Pagina 1 din 1
parbriz ciobit
Scris: Dum 10-Iun-2007 20:41
de chisboramircea
mi-am ciobit parbrizul cu o criblura.nu stiti nu exista vreo solutie care sa-l impiedice sa se crape in continuare?
Scris: Dum 10-Iun-2007 21:25
de bezz
cel mai bine stiu meseriasii de la service-urile pentru parbrize, incearca sa mergi la ei luni la prima ora, eu stiu unul in bucuresti in floreasca {ager parca} si unul in constanta, la intrarea in tomis nord

. in bistrita nu

.
Scris: Lun 11-Iun-2007 19:21
de chisboramircea
mersi oricum
Scris: Joi 05-Iul-2007 11:35
de BauBau
Depinde cat de mare este ciobitura si ce "model" ti-a lasat piatra pe parbriz...
Daca e doar o ciobitra de sub 1cm2 (doar urma de impact si crapat radiar cca 1cm) las-o asa pt ca nu se va intinde, nici la viteza (eu asa am patit si nu s-a extins) deoarece este geam securit (dublu) si are si foitza aceea heliomata care ofera extra rezistenta...
Scris: Joi 05-Iul-2007 11:39
de BauBau
Daca ai urma de impact mai mare va trebui sa te duci la un specialist sa iti toarne sticla topita pt a umple gaura facuta (foarte mica) de piatra si pt a pastra integritatea parbrizului...
Oricum asta este de moment, daca ai casco si vrei k masina sa fie perfecta, schimba-ti-l!
Scris: Joi 05-Iul-2007 11:44
de eugenro2001
Doar pt a fi corecti iin ceea ce spunem:
- securit NU este acelasi lucru cu duplex. Securit inseamna sticla tratata termic, este cea care se sparge in mii de bucatele.
Duplex sau triplex reprezinta un sandvis facut din doua sau trei foi de sticla securit si folie de plastic special. Este facut special pt parbrize pt ca in clipa unui impact sa nu se opacizeze din cauza spargerii sticlei securit.
- reparatia ciobiturilor nu se face cu sticla topita ci cu niste rasini speciale. Intai de polizeaza ciobitura si apoi se umple cu rasina respectiva.
Scris: Vin 06-Iul-2007 10:21
de BauBau
Merci EugenRo2001 de completari si corectari!

Stiu ca am patit si eu cu geamul ceva de genu si au umplut ciobitura din cate intelesesem eu cu sticla

Si geamul pare a fi duplex, in cazul meu fiind afectat doar la exterior (pana la folia heliomata din parbriz)...
Ideea este ca tine, crapatura nu s-a mai extins...
Scris: Lun 09-Iul-2007 09:06
de B-01-DRC
Am patit-o si eu acum la mare. E o boala asta, de fiecare data, inainte sa plec in concediu vara trebuie sa iau o pietricica in parbriz. Am patit-o si la Dacie si la C3, acum si la C5.
Aveti idee unde se poate schimba repede, fara ca masina sa ramana "peste noapte" in service? Si bineinteles pe CASCO (la BCR Asigurari).
Thx
Scris: Lun 09-Iul-2007 09:38
de eugenro2001
Nu cred ca scapi sa nu lasi masina. Dupa lipirea parbrizului masina nu trebuie sa se miste un anumit numar de ore. Poate doar daca aranjezi sa te duci la prima ora, sa incepa lucrul imediat si sa o iei seara.
Scris: Joi 12-Iul-2007 16:01
de BauBau
Sa vezi ce am patit!
Deci, dupa cum am zis, aveam o ciobitura foarte mica in parbriz, care am umplut-o cu nush ce substanta sa nu se extinda!
Ieri, am tinut toata ziua masina in garaj, nu am scos-o deloc! Afara au fost 32 grade si mai pe seara a venit o furtuna puternica!
Azi dimineata cand am scos-o din garaj, surpriza, geamul era crapat de la stalpul dreapta pasager, pana in dreptul volanului, totul pornind de la aceea ciobitura care era superficiala!
Partea ciudata este ca masina a fost in garaj (garaj foarte solid in care nu intra apa, soarele etc.) iar cand am pus-o in garaj nu era spart, pe ea nu a cazut nimic (nici nu avea ce)...
Tind sa cred ca a fost diferenta de presiune dintre exteriorul masinii (datorita furtunii, crescand presiunea) si interior (presiune mai mica), la asta adaugandu-se si faptul ca pe timpul zilei a fost sfoarte cald si erau geamurile inchise!
Scris: Joi 12-Iul-2007 17:13
de eugenro2001
reparatia ai facut-o tu sau la un service specializat? Fisurile intai se polizeaza tocmai pt a nu se intinde si apoi se umplu cu rasina.
Scris: Joi 12-Iul-2007 17:37
de BauBau
Service!
Si uite ca totusi a crapat si pe langa asta din senin si in garaj!