Pagina 1 din 2

Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?

Scris: Vin 28-Mar-2008 22:13
de C i t r o n e l
Salut,

Am pus in motorul meu 1,6 HDI-FAP acest ulei - Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - deoarece mi-a picat in mana o brosura si am vazut ca este recomandat ptr motoarele cu FAP: continut redus de sulf...

Am ramas putin surprins ca service-ul autorizat Citroen imi recomanda Quartz 9000-ul si nu acest tip de ulei pe motorul cu FAP.

Mai foloseste cineva acest tip de ulei ?
Ce parere aveti de el ?
La cat il schimbati 20.000 km sau mai repede ?

http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 1/5834.pdf

Luc.

Scris: Lun 31-Mar-2008 19:54
de vasy
cam pe la ce pret e uleiul asta?, ca suna tentant

Scris: Lun 31-Mar-2008 19:55
de C i t r o n e l
parca pe la 22 lei litrul

Scris: Lun 31-Mar-2008 20:01
de vasy
pentru un ulei full sintetic mi se poare foarte ieftin. Te mai stresez eu cand trebuie sa fac schimbul, cred ca o sa trec pe dinasta desi motorul meu are ceva km...

Re: Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?

Scris: Mar 01-Apr-2008 08:24
de nicum
Luc scrie:Salut,
La cat il schimbati 20.000 km sau mai repede ?


Eu nu l-as tine mai mult de 10.000 (maxim), oricit de "magic" ar fi uleiul ala. Vorbim totusi de un motor turbo-diesel, alimentat cu combustibil prost si care functioneaza intr-un mediu plin de praf.

Scris: Mar 01-Apr-2008 10:52
de C i t r o n e l
asa m-am gandit si eu; avind in vedere ca nici nu este scump.

p.s.
Combustibil prost incerc sa nu bag in el dar la noi e cum ai noroc, bag doar Motorina Euro 5 de la Mol cu continut minim de sulf dupa cum afiseaza ei datele:

Motorina EVO Diesel este recomandata atat celor mai noi autovehicule Turbo Diesel, cat si vehiculelor mai vechi. Datorita continutului de sulf practic nul (sub 10 ppm) si a vascozitatii scazute, motorina EVO Diesel este un carburant ecologic, care satisface normele EURO 5.
Caracteristici Unitate de masura Standard in vigoare EVO Diesel
Numar cetanic min. 51 >51
Punct de distilare 95% °C 360 <360
Hidrocarburi aromatice policiclice % m/m 11 <11
Continut de sulf mg/kg max.350 <10*
Temperatura limita de filtrabilitate (iarna) °C -15 <-30**

Scris: Mar 01-Apr-2008 11:26
de nicum
Si tu chiar crezi ca motorina aia e Euro 5? Bineinteles pretul e de Euro 5.
Eu am reusit sa am auto-aprindere cu benzina de 95. Chiar nu vreau sa aflu ce cifra octanica avea in realitatea benzina aia. Probabil nu mai mult de 80.

Scris: Mar 01-Apr-2008 18:01
de mbc
daca vrei continut redus de sulf, baga lukoil. oricare dintre ele au continut de sulf mai mic decat la restul. verifica

Scris: Mie 02-Apr-2008 11:09
de kristi
Eu am ulei Quartz Ineo Ecs 5W30, se apropie de 10000 de km, mi se pare ok in general dar asta iarna cand era frig parca la pornire se auzea motorul mai tare decat cu fostul ulei care era Castrol Magnatec 5w40. Cred ca voi reveni totusi pe Castrol la urmatorul schimb.

Scris: Mie 23-Sep-2009 08:37
de paul72
Dupa un an si mai bine , intreb cum s-au comportat motoarele voastre cu uleiurile minune ? Se merita ? Eu ma gandeam ca la inceputul iernii sa schimb uleiul din motor ( Total Quart 10w-40 ) cu Motul X-cess sau X- max 5w-40 ! Ce spuneti pentru un motor cu 240.500 km la bord s-ar potrivi tipurile de mai sus ? Nu de alta dar la - 25 grd C (cat se inregistreaza frecvent in zona de resedinta) dimineata cu uleiul 10 w renunt sa mai pornesc motorul !

Scris: Mie 23-Sep-2009 11:04
de nicum
5w40 e ok pentru temperaturile alea.

