Pagina 1 din 1
Mici probleme la pornire
Scris: Sâm 01-Sep-2007 12:19
de olimpiuserban
Mi s-a intamplat de 3 ori in decurs de o luna jumate:
La prima cheie s-a scuturat un pic si n-a vrut sa porneasca ...
La a doua cheie, cu pedala de acceleratie la fund, a pornit fara probleme ... e cazul sa-mi fac griji... ?
Scris: Sâm 01-Sep-2007 12:24
de chisboramircea
hm.nu e o parere avizata,dar daca mai apare problema,cred ca e cazul sa vezi un profi
Scris: Sâm 01-Sep-2007 13:31
de mesersmith
nu inteleg de ce apesi pedala la fund cand pornesti masina...
pornirea si functionarea ulterioara a motorului este asistata...
apesi inutil...
cand iti mai fce asa, tine-o ceva mai mult....motorul este common rail, ceea ce inseamna ca toate injectoarele sunt practic pe aceeasi teava, si daca presiunea creata de pompa de inalta nu ajunge la valoarea normala(23psi daca imi amintesc bine)nu va porni...
acest lucru se intampla in mod frecvent la common rail atunci cand unul dintre injectoare scapa pe returul sau mai mult decat trebuie...
Scris: Sâm 01-Sep-2007 15:14
de BauBau
Este un injector, curata-l sau schimba-l!!! Mai mult ca sigur, sunt patit si eu ;)
Motor common rail, exact cum a zis mesersmith, daca oircare din injectoare scapa presiune nu creeaza "bariera prag" adica presiunea necesara prornirii motorului si deci nu porneste motoru, merg pe principiu "unu pt toti si toti pt unu", "totul sau nimic"

Ca sa vezi daca este problema asta mergi in service si cere testul cu eprubete (sau "berze"), adica niste cilindri ca si niste eprubete puse peste injectoare, dai un pik la automat si daca se umple eprubeta la vreunu e problema... sa fie doar problema pe partea electrica a injectorului sau doar curatatul lui(ceva temporar) ai scapat eftin, asa ca mai bine scimbarea lui, ca de multe ori e afectata o bilutza foarte sensibila din injector (asemena unei valve) si aceea e deseori problema...
Deci, daca am dreptate, pregateste-te cu vreo 15 milioane ;)
Scris: Sâm 01-Sep-2007 17:32
de mesersmith
testul cu eprubete se face in felul urmator:
se scoate returul de la fiecare injector si se pun pe iesirile acestora furtunasele de la acele bidonase(eprubete) gradate...
se porneste motorul si se tine pornit atat cat se scrie in specificatiile tehnice ale injectorului...
la opel astra h de exemplu, se tine 3 min si returul tre sa fie intre 20 si 22 ml...
la c5 nu am gasit specificatiile...desi as fi vrut sa-l fac si eu...
se poate face si acasa daca stii specificatiile, si poti sa o faci pe rand...
si nu te grabi cu cumpararea injectorului...ca e f scump asa cum a zis bau bau...
Scris: Mie 05-Sep-2007 13:19
de olimpiuserban
Aha .. mersi .. si apropo .. de la ce se infunda injectoarele astea ? pot sa fac ceva sa previn in viitor infundarea lor ?
Scris: Mie 05-Sep-2007 16:41
de nicum
De la "calitatea" cu totul deosebita a motorinei. Nu prea ai ce sa faci, poti doar sa schimbi filtrul de motorina la 10.000.
Scris: Mie 12-Sep-2007 17:00
de olimpiuserban
Nu mai porneste si gata ...

(
Ce sa-i fac ? n-a mai vrut sa porneasca din parcare .. intr-o piata foarte circulata ... asa ca nu m-am apucat s-o imping ...
Pompa functioneaza ... cand dau cheie se aude cum incearca sa invarta ceva ... se scutura din toate incheieturile .. si nu vrea sa porneasca ...
Ma intorc mai spre seara ... ce sa-i fac s-o pot duce macar pana la servis ?
Scris: Mie 12-Sep-2007 18:59
de olimpiuserban
Pliiiiz ... nimeni ?

nici o idee ?
Scris: Mie 12-Sep-2007 19:11
de NOS_feratu
Ford Suport sau Dacia Asistenta... de preferat ar fi sa o duci pe platforma pentru ca fara motor pornit nu prea ai frana si directie... bafta!
Scris: Mie 12-Sep-2007 19:31
de Beemer
nu iti apare nici o eroare pe display in momentul in care vrei sa o pornesti??ceva de genu "immobiliser fault" ....cand pui pe contact se aude un tziuit subtil si lung???
Scris: Mie 12-Sep-2007 21:33
de khan
nu e nevoie sa faci testul cu eprubetele pentru ca informatia e disponibila pe tester care da cantitatea pe care o da pe retur fiecare injector in parte in miligrame in timp real. oricum parerea mea e ca e vorba de regulatorul de presiune, nu de injectoare. nu e f ieftin din pacate
Scris: Joi 13-Sep-2007 02:31
de BauBau
la mine era un injector, a picat testu cu eprubete
Scris: Mar 02-Oct-2007 09:50
de olimpiuserban
Problema rezolvata prin inlocuirea unui fir de 10 cm din panoul cu sigurante care se ocupa cu alimentarea cu curent a pompei de motorina.
Costul reparatiei: 1/2 ora de manopera electrica (firul a fost gratis)
