubul,care intre timp iar s-a slabit.probabil ca se schimba tot cotul asta.pilotul automat cind merge cind nu.
Scris: Sâm 02-Iun-2007 12:54
de cit_a
mai baubau ! daca la tine apare vibratia in volan intre 110 si 130 , clar nu ai rotile echiilibrate sau la cine ai fost la echilibrat nu are scule de calitate . sunt patzit

Scris: Sâm 02-Iun-2007 13:45
de BauBau
Pai daca nici cei la la reprezentanta de la Citroen la care am fost nu am scule kalumea, nush ce sa zic de alte serviceuri... Lasa ca si ei sunt praf, de ex cu computeru de bord, era rupta o lita de 0,5cm si ei ziceau ca e dus COM-ul de la computer; ca e sfarsitu lumii, dar nici nu au verficat paleta, chiar si cand le-am zis...
Scris: Sâm 02-Iun-2007 22:08
de yo3fuu3
acum am fost sa echilibrez si cealalta roata fata,chiar daca a mai fost echilibrata.noroc ca sint baieti destepti cei de la vulcanizare,au ridicat-o pe rampa si au vazut ca doua roti sint infrinate,respectiv fata st si spate dr,si ca un cauciuc pe spate are o mica deformare.va trebui sa rezolv si apoi,vad cum scap de vibratii la viteze peste 110km
hm
Scris: Dum 03-Iun-2007 09:07
de chisboramircea
mai baieti,si eu am problema asta cu vibratiile la,110-130.problema e destul de recenta,am luat 2 cauciucuri noi,am echilibrat gentile(de 2 ori) dar nimic.nu pot sa-mi dau seama.sa fie cauciucurile spate?gentile nu cred ca is o problema,pentru ca inainte sa-mi pun cauciucurile noi nu am avut probleme
Scris: Dum 03-Iun-2007 12:54
de yo3fuu3
inca o intrebare:e normal ca atunci cind clima e pusa la temperatura cea mai mica,la relanti,afara fiind 33 de grad,sa se simta un mic tremurat?e motorul de 1.6hdi ,110cp prea mic,si ii ia din putere?ca la vw bora nu se simtea,motor de 1.9tdi
Scris: Dum 03-Iun-2007 21:48
de tyyy84
e normal...cupleaza compresorul ....
Scris: Lun 04-Iun-2007 08:58
de darian
Desi e off topic nu ma pot abtine. Am incercat faza cu clima: am mentinut acceleratia constanta si am pornit clima pe auto (initial era oprita). Vreau sa zic ca e evidenta scderea puterii motorului. La prima incercare am grezut ca am slabit pedala dar chestia aproape ca functioneaza ca frana de motor.
Scris: Lun 04-Iun-2007 10:46
de tyyy84
precum spuneam...e normal...se simte si la mine la motor de 2,2 dar la ce-l de 1,6
Scris: Lun 04-Iun-2007 16:11
de yo3fuu3
nu stiu cit de normal este,la vw bora 1.9 tdi nici nu se simte ,nici la relanti nici in mers.
Scris: Lun 04-Iun-2007 17:42
de tyyy84
o avea compresorul mai putin puternic...racirea se facea probabil mai greu ....oricum de simtit se simte la orice masina din cate stiu eu...eu ca cate am mers nu am gasit una sa nu se simta
Scris: Lun 04-Iun-2007 21:06
de darian
yo3fuu3 scrie:nu stiu cit de normal este,la vw bora 1.9 tdi nici nu se simte ,nici la relanti nici in mers.
Am mers cu golf 4 cu acelasi motor si era cam la fel.