Scris: Mie 23-Sep-2009 13:10
de titzy
Luc scrie:asa m-am gandit si eu; avind in vedere ca nici nu este scump.

p.s.
Combustibil prost incerc sa nu bag in el dar la noi e cum ai noroc, bag doar Motorina Euro 5 de la Mol cu continut minim de sulf dupa cum afiseaza ei datele:

Motorina EVO Diesel este recomandata atat celor mai noi autovehicule Turbo Diesel, cat si vehiculelor mai vechi. Datorita continutului de sulf practic nul (sub 10 ppm) si a vascozitatii scazute, motorina EVO Diesel este un carburant ecologic, care satisface normele EURO 5.
Caracteristici Unitate de masura Standard in vigoare EVO Diesel
Numar cetanic min. 51 >51
Punct de distilare 95% °C 360 <360
Hidrocarburi aromatice policiclice % m/m 11 <11
Continut de sulf mg/kg max.350 <10*
Temperatura limita de filtrabilitate (iarna) °C -15 <-30**


Salut,

In legatura cu parametrii care ii gasesti pe siteul oricarui producator de carburanti din Romanica, cel mai bine este sa iei Rompetrol. Toti ceilalti au parametrii reali sub Rompetrol. Te rog sa ma crezi pentru ca stiu si am lucrat in domeniu, atat la RPL cat si la P-OMV. Daca ai probleme cu carburantul de vina este statia/transportatorul si nu rafinaria care il produce, asa ca cel mai bine gasiti-va o statie de incredere si alimentati doar de acolo.

Cu stima

Scris: Joi 12-Noi-2009 13:53
de paul72
Pana la urma de vreo saptamana pentru prima data am schimbat uleiul recomandat de producator (TOTAL QUART 10W-40) cu unul ales de mine ,respectiv ulei Petro Canada Duron E 10W-40 .Rezultatul ?Motorul se comporta excelent cu uleiul asta : foarte silentios la rece si mai ales la cald , comportamentul la rece da impresia ca motorul a fost deja preincalzit inainte (nu stiu cum dar asta e senzatia), cuplu la turatii joase mult mai prezent ! :D Uleiul are specificatia CJ 4 fiind mai restrictiv in privinta standardului necesar respectiv CF. Nu pot decat sa ma felicit ca am ales uleiul asta iar pentru cei ce vor sa incerce vedeti ca exista si 5w-40 !
Sper sa nu considerati ca e vreo reclama la vreun produs ci doar o constatare in privinta folosirii unui alt ulei de motor! A si sa nu uit , cred ca uleiul Total Ineo Ecs 5 w-30 este doar imbuteliat de Total el fiind fabricat de Rheinol Germania pentru Total! Cine-i curios se poate uita pe site-ul Rheinol.de :!:

Scris: Joi 12-Noi-2009 14:58
de alex21iasi
Din cate stiu eu in RO atat Petrom-OMV, cat si restul au motorina tip Euro 5, mai aditivata sa simpla, ori pt iarna ori nu.
Nu cred ca Lukoil ,Mol sau Rompetrol stau mult mai bine decat Petromul-omv, parerea mea.

PETROM:
Euro Diesel 5
Carburant de calitate pentru motoarele diesel EURO 5, ce poate fi folosit ºi pentru motoarele EURO 1 pânã la EURO 4.
ConĂžinut redus de sulf – 10 ppm
ProtecĂžia maximĂŁ a motorului
Consum redus de carburant
ProtejeazĂŁ mediul

Top Euro Diesel 5Carburant de calitate pentru motoare diesel EURO 5, ce poate fi folosit pentru motoarele EURO 1 pânã la EURO 4
ConĂžinut redus de sulf: 10 ppm
Aditiv special P3 care asigurĂŁ protecĂžia maximĂŁ a motorului
Consum redus de carburant
Ecologic, mai puĂžinĂŁ poluare
OMV - aproape idem
Rompetrol aceeasi poveste

Pt cei care vor sa compare:
http://www.petrom.com/xxxxxx/s ... wa_lang=ro
http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_ ... torina.pdf

Pt Lukoil si Mol, din punctul meu de vedere nu exista pt mine aceste benzinarii, nu am alimentat niciodata la ei si nici nu am sa o fac vreodata.


Atat timp cat motoarele sunt Euro 4 nu vad de ce va ingrijorati in halul asta cu motorina Euro5.

Tin minte ca in 2001, cand am luat un 406 nou 2.0hdi era problema ca nu prea gaseai peste tot motorina Euro3, dar acum pe toate drumurile motorina este Euro5 si motoarele diesel de la Peug/Citroen (si nu numai) sunt Euro 4.
RELAX.

Scris: Joi 12-Noi-2009 19:51
de bogdan78
Petromul are benzina foarte buna, dar problema este ca de obicei o gasesti la pompa aditivata cu apa:).