ATENTIE!!! Hotie pe fata cu motorina din MOL...
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
ATENTIE!!! Hotie pe fata cu motorina din MOL...
Veneam dinspre Cluj si mergeam spre Sibiu, am oprit sa alimentez la benzinaria MOL din Alba Iulia (nu mi-i se terminase de tot motorina, nu imi aparuse alerta de motorina dar acul era pe 0), am oprit la pompa 4 si am alimentat de 100lei, m-am oprit pt cateva secunde din alimentat sa imi caut cardul de MOL (ma oprisem la aprox 50 lei) apoi am continuat sa alimentez. Am achitat si cand ma urc in masina si pun contactul constat cu stupoare ca era un pic sub prima linie (un sfert de rezervor), nu mai patisem asa ceva niciodata si am plecat gandindu-ma ca indica gresit...
Am ajuns la Sibiu am rezolvat ce aveam de rezolvat si m-am intors acasa, pe drum chiar la iesire din Alba Iulia mi-i se aprinde becul de motorina si indica 0 (asta dupa un drum dus-intors de Alba - Sibiu si plimbat prin Sibiu, din intamplare am resetat km parcursi ca sa vad consumul, astfel parcusesem de cand am alimentat din Alba Iulia pana inapoi in Alba Iulia 187Km cu un consum mediu de 7,6l/100Km)...
Deci, de obicei cand alimentam de 100lei (si ma refer cand ajungea aproapede 0 dar nu eram pe rezerva) se urca acul undeva aproape de linia a 3-a (adica 3 sferturi de rezervor)...Asta e si logic avand in vedere ca de 100lei bagi putin peste 30litri si rezervorul are undeva aproape de 60 din cate stiu (inclusiv rezerva)...
Ideea e ca am parcurs 187km cu peste 30litri cu un consum afisat pe computeru de bord fiind de 7,6l/100km, ceea ce rezulta un consum de peste 15l/100km ceea ce e absurd...
Am alimentat azi iar cu 100lei si s-a ridicat acu cum am zis pana la 3 sferturi din rezervor!!!
Nu inteleg de ce s-a afisat 100lei cand eu aveam motorina doar de 50lei in rezervor, am oprit alimetarea cateva sec, numai cat sa verific daca am cardu in portofel...Nu se poate asa ceva, este chiar bataie de joc!!! Asa ca atentie sa nu va tzepuiti si voi...
CUM ESTE POSIBIL SA TE JEGMANEASCA IN PLINA ZI IN HALU ASTA NESIMTITII ASTIA DIN MOL?!?
Am ajuns la Sibiu am rezolvat ce aveam de rezolvat si m-am intors acasa, pe drum chiar la iesire din Alba Iulia mi-i se aprinde becul de motorina si indica 0 (asta dupa un drum dus-intors de Alba - Sibiu si plimbat prin Sibiu, din intamplare am resetat km parcursi ca sa vad consumul, astfel parcusesem de cand am alimentat din Alba Iulia pana inapoi in Alba Iulia 187Km cu un consum mediu de 7,6l/100Km)...
Deci, de obicei cand alimentam de 100lei (si ma refer cand ajungea aproapede 0 dar nu eram pe rezerva) se urca acul undeva aproape de linia a 3-a (adica 3 sferturi de rezervor)...Asta e si logic avand in vedere ca de 100lei bagi putin peste 30litri si rezervorul are undeva aproape de 60 din cate stiu (inclusiv rezerva)...
Ideea e ca am parcurs 187km cu peste 30litri cu un consum afisat pe computeru de bord fiind de 7,6l/100km, ceea ce rezulta un consum de peste 15l/100km ceea ce e absurd...
Am alimentat azi iar cu 100lei si s-a ridicat acu cum am zis pana la 3 sferturi din rezervor!!!
Nu inteleg de ce s-a afisat 100lei cand eu aveam motorina doar de 50lei in rezervor, am oprit alimetarea cateva sec, numai cat sa verific daca am cardu in portofel...Nu se poate asa ceva, este chiar bataie de joc!!! Asa ca atentie sa nu va tzepuiti si voi...
CUM ESTE POSIBIL SA TE JEGMANEASCA IN PLINA ZI IN HALU ASTA NESIMTITII ASTIA DIN MOL?!?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu stiu ca in momentul in care ai oprit alimentarea, pompa se blocheaza si o mai deblocheaza cei de la casa in momentul platii. Asta se face pt ca sa nu apuce cineva sa alimenteze imediat dupa tine, dar inainte sa platesti tu.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Chiar asa de copac nu oi fi...
