Pagina 1 din 2

vreau sa cumpar un citroen c5 diesel

Scris: Vin 21-Sep-2007 20:31
de tele
daca stie cineva unde pot gasi o un c5 1,6 sau 2hdi second hand - rentabil calitate/pret macar 2004

vreau sa cumpar un C5 diesel

Scris: Vin 30-Noi-2007 11:42
de roberto
Te mai intereseaza un C5?Am unul, e din 2002 insa zic eu ca e ireprosabil.

Scris: Sâm 01-Dec-2007 01:45
de Bear
Incearca pe www.autovit.ro daca vrei din tara, sau aduse de afara! Sunt acolo si firme care aduc masini de afara!

Carti C5

Scris: Vin 21-Dec-2007 20:12
de cosmin_bogdan_s
Am pus cartile utiliztorilor C5 pentru vesiunea 1 in franceza si pentru versiunea 2 in romana la:

http://www.electrician-autorizat.ro/download.html

Scris: Lun 24-Dec-2007 15:03
de laurb
Bine ca le-ai pus Bogdan dar imi da eruare. Mai incearca o data.Multumesc !

Scris: Vin 18-Ian-2008 20:49
de sorin_mlsv
Am eu C5II daca te intereseaza, dar este inscris in Austria :wink:

Scris: Dum 20-Ian-2008 12:01
de Razvan77
parerea mea este sa te gandesti foarte bine daca vrei un CITROEN C5, spun asta pentru ca nu este ca un VW sau un Audi in care te urci, bagi motorina si pleci, are o suspensie "ciudata", care trebuie verificata din timp in timp si care costa mult, (undeva la 1000 EURO) asta daca trebuie sa schimbi ceva la ea, consuma mult (cei din Bucuresti pot sa-ti confirme asta, a mea de ex. are un consum mediu de 15-16 L la 100 in Bucuresti).
Are si parti bune, nu spun nu, dar mai bine iti spun de cele rele, nu ca sa-ti "tai aripile" ci doar ca sa sti la ce sa astepti.
Daca esti hotarat pentru un C5 eu sincer iti recomand un motor 2.2 HDI si cutie manuala, (am triptronic si de asta consuma atat), an ... 2003 (in ultimele serii au pus numai HYDRACTIVE 3+ din cate stiu eu)

c5

Scris: Dum 20-Ian-2008 12:35
de iliescu sorin
" tele" daca ai banii cumparati un c5 seria 1 (1,9 hdi);al meu in doi ani de exploatare =45000 km in afara de consumabile am schimbat doar clanta ext.dr. spate.Apropos de deuchlend pe tronsonul drajna slobozia de ex. c5-ul face legea;la 140 km/h nu-i rezista cineva in timp ce in c5 se poate bea o cafea in tihna. bafta!

Re: c5

Scris: Dum 20-Ian-2008 14:26
de Razvan77
iliescu sorin scrie:" tele" daca ai banii cumparati un c5 seria 1 (1,9 hdi);al meu in doi ani de exploatare =45000 km in afara de consumabile am schimbat doar clanta ext.dr. spate.Apropos de deuchlend pe tronsonul drajna slobozia de ex. c5-ul face legea;la 140 km/h nu-i rezista cineva in timp ce in c5 se poate bea o cafea in tihna. bafta!


la 140 KM/H suspensia este deja rigida (de la 130 km/H coboara pe sport), eu nu prea cred ca poti sa bei cafeau in tihna, ca este MULTTTTTT MAI CONFORTABIL DECAT ALTE MASINI, nu te contrazic....

c5

Scris: Dum 20-Ian-2008 15:05
de iliescu sorin
noi ct-tenii ca sa ajungem rapid in BV o luam prin INTORS. BZ-ului.,deci frecvent merg pe acolo.Coboara la 110 daca nu ai denivelari pe carosabil;pe acea portiune am depasit 140 cand se agatase de mine un X5!!Eu afirm acest lucru de C5 dupa ce am avut trei CX-uri (unul break),doua BX-uri,un xm ( 3l v6 ) .Bafta !

c5

Scris: Dum 20-Ian-2008 15:06
de iliescu sorin
noi ct-tenii ca sa ajungem rapid in BV o luam prin INTORS. BZ-ului.,deci frecvent merg pe acolo.Coboara la 110 daca nu ai denivelari pe carosabil;pe acea portiune am depasit 140 cand se agatase de mine un X5!!Eu afirm acest lucru de C5 dupa ce am avut trei CX-uri (unul break),doua BX-uri,un xm ( 3l v6 ) .Bafta !

Re: c5

Scris: Dum 20-Ian-2008 17:03
de videosuzy
Razvan77 scrie:
iliescu sorin scrie:" tele" daca ai banii cumparati un c5 seria 1 (1,9 hdi);al meu in doi ani de exploatare =45000 km in afara de consumabile am schimbat doar clanta ext.dr. spate.Apropos de deuchlend pe tronsonul drajna slobozia de ex. c5-ul face legea;la 140 km/h nu-i rezista cineva in timp ce in c5 se poate bea o cafea in tihna. bafta!


la 140 KM/H suspensia este deja rigida (de la 130 km/H coboara pe sport), eu nu prea cred ca poti sa bei cafeau in tihna, ca este MULTTTTTT MAI CONFORTABIL DECAT ALTE MASINI, nu te contrazic....


