tyyy84 scrie:am cate va persoane apropiate care ma tot bat la cap sa vand masina ca ...intretinerea este mare si ca in orice moment imi poate cadea ceva la ea...si ca reparatia poate ajunge lejer si la 70 de milioane...
imi place masina si sincer la banii care ii iau pe ea nu imi iau nimik asemanator nici ca aspect si nici ca dotari...
chiar este asa periculoasa masina asta...in special mi-e teama de suspensia hidraulica...care a fost schimbata recent...dar tot mi-e frica...ce parere aveti???
multumesc
Bine ne-am regasit intr-un loc mai acatarii decat pe okazii. Chiar nu am avut intentii rautacioase cu acea nedumerire referitoare la Hydractive 3+.
Acum sa revin la postul tau...
Periculoasa??? Eu o am "doar" din 2004 si am schimbat la ea doar bieletele antirului, placutele de frana, filtrul de polen si insonorizarea la capota pentru ca se "uscase" (evident ca la revizii am schimbat si filtrele aferente carburantului,lubrifiantului...). La acestea as adauga ambele faruri (matuite din pricina furtunii de nisip din iulie 2006) dar pe care le-am achizitionat din Turcia la un pret foarte convenabil.
In ciuda km putini pe care ii am la bord (80.000) te asigur ca fac in fiecare luna Istanbulul (adica traversez Balcanii, pentru necunoscatori, in anumite portiuni e ca pe Transfagarasan- si desfundat si intortochiat si foarte sus) plus concediile anuale in Grecia (anul acesta am fost cu ea in Insula Corfu, cam 1.200km), sau in Bodrum-Turcia, la care se adauga escapade pe la vecinii bulgari la Nisipurile de Aur (de Paste spre exemplu)...si tot cam o data pe luna, in week-end, facem fie Transfagarasan fie Moeciu-Bran...sau mai pamantesc, doar pana pe la Campulung de Arges...
Deci in multe din destinatiile de mai sus avantajul suspensiei pot sa-l confirm prin simplul motiv ca alaturi de mine merg si posesori ai altor marci de autoturisme.
Hartoapele de pe Transfagarasan (ca ne este cunoscut multora dintre noi) sunt altfel resimtite de catre ocupantii Citi-ului meu decat ceilalti amici care nu au chiar ultimelejunghiuri de autoturisme.
Controlul deplin asupra suspensiei iar imiconfera o oarecare superioritate in fata amicilor mei cand ajung in locuri in care ei coboara sa vada daca ating cu bara sau....etc...iar eu raman la postul meu, apas doar pe un buton de doua ori,astept pret de cateva secunde apoi,mandru, usor topaind din motivul binecunoscut (parca de fericire as spune :P ) ma catar pe turtudanul cu pricina...in admiratia (poate chiar si o usoara invidie) a celor din jur.
Legat de costuri...consider ca pana acum satisfactiile oferite sunt pe deplin rasplatite (chiar daca e un consum mai mare, chiar daca bieletele antirului nu sunt atat de bine concepute pentru a rezista in timp greutatii destul de mari a masinii).
Cred ca cel mai bine e sa nu te mai uiti in gura oricui sa sa cauti sa te "indragostesti" de CITI-ul tau CA MERITA...