Pagina 1 din 1

Pierd lichid...

Scris: Joi 28-Iun-2007 08:55
de BauBau
Urcam o panta la 110km/h in 2,500rpm si dintr-o data am auzit o bubuitura (ca si cum o piatra ar lovi partea de sub masina...dar pe sosea nu era nimic), am tras in prima parcare si m-am uitat sub masina...curgea destul de tare ceva lichid cam la 20 cm anterior de mijlocul axului rotiilor din spate, atat de tare incat la 30 km/h lasa dara dupa ea...
Am crezut ca este ulei hidraulic si m-am grabit sa ajung la cel mai apropiat service care stiam ca rezolva problema, cand am ajuns acolo, surpriza, nu mai curgea din spate ci din fata (la 15 cm in fata si 15cm dreapta de unde ar fi schimbatorul de viteze, sub masina (prima data masina era in panta, acum statea pe suprafata plana)...
Pe drum singurele simtome care le-am observat erau ca masina cateodata refuza sa urce in turatii, adica apasam pedala de acceleratie in podea si nu voia sa urce turatia mai mult de 2000, 2500 sau 3000 (clima era pe treapta 5 pe automat)...
Mentionez ca nu mi-a aparut nici o alerta si temperatura apei si a uleiuliui este buna, la fel si in bord, nu imi indica ca ar fi nivel mic la una din ele, si mai ciudat, nu este ulei hidraulic ci apa...
Am fost acum dimineata la service si ei mi-au zis ca e condens de la clima ca a fost foarte cald afara si ca are un furtun care aduna apa intr-o tavita si apoi curge pe jos cand e plina tavita...bla bla...dar eu nu prea cred pt k azi dimineata, sub masina era o balta de era de vreo 20cm patrati)...
Ce componente, conducte, orice ar putea fi in zona respectiva prin care sa contina apa sau un lichid asemanator apei! (am marcat cu verde pe poza zonele de sub masina din care curgea lichidul respectiv)

Imagine

Scris: Joi 28-Iun-2007 09:33
de nicum
Salut,
Nu ne-ai spus ce fel de lichid curgea. Uleiul de la suspensia de C5 e protocaliu. Nu s-a aprins nici o avarie pe bord?

Scris: Joi 28-Iun-2007 10:05
de BauBau
Este apa, nu are miros, nu are culoare (arata ca o apa murdara, asta datoridata parafului si noroiului de sub masina, pt ca am atins cu mana cat am putut ajunge sub ea ca sa vad ce e), este destul de calduta (dar asta putea fi si ca erau 40 grade afara), si avea consistenta de apa nu era uleioasa (stiu cum e uleiul hidraulic de la C5, stiu prea bine si nu e)...Nu s-a aprins in bord nici un bec, alarma orice... presiunea la ulei, temperatura la apa, sunt oki, acum se uita la lichide baietii la reprezentanta...Chiar nu stiu ce poate fi...Imi este firca sa nu fie ceva care am gasit pe un site strain: http://www.citroenpicasso.org.uk/citroe ... topic=3344 numai dar mie nu mi-a dat alerta cu temp de la apa ridicata si nu stiu daca pierd apa din rezervor...

Scris: Joi 28-Iun-2007 10:15
de nicum
Cred ca a fost apa de la AC. Daca era de la motor, in conditiile in care temperaturile au fost si sint inca foarte mari, sigur s-ar fi intimplat ceva pe la motor sau macar un bec aprins in bord. Pentru siguranta du-o la un test, poate s-a inregistrat vreo eroare in computer.

Scris: Joi 28-Iun-2007 10:27
de BauBau
Zici ca ar fi condens de la climatronic? (am dublu climatronic si mergeam cu el pe treapta 5 din 8 la temp de 16 oC pe automat cand afara indica 34 oC, am mers cam 30 km), la reprezentanta asa mi-au zis ca ar fi... dar am lasat-o sa se uite mai bine pe ea! Dar, atunci ce a fost zgomotul care l-am auzit sub masina, de ce nu voia sa urce in turatii (climatronicu mai afecteaza performanta motorului dar nici chiar asa), ar mai fi putut face regenerarea FAP...
Am mai avut condens, dar nici in halu asta, sa lasi dara dupa tine si gadeste-te ca pana dim am gasit urma de apa pe pamant (evaporata) de vreo 20cm patrati... Chiar in halu asta sa fi facut condens?!?

Scris: Joi 28-Iun-2007 10:39
de nicum
E posibil, daca apa s-a acumulat pe undeva....
Bufnitura nu stiu de la ce poate sa vina si nici nu stiu de ce nu se tura. De-ai ti-am zis sa o pui pe un computer. Poate s-a intregistrat o eroare si o sa ai un cap de ata de unde sa investighezi.

