mesersmith scrie:inca o data, nu inteleg care e semnificatia primei propozitii pe care ai scris-o...
fiecare cu prostiile lui cumva?
M-am referit la faptul ca fiecare sistem de protectie isi va face datoria: sistemul de blocare motor al masinii si sistemul de blocare motor al alarmei cu pornire de motor.
Dupa cum ai spus si tu (eu nu am facut decat sa intaresc spusele tale, mai precis am confirmat faptic niste supozitii, corecte de altfel,ale tale) rolul "cutiutei" inteligente pe care o gasim la sistemele de alarma cu pornire de motor este aceea de a simula,prin prezenta fizica a celei de-a doua (mai sigur a treia) cheie, faptul ca s-ar gasi cheia potrivita in butucul volanului. In fapt aceste dispozitive au un inel ce se considera a fi bobina si care, montat de jur imprejurul butucului, nu face altceva decat (ajutat evident de un sistem inteligent) sa "pacaleasca" computerul masinii in momentul in care se da comanda de pornire din telecomanda. In acea clipa este eliminat senzorul de soc, ramanand activi doar senzorul de perimetru (asta in cazul in care cineva intentioneaza sa sparga geamul si sa patrunda in interior) si contactele de pe usi, capota si portbagaj. Senzorul de soc este eliminat din cauza trepidatiilor ce ar conduce la declansarea sistemului de alarma si implicit la oprirea motorului.
Motorul se opreste automat daca:
- patrunzi pe geam;
- deschizi o usa sau capota/portbagajul;
- lasi frana de mana (considerand ca ai reusit sa treci de cele doua "bariere" de mai sus).
Nu vreau sa fiu inteles gresit insa chiar am ceea ce spun mai sus din 2005 iar mai inainte am avut un Viper cu pager insa performantele pagerului nu m-au multumit.motiv pentru care in 2005 am decis sa caut altceva.
Imi pare rau ca nu reusesc sa ajung niciodata la intalnirea forumistilor (marturisesc ca cea de pe Transfagarasan, din 17 august, m-ar fi tentat insa tocmai ma intorsesem dintr-un sejur de 5 zile petrecut la o pensiune mai jos de Balea Cascada si financiar eram depasit (tinand cont ca inainte de asta fusesem in concediu in insula Corfu-Grecia, tot cu mandretea de Citi a mea...
Offtopic (scuze)...
-O iubesc chiar daca e benzinara si consuma mult (ajung si la 14% in oras cand afara sunt 50 grd si merg bara la bara in Bucurestiul zilelor noastre...toride)..
-O iubesc chiar daca mai pica cate o bieleta antiruliu..
-O iubesc chiar daca se mai defecteaza sonda instalatiei de climatizare...
-O iubesc chiar daca nu are navigatie cu ecran color, cruisse-control, telefon...toate,evident, din fabrica...
-O iubesc chiar daca la 3 luni dupa ce am cumparat-o din magazin, a aparut C5 var II (a doua oara cand pateam asta,prima fiind cu Nubira- in septembrie am luat Nubira I si in ianuarie a aparut Nubira II)
Ma simt bine la volanul ei si consider ca am facut o alegere buna...
Imi pare rau ca va trebui sa o vand in momentul aparitiei C5 III dar asta nu poate sa dovedeasca decat un singur lucru:
Sunt Citronaut si asa voi ramane...Hown (adica un fel de "am spus, asa ramane"...asa spuneau parca apasii in istorioarele povestite de Old Shutterhand, alias Karl May)
Cu bine