Deci, am bon pe motorina respectiva si m-am uitat cu atentie sa bag exact de 100lei...si cu km si consumul etc. sunt mai mult decat sigur, m-am gandit mult si bine, de fiecare data imi da cu rest si singura explicatie e ca a fost o tzeapa, eu de acolo nu am plecat cu motorina de 100 lei cat am platit...
Deci, am bon pe motorina respectiva si m-am uitat cu atentie sa bag exact de 100lei...si cu km si consumul etc. sunt mai mult decat sigur, m-am gandit mult si bine, de fiecare data imi da cu rest si singura explicatie e ca a fost o tzeapa, eu de acolo nu am plecat cu motorina de 100 lei cat am platit...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Aceeasi faza am patit-o la Petrom, pentru o valoare mai mica. Am alimentat de 30 ron si in 15 km s-a oprit motorul de tot. (becul de motorina nu s-a stins deloc) Am mers inapoi la ei, se pare ca am bagat doar aer, pe care am platit 30 ron (eventual foarte putina motorina).
PS: nu, nu mi-au dat banii inapoi si nici motorina
PS: nu, nu mi-au dat banii inapoi si nici motorina
"If in doubt, flat out!"
Acum am mai vb cu 2 prieteni si amandoi au patit la fel, amandoi au alimentat din MOL... Mai nasol a fost ca unu dintre ei si-a facut plinul la un BMW si a plecat cu aer in rezervor si platise pe aerul ala cat pe un plin...
Nu imi pot inchipui si nu pot realiza cum de asa sisteme cat de cat performante sa dea asa rateuri...incredibil. dar adevarat!!!
Nu imi pot inchipui si nu pot realiza cum de asa sisteme cat de cat performante sa dea asa rateuri...incredibil. dar adevarat!!!
Sa nu faceti ce am facut eu !!
O chestie de genul asta am patit si eu ,am alimentat de 70 ron iar becul la motorina a ramas tot aprins ,acul tot in dreptul primei linii bineinteles m-am intors in peco (Luk oil)unde a urmat scandalul de rigoare ,oameni de acolo mi-au demonstrat ca pompa functioneaza perfect am plecat cu coada intre picioare de acolo nu stiam ce sa cred indicatorul masini sau pompa ? m-am dus la alt peco unde am mai bagat de 30 ron ,dupa ce am pornit motorul indicatorul de la rezervor ami arata aproape 3/4 cu motorina .Ce s-a intimplat? .Dupa multe dezbateri cu mine insumi mi-am adus aminte ca la prima alimentare nu am oprit motorul,de unde a si aparut acea eroare,dupa chestia asta am repetat intentionat alimentarea cu motorul pornit aceeasi treaba "pompa defecta"
O chestie de genul asta am patit si eu ,am alimentat de 70 ron iar becul la motorina a ramas tot aprins ,acul tot in dreptul primei linii bineinteles m-am intors in peco (Luk oil)unde a urmat scandalul de rigoare ,oameni de acolo mi-au demonstrat ca pompa functioneaza perfect am plecat cu coada intre picioare de acolo nu stiam ce sa cred indicatorul masini sau pompa ? m-am dus la alt peco unde am mai bagat de 30 ron ,dupa ce am pornit motorul indicatorul de la rezervor ami arata aproape 3/4 cu motorina .Ce s-a intimplat? .Dupa multe dezbateri cu mine insumi mi-am adus aminte ca la prima alimentare nu am oprit motorul,de unde a si aparut acea eroare,dupa chestia asta am repetat intentionat alimentarea cu motorul pornit aceeasi treaba "pompa defecta"

Da, deci gigi m, trebuie scoasa cheia din contact pt alimntare, cand desfaci busonul ramane in el cheia, deci obligatoriu alimntezi cu motorul oprit (asta daca nu umbli cu 2 chei permanent la tine si vrei sa te complici) iar in al doilea rand am pornit masina am oprit-o am scos cheia din contact etc. si tot nimic (ma gand prima data ca indica gresit, dar am exclus in scurt timp varianta asta)...iar in al doilea rand citeste mai atent poasturile mele, mie trebuia sa imi consume peste 15l/100km ca sa imi termine motorina...