Scris: Joi 28-Iun-2007 10:52
de BauBau
Ms! Am sa incerc! Le-am zis la baieti sa verifice doar pe sub ea si lichidele, banuiesc ca o sa o bage si pe tester!
U ce parere ai, ce conducte ar putea trece prin zona respectiva...sincer, nu am habar ce ar putea fi!!!

Scris: Joi 28-Iun-2007 16:50
de nicum
Nu stiu ce conducte sint prin zona respectiva, dar nu cred ca e ceva grav.

Scris: Joi 28-Iun-2007 17:28
de BauBau
Acum am venit de la reprezentanta cu verdictul! :D :P

Primul test a fost sa verifice toate lichidele, astfel: ramansesem fara stropgel, apa de la motor trebuia un pic completata, uleiul de la motor la fel era cam scazut...dupa ce le-au completat am lasat masina pornita cu clima data la maxim si temperatura pe min, iar sub masina au pus o sticla de 2 litri taiata unde curgea, in 15 min s-a umplut aproape jumate de litru daca nu mai mult...
Si lor li-i s-a parut ciudat, asa ca au ridicat-o pe elevator (abia acum am prins un elevator liber ca ieri seara si azi dim a fost plin de programari si urgente) si se pare ca lichidul respecti curge de undeva de dupa niste scuturi... au inceput sa desfaca si sa desfaca la plasticuri si dupa 10 min au venit si mi-au zis ca pe acolo iese conducta de la climatoronic, ca defapt este CONDENS... am ramas traznit, m-am dus si m-am uitat...ce sa zic, era o conducta conica de cauciuc de 2 cm care iesa din caroserie in prelungirea unui furtunas transparent care vine de la clima...
M-am enervat si le-am facut un pik de tam-tam ca sunt incompetenti si pana la urma am scapat eftin :D
Ata e, desi am mai trecut o vara cu maina, nu am patit sa imi faca condens in halu asta, pana si aia de la reprezentanta se uitau stramb la cata apa curgea...dar ce sa zic, asa a fost si cu coputeru de bord, daca era dupa ei schimbam componente de 500 euro min ca sa imi mearga si era doar o litza intrerupta...
Bine ca nu a fost ceva serios si pana la urma s-a dovedit a fi ceva banal chiar hilar! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Scris: Joi 28-Iun-2007 17:38
de BauBau
A da, si de ce acel lichid cursese prima data pe partea din spate, apoi cand am ajuns la service pe partea din fata?
Pt ca sunt 2 locuri prin care curge condensul, nu chiar asa departate unu de altu, dar, curg pe un scut de plastic concav, care actioneaza ca o tavita de colectare a apei respective si care tine aproximativ din partea din fata care am insemnat-o cu verde, pana in partea din spate insemnata cu verde, nu este foarte lat (cam 20-25cm)... iar cand am urcat panta respectiva, care are o inclinatie destul de mare, tot condensul acumulat acolo s-a varsat, astfel curgand abundent, lasand o balta mare si dara dupa mine, fapt ce m-a determinat sa merg la service, iar daca nu auzeam zgomotul acela (parca imi lovise o piatra pe sub masina) nu ma opream sa ma uit si nici nu ma ingrijoram ce putea fi (fiind patit odata, adica mi-i s-a mai fisurat o conducta hidraulica de la o bucata de asfalt si situ prin ce am trecut... nu am riscat).
Desi parcusesem doar 30 km cu clima la min, pe automat in treapta 5.

Scris: Joi 28-Iun-2007 17:39
de BauBau
Si faptul ca nu urca in turatii si nu voia sa accelereze...am cautat pe net si cam singura explicatie ar fi regenerarea FAP, am prins-o chiar cand isi facea regenerarea...

Scris: Joi 28-Iun-2007 17:40
de BauBau
BINE CA NU A FOST ALCEVA MAI RAU! :butthead: :rolleyes: :vom: :toimonster:
A trebuit sa fiu precaut! :D

Scris: Mar 13-Oct-2009 08:23
de catza
Bubuitura aceea ai auzit-o la vreo denivelare??? Pt ca daca da atunci se poate sa fie de la puntea spate...eu o patesc la denivelari mari si parca un bolovan ar lovi masina...opresc, ma uit pe drum si.......nimic:) acum m-am obisnuit insa la mine trebuie reparata puntea ca incepe sa fie grav...in sensul ca am joc intre punte si brat....
Partea cu apa e sigur de la condens...si eu patesc la fel si daca sta in panta curge prin alta parte pentru ca sunt aparatorile de plastic pe care se prelinge apa.
Mult noroc!