condensul este perfect normal si cantitatea de apa variaza in functie de gradul de umiditate din atmosfera dar de curs trebuie sa curga.
faptul ca odata cu pornirea A/C se simte o pierdere de putere este iar o manifestare normala de vreme ce compresorul nu este un perpetum mobile si are nevoie de energie pt a functiona, energie pe care o ia din cea furnizata de motorul masinii.
pierderea de putere din cauza A/C-ului se face simtita cu atat mai mult cu cat capacitatea/puterea motorului sunt mai mici, deci, la tine, daca masina este cea din semnatura, nu ar tebui sa fie chiar asa atat de tare resimtita utilizarea A/C.
personal nu cred ca ai o problema cu sistemul sau motorul ci doar e vb. de perceptie si de modul de utilizare a treptelor de viteza.
daca dupa fiecare schimbare de treapta motorul cade sub 1500/1800 rpm, atunci este explicabil.
motorul turbodiesel este decompresat si, prin urmare, are randament foarte scazut pana in ~2000rpm cand turbo incepe sa-si faca treaba.
incearca sa schimbi in jurul a 3500rpm incat treapta urmatoare sa coboare turatia pana la ~2200-2500rpm si astfel motorul va avea putere si cuplu (asta daca vrei sa mergi sportiv).
daca faci asta deja imi cer scuze pentru eventualul afront.