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
Eu sunt "benzinar" (adik C5-ul meu merge cu benzina) si am patit ceva asemanator in Bulgaria, la Shell din Kapina Andreevo, adica dupa ce am trecut din Turcia in Bulgaria.
Adica am scos busonul, am bagat pompa si am facut plinul...cel putin asa am crezut eu...Platesc, bag cheia si...stupoare...acul era tot la...15l, adica, undeva in primul sfert al indicatorului. Am coborat din masina si l-am chemat pe pompagiu...a venit, s-a uitat si a ridicat din umeri...Apoi...ce zice el..."Opriti motorul, ca am vazut ca era pornit cand alimentati"..."Ok"...opresc, dau din nou contact si...stupoare din nou...al naibii ac era sa rupa limitatorul din dreapta...adica era...full...
...Mi-am cerut scuze si am plecat rosu ca racul...
De fapt ce se intamplase?...Eu am pornire de motor cu sistem de TURBO activat (adica daca scot cheia din contact motorul continua sa functioneze inca vreo cateva minute...si daca in timpul acesta introduc la loc cheia in contact...pot pleca mai departe ca si cand nu o scosesem deloc...
Asaa...si de fapt greseala a fost ca trebuia oprit motorul ca sa se reseteze si apoi, pornit...ori...eu nu facusem asa...
Cei drept nu e la fel ca in situatii le dai sus insa, am mai avut momente cand, cu motor oprit, la repornire, in loc sa se duca acul pana in dreapta, adica la full, ramanea doar la penultimul, adica cam trei sferturi...
Atunci cand am avut problema cu Antipolution Fault si mi-au eliminat toate "erorile acumulate" a disparut de tot acel fenomen si pot spune ca era un stres...pentru ca nu numai la plin aparea fenomenul ci si daca aveam 10l si puneam de 1 mil...ramanea tot acolo si dupa putin timp se aprindea beculetul ca si cand nu alimenatsem deloc...dar daca opream motorul...la repornire arata corect...
Adica am scos busonul, am bagat pompa si am facut plinul...cel putin asa am crezut eu...Platesc, bag cheia si...stupoare...acul era tot la...15l, adica, undeva in primul sfert al indicatorului. Am coborat din masina si l-am chemat pe pompagiu...a venit, s-a uitat si a ridicat din umeri...Apoi...ce zice el..."Opriti motorul, ca am vazut ca era pornit cand alimentati"..."Ok"...opresc, dau din nou contact si...stupoare din nou...al naibii ac era sa rupa limitatorul din dreapta...adica era...full...

De fapt ce se intamplase?...Eu am pornire de motor cu sistem de TURBO activat (adica daca scot cheia din contact motorul continua sa functioneze inca vreo cateva minute...si daca in timpul acesta introduc la loc cheia in contact...pot pleca mai departe ca si cand nu o scosesem deloc...
Asaa...si de fapt greseala a fost ca trebuia oprit motorul ca sa se reseteze si apoi, pornit...ori...eu nu facusem asa...
Cei drept nu e la fel ca in situatii le dai sus insa, am mai avut momente cand, cu motor oprit, la repornire, in loc sa se duca acul pana in dreapta, adica la full, ramanea doar la penultimul, adica cam trei sferturi...
Atunci cand am avut problema cu Antipolution Fault si mi-au eliminat toate "erorile acumulate" a disparut de tot acel fenomen si pot spune ca era un stres...pentru ca nu numai la plin aparea fenomenul ci si daca aveam 10l si puneam de 1 mil...ramanea tot acolo si dupa putin timp se aprindea beculetul ca si cand nu alimenatsem deloc...dar daca opream motorul...la repornire arata corect...
-
- pasionat
- Mesaje: 133
- Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
- Localitate: Cluj
- Contact:
jecmanit""
si eu intru in clubul celor furati.
De data asta este rompetrol, ala vechi fara floarea soarelui, pe ruta Cluj-Oradea pe langa localitatea Ciucea.
Aceeasi poveste acul nu s-a ridicat deloc, norocul meu a fost ca a rezistat pana la urmatoarea pompa. So.. beware!
De data asta este rompetrol, ala vechi fara floarea soarelui, pe ruta Cluj-Oradea pe langa localitatea Ciucea.
Aceeasi poveste acul nu s-a ridicat deloc, norocul meu a fost ca a rezistat pana la urmatoarea pompa. So.. beware!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187793
Total subiecte 18658
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV