Pagina 1 din 2

Bateria sa fie oare?

Scris: Mar 24-Iul-2007 08:50
de BauBau
Acum cateva zile am lasat masina in garaj si dupa 3 ore am vrut sa plec undeva, cand sa o pornesc, nu mai aveam baterie, decat foarte putin, indeajuns doar sa porneasca motorul foarte greu...
A doua zi dupa ce statuse peste seara nu mai avea baterie deloc, cand am pus contactul au inceput sa se afiseze totate erorile posibile, de la cea cu centura pana la cea cu imobilizatorul si airbaguri dezactivate, de pornit nici macar nu mai avea putere sa invarta macar o data motorul...
Am reincarcat-o, am facut un drum de 60km si in timp ce mergeam in turatie mica (1500rpm) in treapta a 2-a s-a oprit din mers si la fel nu am mai putut sa o pornesc nici cum, nu mai avea curent...(mergeam cu farurile si proiectoarele pornite si cu subwooferul pornit)
Am luat curent de la alta masina si am pornit-o, am bagat-o in garaj si am scos bornele de pe baterie, a doua zi am pus bornele la loc si iar nu mai aveam curent...

Eu banuiesc a fi bateria...a mai patit cineva ceva asemanator? Pur si simplu dintr-o data au aparut problemele, inainte cu o zi ascultam linistit muzica cu subwooferu pornit si 20 de min, bateria deci fiind buna...se poate strica dintr-o data, ziua asta sa mearga perfect si a 2-a zi sa nu mai tina deloc curent in ea?

*bateria este uscata, cea originala Citroen, are o pastila de verificare care daca este verde bateria este buna, daca este neagra este descarcata sau incarca, iar daca este alba trebuie schimbata... la mine este neagra...de cateva luni a iesit din garantie...

Scris: Mar 24-Iul-2007 08:59
de nicum
Daca e neagra, inseamna ca necesita reincarcare. Nu stiu cit mergi prin oras, dar mers la turatie mica + subwoofer = baterie descarcata. Ca sa verifici ca nu ai consumatori, pune un ampermetru in serie si vezi cit indica.
De asemenea poate sa fie doar o simpla baterie care a crapat.

PS: micsoreaza-ti avatarul pls.

Scris: Mar 24-Iul-2007 10:07
de cbx
sa inteleg ca nu ai condensator la statie si subwoofer

Scris: Mar 24-Iul-2007 10:35
de alexd
era cumva ceata cand mergeai cu proiectoarele aprinse? sau este pur si simplu conceptul ca daca le am sa le vada lumea? stii ce amenzi usturatoare se dau in tarile civilizate pt circulatia cu farurile de ceata aprinse nejustificat?
...sau poate nu te intereseaza ca "ce muschii tai..."

schimba bateria si verifica sistemul de incarcare al bateriei - alternator, regulator.

Scris: Mie 25-Iul-2007 13:22
de Beemer
exact asa am patit cu un bosch de 1 an de zile...peste noapte s-a dus...in sensul ca nu mai tinea nicicum curentul.

Scris: Vin 27-Iul-2007 00:21
de BauBau
alexd total offtopic, dar pt linistea ta, era 5 jumate 6 dimineata, deci erau zorii zilei, nu era ceatza in oras, dar in afara in mici depresiuni da, alt motiv pt care am folosit si proiectoarele este ca un far nu imi este reglat(farul dreapta unde fasciculul luminos este proiectat mult prea jos), proiectoarle fiind necesare (oricum pe 100 km dim la 6 nu cred ca am suparat pe nimeni in afara localitatii)...

nicum bateria ar trebui sa fie reincarcata (am reincarcat-o de mai multe ori, de la motor evident, dupa ce am reusit sa il pornesc cu asistenta de la alta masina), dar am mai intrebat pe un mecanic si a zis ca a mai vazut baterii uscate cu pastila neagra si terminate...

cbx am condensator Dietz 1F si atunci ascultam muzica ca tot omu dminieata, nu la maxim...

Si in mod normal dupa ce am repornit-o cu curent de la alta masina si am mers aprox 60 km trebuia sa mai aiba macar un pik de curent, chiar deloc?!? Voi lua o baterie de la alta masina si voi merge cu ea, sa vad daca o incarca sau nu...Daca da, una noua...Stie cineva cam cat e?

Scris: Vin 27-Iul-2007 07:34
de DanT
eu am cumparat Bosch Silver de 2 ani de 88 Ah si atunci era 320 de lei ..

acu sigur este mai ieftina..

ooricum poti incerca Varta, Fullmen, Staeco

Scris: Sâm 28-Iul-2007 10:33
de darian
Am patit acelasi lucru cu o vectra la care mi se aprindeau toti avertizorii in bord (incepand cu airbagul care se dezactiva) si se oprea din mers. Problema ei era incarcarea. Deci simptomele sunt identice. POate fi bateria sau ....

Scris: Joi 02-Aug-2007 19:55
de BauBau
Da, bateria este...degeaba am pus-o pe redresor ca nu mai am ce sa ii fac, e moarta...
Ce baterie imi recomandati sa imi iau (marca, puterea si cam cat ar costa)?
Voi ce baterii aveti acum pe masini?!?
baterie de ce putere este indicat sa pun?

Scris: Joi 02-Aug-2007 22:57
de Gurau Alexandru
Cam aceeasi problema o am si eu, doar ca bateria mea e mai veche (2002). Nu am avut probleme pana acum o saptamana dar dupa ce nu am mai pornit masina vreo 2 zile, nici ca a mai vrut sa porneasca. La inceput am zis ca instalatia masinii are probleme, s-a dereglat ceva si consuma curent stand in garaj. Am incarcat bateria si a pornit masina, totul ok, dar dupa ce a stat 3 zile am gasit-o iarasi moarta... trebuie alta, dar nu strica sa fac si niste teste sa vad daca nu cumva masina chiar consuma curent cand sta.
* Intrebari: cu ce tip de baterie ies citroenurile din fabrica, ca al meu e second hand, si ma gandesc ca poate mi-au schimbat bateria, acum e varta?
pentru 1.4HDI ce baterie imi trebuie.

Scris: Joi 02-Aug-2007 23:54
de pr_ovidiu
Beteria originala la mine ii Fullmen.
Si din cate am inteles ii de 62 Ah

Scris: Vin 03-Aug-2007 00:12
de BauBau
Si a mea e ca si a ta (de prin 2002), nush exact data fabricatiei da stiu ca expira in 2007...si vad ca a expirat de tot...

Scris: Vin 03-Aug-2007 08:21
de eugenro2001
Fulmen este o marca buna, Varta este buna.
Dupa ce am patit si eu acelasi lucru, mi-am cumparat baterie marca ZAP de 72A/h, e f buna cel putin deocamdata.

Scris: Vin 03-Aug-2007 08:32
de cit_a
bosch uscate (fara intretinere) , sunt bune , nu am avut nici o problema cu tipul acesta de baterie . steco :shock: sub nici-o-forma , am dat rateu cu doua astfel de baterii .

Scris: Vin 03-Aug-2007 16:25
de Gurau Alexandru
Zap silver a fost alegerea, de fapt asta am gasit la 70Ah si dimensiunile care aveam nevoie. Pare ok (masina porneste mult mai repede). Sper sa fie o alegere buna.