Pagina 1 din 2

lipsa caldura c5

Scris: Mar 20-Noi-2007 18:42
de calincty
azi noapte am avut o surpriza la noul meu c5 1.6 hdi din 2005.temperatura fiind setata pe 28 grade(maxim) masina nu dadea caldura deloc.aveti vreo idee careva avind in vedere ca nu ma pricep deloc la astea

Scris: Mie 21-Noi-2007 16:26
de vasy
nu a dat deloc sau nu a dat dupa ce l-ai pornit?

caldura C5

Scris: Mie 21-Noi-2007 19:23
de calincty
totul a functionat normal . am oprit masina pentru o jumatate de ora, iar cand am pornit, nu-mi mai dadea decat aer rece. a doua zi caldura a funtionat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. in momentul de fata , caldura functioneaza ! :?: astept pareri :!:

Scris: Joi 22-Noi-2007 07:37
de Beemer
daca era pus pe automat probabil ca temperatura era 28 sau mai mare dinainte sa opresti tu si senzorul de temperatura a considerat ca nu mai este nevoie sa bage caldura

Scris: Joi 22-Noi-2007 23:46
de Bear
Nici intr-un caz nu-ti baga rece daca ai temperatura setata la maxim :!: Poate era motorul rece, in jumatate de ora se putea raci! Alta explicatie logica nu vad! Ai climatizare bi-zona? In ambele parti era la fel?

Scris: Lun 31-Dec-2007 13:09
de C i t r o n e l
Salut,

Problema aceasta a aparut si la mine... tot C5-II 1.6 HDI 2005 ( clima o singura zona ).

Ieri:
Dimineata totul OK, clima mergea ok, apoi dupa vre-o 2-3 ore cand am plecat iarasi desi clima era setata la 22 baga doar rece.
Nici cum nu a vrut sa bage cald pana am ajuns la destinatie, noroc ca a fost scurt drumul.
Dupa ce i-am scos iarasi bateria si am lasat-o cateva ore a mers ok.

Astazi iarasi aceasi problema, dimineata cand am plecat clima mergea ok, baga cald, dupa vre-o ora jumatate de stat in frig cand sa plec iarasi baga doar rece.
Dezactivarea, activarea AC din meniu nu are nici un efect sa se razgandeasca cumva sa bage aer cald, nici modificarea temperaturii...
De data asta o las sa stea fara sa scot bateria sa vad daca-si revine singura...

numai bine

La Multi Ani !!!

Luc

p.s.
Daca continua asa devine inervanta masina asta...

Scris: Mar 01-Ian-2008 11:03
de urzica
S-ar parea ca toate problemele de acest gen se rezolva prin deconectarea bateriei....????

Scris: Mar 01-Ian-2008 22:16
de C i t r o n e l
Da, asta e cel mai fericit caz... pana se ajunge la inlocuit:
- motorasul care controleaza clapetele de admisie de la "distribuitorul de aer" din bord; se pare ca la acel motoras se uzeaza ceva roti dintate si nu mai merge corect.
Cei care au clima 2-zone au 2 motorase asa...
- senzorii de temperatura exterior, interior...
- rezistenta incalzire...
- modulul electronic care comanda motorul de la ventilator, la care se pare ca s-ar duce tranzistorul de putere...
- programare, reactivare AC din Lexia.
- inlocuire modul de comanda... butoanele de pe bord... trebuie reconfigurat cu Lexia...

si alte chestii nasoale... care ptr acces implica demontarea intregului bord.

Nici n-am crezut ca este asa de complicata instalatia, noroc ca este confortabila... cand ma gindesc la AC simplu ce-l aveam pe masinile anterioare imi vine sa plang de fericire.

Luc

p.s.
Astazi nu am mai avut nici o problema.
Dar am o vaga banuiala ca aceste erori se pot intampla si din cauza unui consum electric mare la pornirea masinii caz in care comp de bord si anumiti senzori o pot lua pe aratura... eu aveam cuplata incalzirea de la scaune ( huse ) asa ca voi incerca sa nu mai am consumatori extra la pornire sa vad in timp daca se mai repeta figura.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Scris: Mar 06-Oct-2009 21:45
de george13
Salut
Nici la mine nu merge caldura deloc-c5 1.6 hdi-dublu climatronic cu aerul conditionat oprit.Pe tester a dat ceva despre niste rezistente la GVM ,cica nu deschide treapta de caldura sau asa ceva.Ventilatorul de racire l-am verificat si porneste pe treapta intai si pe a doua atunci cand e pornit aerul conditionat.O a treia treapta ,daca ar fi cred ca ar fi pentru cazul cand se incalzeste apa prea tare si nu a fost cazul.Nu stiu ce legatura este intre caldura din masina si ventilatorul de racire al apei.Cu caldura data la maxim,intrarea si iesirea din aeroterma sunt reci.Furtunul de intrare in aeroterma vine dintr-o piesa fixata pe motor unde este si senzorul de tamperatura a apei de racire si care are si un furtun care duce la radiator.Am presupus ca acolo ar fi fixat termostatul si daca nu m-am inselat atunci de ce in momentul cand furtunul care duce la radiator se incalzeste iar cel care duce la aeroterma nu?Mai exista ceva special care deschide circulatia apei spre aeroterma in piesa aceea sau pe aeroterma ?Mentionez ca atunci cand apa este rece da ceva caldura dar am presupus ca e de la rezistentele electrice pentru ca dupa ce s-a incalzit apa da numai aer rece.Poate fi o problema de aerisire a circuitului?Am exclus varianta defectarii motoraselor de mixaj pentru ca au fost verificate la service.Ma poate ajuta cineva?Multumesc anticipat!

Scris: Mar 06-Oct-2009 22:35
de mesersmith
eu chiar nu am auzit de existenta unor rezistente de incalzire a apei asa cum spuneti voi...
cel putin nu la c5 I...
din cate stiu eu, apa catre radiatorul inerior trece printr-un schimbator de caldura unde apa este incalzita suplimentar de catre gazele de esapament...
cred ca daca urmaresti furtunele iti vei da seama cu usurinta unde e problema...
tine-ne la curent...


si pune si tu locatia in semnatura sa stim si noi de unde esti, ca poate se gaseste vreun suflet bun pe langa locatia ta si te ajuta...
e asa mare secret?

Scris: Mie 07-Oct-2009 20:40
de george13
Multumesc pentru raspuns! Exista cu siguranta rezistente electrice si la c5 1 insa nu ca dotare de serie si functioneaza atunci cand temperatura exterioara este sub 10 grade si temperatura apei sub 65 de grade.
Furtunele stiu exact unde se duc insa nu stiu ce exista in piesa aceea de pe motor.Adica daca exista ceva care poate bloca trecerea apei spre aeroterma.De la acea piesa pana la aeroterma, traseul nu mai contine nimic care poate bloca trecerea apei .Eventual undeva in interiorul aerotermei sa fie ceva care deschide sau inchide circulatia apei?Apa calda circula prin aeroterma tot timpul,indiferent daca instalatia de conditionare este pusa pe racire ?

Scris: Mie 07-Oct-2009 21:02
de mesersmith
pai si unde dzeu se afla rezistentele alea?...
trece apa prin ele?
ai vreo imagine, ceva?

Scris: Mie 07-Oct-2009 21:23
de george13
Nu am. Vad ca tu zici de rezistente care incalzesc apa.Sunt rezistente care incalzesc aerul care intra in masina pana cand se incalzeste apa de racire pentru a avea mai repede confort termic.Sunt pe undeva pe sau langa aeroterma.Oricum ,la mine cu motorul rece dupa un minut de la pornire incepe sa dea caldura.

Scris: Mie 07-Oct-2009 21:36
de mesersmith
asa intelesesem din posturile voastre...
din pacate, eu nu am auzit de astfel de rezistente...
si mie-mi baga aer cald f repede, dar daca ai sa incerci, ai sa observi ca cu cat mai tare turezi motorul, cu atat mai repede iti va baga caldura, pt ca la inceput, apa este incalzita de catre schimbatorul de caldura din spatele motorului si nu de rezistente...
oricum, intr-un minut chiar nu cred...
imi amintesc ca mai spunea cineva de acele rezistente, dar eu nu le-am gasit in nicio schema si crede-ma, am consultat scheme cu dotarile complete...
poate mi-o fi scapat mie...
deci, tu spui ca acele rezistente s-ar afla undeva pe calea de ejectare a aerului, nu?...pt ca ar incalzi aerul ejectat, nu?...
m-ai facut curios...
poate au doar acele masini care au fost facute pt tarile nordice, desi ma indoiesc, pt ca ar trebui sa existe macar in scheme acele rezistente...

Scris: Joi 08-Oct-2009 10:13
de Bear
Eu personal nu cred ca are nicio rezistenta, pentru ca daca ar avea s-ar incalzi aerul instantaneu, n-ar avea de ce sa dureze niciun minut!