Pagina 1 din 2
HELP ME !! sa ma hotarasc sa cumpar C5 HDI
Scris: Mie 05-Dec-2007 22:19
de cri75
Ma bate gindul sa-mi iau un C5 2.0 hdi 138 CP
Nu am mai avut masina frantuzeasca asa ca nu sunt hotarit ce sa fac
Aca ca va rog sa ma ajutati sa ma decid daca merita
Scris: Lun 10-Dec-2007 13:07
de Bear
Merita sa alegi un C5 2.0L 138CP! Vei fi mai incantat decat de cele nemtesti! E o masina puternica, ai f. mult confort, adica ai o limuzina, dar la un pret mult mai mic! Si intretinerea e OK! Parerea mea e ca se merita din toate punctele de vedere!
Scris: Lun 10-Dec-2007 22:02
de dimabogdan
Sau mai bine , fa ca mine.Mai asteapta cateva luni, ptr. ca vine NOUL C5, pe care de abia il astept.Atunci, mai mult ca oricand, vei vedea ca Citroen sunt super tari.Eu mi-am schimbat radical parerea saptamana asta, cand C4 -ul meu m-a facut sa ma intorc radical ( la 180 de grade) in favoarea Citroen.
Cum vine C5 nou, ma bag la un drive test si ma pregatesc sa devin un mandru posesor de tehnologie impachetata intr-un ambalaj mai mult decat superb!
Acelasi lucru ti-l doresc si tie!!!
Scris: Mar 11-Dec-2007 12:26
de nicum
Acum nici o luna de zile ziceai altceva... Adevarul e ca masinile nu sint rele, nici mai bune, nici mai proaste ca altele, dar service-ul cel putin e jalnic. Si macar la revizie trebuie sa dai pe acolo.
Scris: Mar 11-Dec-2007 13:50
de vasy
depinde, in Oradea am un mecanic extraordinar care are atelierul lui si care numai Citroen si Peugeot face de pe vremea Bx-ului si se stie, iar preturi are sub orice service din oras.
Scris: Mar 11-Dec-2007 13:51
de dimabogdan
Am si scris, ca m-am intors la 180
Iti dai seama in ce hal ajunsesem.Si cred ca in curand vom avea de a face cu o noua retea de service-uri.Prea au fost multe plangeri plus faptul ca Citroen nu mai e reprezentat in Romania de ATS( conform site-ului oficial)
Raman , in continuare , la parerea initiala , intr-un singur punct totusi : service ATS bad.Really bad.
Scris: Mar 11-Dec-2007 17:54
de nicum
Oficial Citroen nu mai e reprezentat in RO de ATS, dar e servisat de ei

Mi-e greu sa cred ca Citroen Franta isi va deschide propria retea de service intr-un timp scurt.
@vasy: posteaza datele de contact ale mecanicului respectiv la sectiunea de service-uri independente.
Scris: Mie 12-Dec-2007 01:39
de Bear
Cri75 nu a mentionat daca vrea un C5 II nou, sau second! Daca e vorba de nou, atunci ar merita sa astepte C5 III; daca nu... cred ca ar fi cam greu de comparat C5 II la 15.000E second cu C5 III la peste 25.000E poate! Mai ieftin nu cred ca va fi!
Scris: Lun 28-Ian-2008 14:17
de yo3fuu3
sa nu iei cu motor de 1.6hdi/109cp
Scris: Lun 28-Ian-2008 16:58
de vasy
nicum scrie:Oficial Citroen nu mai e reprezentat in RO de ATS, dar e servisat de ei

Mi-e greu sa cred ca Citroen Franta isi va deschide propria retea de service intr-un timp scurt.
@vasy: posteaza datele de contact ale mecanicului respectiv la sectiunea de service-uri independente.
Scuze - nu am vazut postul asta de la tine, acuma este trecut deja mecanicul la sectiunea service-uri independente la postul cu titlul ''Service Citroen Timisoara... in Oradea'' - si ca si incheiere vreau sa zic ca eu l-am indrumat pe Luc catre dl. Vasile
Scris: Lun 28-Ian-2008 17:00
de vasy
yo3fuu3 scrie:sa nu iei cu motor de 1.6hdi/109cp
Nici mie nu imi place acest motor, l-am condus si pe Ford si pe Peugeot, are consum cat 2L si performante sub.
Scris: Lun 28-Ian-2008 17:32
de yo3fuu3
vasy scrie:yo3fuu3 scrie:sa nu iei cu motor de 1.6hdi/109cp
Nici mie nu imi place acest motor, l-am condus si pe Ford si pe Peugeot, are consum cat 2L si performante sub.
consumul e mic,dar puterea nici pe departe.are 109 cp la 4000rpm,mai jos e jale nu cred ca dezvolta mai mult de 65-70cp
Scris: Lun 28-Ian-2008 19:02
de cosmin_bogdan_s
Eu am motorul de 110 cp 1.6 HDI. Nu este chiar lenes, dar intr-adevar si pe mine m-a surprin prima data cand am condus-o. Are o usoara latenta la turatii mici pana isi urneste caii. De altfel, raportul P/greutate nu fantastic. Trebuie sa te obisnuiesti vreo 2 zile cu latenta de care iti vorbeam si sa o tii in turatie peste 2000 la acceleratii.
Daca nu vrei sa faci liniute, sa platesti taxe mult mai mici, este motorul potrivit.
Scris: Mar 29-Ian-2008 09:29
de B-01-DRC
1.6 HDI (TDCi-ul de la Ford) e usor de strunit daca citesti cartea tehnica. La kick-down iti da over-boost-ul ala de 20 Nm, plus un raspuns mai rapid. Mie la motorul asta nu mi se pare mica puterea, care e suficienta (cel putin fata de cel de 1.8 pe benzina - are un coleg C5-I e mult mai rapid) ci consumul care mi se pare cam mare. In conditiile de trafic din Bucuresti in intervalele 8.00-9.00 si 18.00-19.00 cu clima pornita consuma 9.5%. Care e cam mult. In rest, motorul e super OK. Cruise Control la 170 Km/h si nu ai treaba.
Scris: Mar 29-Ian-2008 13:35
de nicum
cosmin_bogdan_s scrie:Nu este chiar lenes, dar intr-adevar si pe mine m-a surprin prima data cand am condus-o. Are o usoara latenta la turatii mici pana isi urneste caii. De altfel, raportul P/greutate nu fantastic. Trebuie sa te obisnuiesti vreo 2 zile cu latenta de care iti vorbeam si sa o tii in turatie peste 2000 la acceleratii.
Se cheama turbo-lag si e prezent mai mult sau mai putin la toate masinile cu turbo. Motorul de 1.6 HDi e submotorizare, la fel ca si ala de 1.8i. Probabil ca au fost introduse din considerente fiscale si de sporire a vinzarilor, pentru cei care vor o masina mare, dar nu au nevoie de un motor corespunzator.