Acum fiecare ciora isi lauda puiul (nu e cazul tau, tu renegandu-ti puisorul)...Chiar poti sa bei o cafea linistit...Daca tu crezi ca mergi pe maidan cu 140km/h atunci...te compatimesc...Aceasta viteza e pentru autobanduri iar tu (se pare ca nu prea ai mers cu C5-ul) unde acea "rigidizare" de care spui este insesizabila incat sa crezi ca-ti vei varsa cafeaua in poale. Este cea mai confortabila masina, mai ales cand se intinde la drum (sa-ti reamintesc de Mercedez Benz care a cumparat patentul suspensiei hidraulice de la Citroen?)...Neavenitii au chiar senzatia de "rau de mare" (asa incat nu vad cum ar fi rigida)...si iti reamintesc (asta daca nu ai citit posturile in care mai faceam referire la C5-ul meu si la problemutele avute cu acesta in 4 ani si un pic) ca am H3+ ceea ce spune tot...iar faptul ca "mai toate au h3+", e eronat...Am dezbatut pe larg in alt Topic insa iti reamintesc ca pe masura ce au aparut variantele II si III (care trebuie sa ajunga la ATS la inceputul lunii mai, dupa spusele lor) suspensia Hydractive 3+ a devenit o "pasare rara", multe din C5 vII avand doar Hydractive 3 (intre butoanele < si > nefiind butonul SPORT ci doar sigla CITROEN) iar la C5 v III mai toate versiunile vor avea suspensia Peugeot-ului 407...adica o combinatie intre arcuri si hidraulica...doar versiunile de top fiind echipate cu H3+, din pacate :cry: )...

In 4 ani si jumatate (masina e luata in septembrie 2003, inainte de SIAB 2003) nu am avut NICI o problema cu suspensia...si iti garantez ca daca ai avea ocazia sa stai prin preajma locuintei mele ai sa ramai surprins cat de mult o "exploatez"...adica o las "cocotata" (de ma mai intreaba cate un vecin curios daca nu-i face rau, lipsa problemelor in tot acesti ani spulberand mitul ca ar face rau suspensiei) ; cum dau de cel mai mic obstacol o ridic la treapta cu 40km/h ca sa fiu eu sigur ca trece lejer ; pe la semafoare ma mai joc (ca un pustiulache zglobiu) ridicand-o spre uimirea celor din jur care-si abat privirea de la diversele ocupatii din masina, la joaca mea. ; bordurile chiar daca-s "decente" le urc cu ea "sus" (adica la 10km/h) tot spre admiratia si chiar invidia celor care nu au putut sa ocupe acel loc liber din motivul bine inteles (exemplu: treptele casinoului de la Complex Prosper-13 Septembrie- unde nici Loganul nu urca, considerat ca avand o garda la sol destul de ridicata, daramite un Peugeot 407 sau mai stiu eu ce masina cu o garda destul de apropiata astfaltului)...

Da!!! Iubesc aceasta masina si la banii putini bagati in remedierea problemelor aparute in tot acest timp pot spune ca sunt unul din fericitii posesori ai unui C5 vI fara problemele semnalate de catre alti posesori pe acest forum...

Cu stima,

Cata

Scris: Dum 20-Ian-2008 19:15
de Bear
Daca C5 are suspensii rigide, inseamna ca nu ati mers cu masini germane! Va recomand BMW seria5 sau Audi A5, de dimensiuni asemanatoare! Sa vezi acolo consum si capete date in plafon si stalpii laterali pe drumurile noastre...

c 5

Scris: Dum 20-Ian-2008 20:40
de iliescu sorin
Cata ma bucura concluzia ta in legatura cu C5 seria 1.In legatura cu viteza tre buie sa-ti spun ca eu masina am luat-o din Moerdjik Olanda unde mai merg la lucru si in drumurile mele cu brekul meu am cam depasit viteza de care te cramponezi tu .Cu respect !

Re: c 5

Scris: Dum 20-Ian-2008 21:20
de videosuzy
iliescu sorin scrie:Cata ma bucura concluzia ta in legatura cu C5 seria 1.In legatura cu viteza tre buie sa-ti spun ca eu masina am luat-o din Moerdjik Olanda unde mai merg la lucru si in drumurile mele cu brekul meu am cam depasit viteza de care te cramponezi tu .Cu respect !


Oops...cred ca m-ai inteles gresit... :wink: Nu ma "cramponez" de nici o viteza...Nu am facut decat sa infirm ideea preconceputa a unora ca la 130-140 km/h C5 devine rigid....Daca citesti cu atentie ai sa vezi ca nu m-am referit la viteza de croaziera a cuiva ci la faptul ca poti sa-ti bei linistit cafeaua si la 180 km/h... :wink:

Cu stima,

Cata