Pagina 1 din 1

engine imobiliser fault

Scris: Dum 20-Ian-2008 16:27
de OVIDIUM
Am demontat bateria pentru a o pune la incarcat, iar cand am remontat-o motorul refuza sa porneasca iar pe afisaj apare scris mesajul "engine immobiliser fault". Manualul meu este in olandeza si nu inteleg absolut nimic. Ce trebuie facut in acest caz?

engine imobilizer

Scris: Dum 20-Ian-2008 16:55
de laci_troen
Salut , dupa debransare baterie trebuie facute urmatoarele,ori astepti aprox 1min inainte sa incerci pornire,sau inchizi masina la telecomanda? sau cu cheia, pauza 1-2 min, deschizi cu telecomanda sau cheie, pui contact si tii apasat unul din butoanele telecomenzii 10 sec. Nu debransati bateria cu cheile in contact!!!!Succes.

Scris: Dum 20-Ian-2008 17:00
de OVIDIUM
Multumesc. A mers chestia cu un minut de asteptat dupa ce am pus contactul.

Scris: Dum 20-Ian-2008 20:27
de mbc
:shock: de ce e necesara aceasta procedura? masura antifurt?

Scris: Lun 21-Ian-2008 01:23
de Bear
mbc scrie::shock: de ce e necesara aceasta procedura? masura antifurt?

Daca ai computer de bord intelegi de ce... se intampla ca altfel sa nu prea mearga... asa e constructia... :shock:

Scris: Mar 09-Dec-2008 16:46
de gropitzabogdan
bateria de la cheie!! am avut si eu treaba asta.. am schimbat bateria si gata!! :) deci ce sa mai ... bft

Scris: Lun 15-Dec-2008 00:19
de Bear
gropitzabogdan scrie:bateria de la cheie!! am avut si eu treaba asta.. am schimbat bateria si gata!! :) deci ce sa mai ... bft

Si la mine s-a dus bateria de la cheie dar nu a dat niciun semnal! In afara de faptul ca nu mai raspundea la nicio comanda data din telecomanda. Nu vad ce legatura ar avea sistemul antifurt al motorului cu bateria din telecomanda...

Scris: Lun 15-Dec-2008 10:54
de gropitzabogdan
incearca sa vezi daca iti porneste cu cheia de rezerva... cea ce nu cred pt ca nu are cip ... !!! ANTIFURT ;) si la chipu acela ii trebe baterie ca sa mearga:)

Scris: Mar 16-Dec-2008 00:02
de Bear
gropitzabogdan scrie:incearca sa vezi daca iti porneste cu cheia de rezerva... cea ce nu cred pt ca nu are cip ... !!! ANTIFURT ;) si la chipu acela ii trebe baterie ca sa mearga:)

Eu incercam sa te conving ca nu are nicio treaba bateria din telecomanda cu imobilizatorul! Eu am spus ca nu-mi mai mergea telecomanda(inchiderea)! Aia e singura treaba a bateriei! De pornit, porneste cu ambele chei! Poate vei ramane uimit, dar cip(adica ANTIFURT, cum spui tu) are si cheia de rezerva, si nu-i trebuie baterie! Oricum am rezolvat problema prin schimbarea bateriei din telecomanda!

PS: Daca nu ar avea cip, ar porni cu orice cheie facuta la pila, nu? Tocmai asta e treaba imobilizatorului, sa-ti recunoasca cheia originala!

Scris: Sâm 10-Ian-2009 23:25
de darian
am schimbat bateria si nu a trebuit sa fac nici o operatiune. Cat despre pornirea cu cheia de rezerva, si asta am facut-o si a mers

Scris: Dum 11-Ian-2009 09:24
de mesersmith
gropitzabogdan scrie:incearca sa vezi daca iti porneste cu cheia de rezerva... cea ce nu cred pt ca nu are cip ... !!! ANTIFURT ;) si la chipu acela ii trebe baterie ca sa mearga:)


daca te uiti cu atentie, in jurul locului unde bagi tu cheia, e putin bombat plasticul de acolo...
sub acel plastic se afla o bobina, al carui camp electromagnetic alimenteaza acel chip din cheie si totodata, si citeste un serial pe 12 biti parca, pe care il compara cu serialul pe care il are memorat...
asadar, cheia de rezerva nu trebuie sa aiba baterie, iar chipul de la cheia cu baterie, nu se foloseste de acea baterie pt ca nu e alimentat de a ea...

chipul este un rf-id...
il gasesti si in laptopuri pt a fi citite prin aeroporturi...