Pagina 1 din 2

C5 II nou - se merita?

Scris: Vin 02-Mai-2008 22:12
de myck
Salutare. De cateva saptamani urmaresc acest forum pt informatii despre c5. Tinand cont de masina si de oferta existenta in prezent adica 18800euro pt c5 1,6hdi attitude (de fapt 18000 daca dau "rabla"), pretul fiind f bun comparativ cu celelalte masini din clasa sa, m-am cam hotarat sa achizitionez masina. Acum, inainte de a merge la dealer as avea cateva neclaritati. Oare se merita achizitionarea c5-ului II model aflat la capat de linie? desigur c5 III e mai frumos, nou, dar si mai scump. Stiti cam la ce pret ajunge c5 III cu suspensie hydractive? C5 II se mai fabrica sau cumparam ce a mai ramas pe stoc (apropo unde s-au fabricat c5-urile)?

Atat deocamdata. Mai revin daca mai am neclaritati. Multumesc.

Scris: Vin 02-Mai-2008 22:40
de Mishoo
C5 II e asta care a aparut acum(asa zic francezii), ce e varianta a doua la primul C5 se considera restilizare...Deci C5 ultimul model, 2008 :D costa varianta de baza in jur de 21.500 in Franta fara vopsea metalizata, adica alb.Nu stiu daca are suspensia hisraulica standard sau vine la optiuni, oricum varianta full cu vopsea metalizata la cutie in 5 trepte si 1,8 motorul e la 24.000.Cred ca in Romania cand va aparea va fi in jur de 20.000...Sfatul meu este sa astepti sa ti-l iei pe asta nou care arata bestial...l-am vazut prin Paris si am zis ca e Audi :oops:

Scris: Vin 02-Mai-2008 23:18
de C i t r o n e l
Nu te grabi, cel mai bine e sa astepti si sa iei modelul nou chiar daca este putin mai scump.
Eventual cauti si pe dincolo oferte, foarte posibil sa-l iei mai ieftin ca la noi.

Scris: Vin 02-Mai-2008 23:23
de Bear
C5 se fabrica in Franta sau Spania. Al meu, cel cumparat nou, e venit din Franta, spre exemplu... Nu stiu pe ce piata ajung cele din Spania, in afara de cea interna!

Scris: Sâm 03-Mai-2008 07:10
de C i t r o n e l
Corect este:
C5 ( prima varianta )
C5 II ( face lift-ul din 2005 )
C5 III ( cel din 2008 )

uite aici chiar pe site-ul de la Citroen la comercial cel mai nou (2008 ) este denumit C5 III iar la service apare ca si C5 ( X7 )

Imagine

Imagine

Scris: Sâm 03-Mai-2008 08:48
de Mishoo
Vin si intaresc ce am spus si mai devreme...francezii il considera pe noul C5, modelul 2008 ca fiind Citron C5 II...dovada: http://www.planete-citroen.com/forum/forumdisplay.php?s=c6ae5b5af8b22a4da56794e4672ca4c2&f=336
E forumul francez al marcii Citroen, un fel de Citroclub.

Daca nu sunteti convinsi, bagati pe www.google.fr citroen c5 II, fie la web fie la imagini si vedeti despre ce citroen zic site-urile franceze ca e C5 II. Ca sa impacam si casa si varza sa ii spunem si noi cum fac unii dintre ei, noul Citroen C5 II :lol:

Scris: Sâm 03-Mai-2008 20:56
de C i t r o n e l
Din pacate preturile la noul C5-III cu Hydractive 3+ sunt mari, foarte mari deocamdata:
De remarcat ca motorul 1.6 HDI si 1.8 Benzina nu beneficiaza de H3+ ci doar de suspensie clasica "de tabla".

Pret ptr C5-III cu H3+ in Austria:
benzina:
2.0 16V Automatic ~28.880 Euro
motorina:
2.0 HDI FAP Automatic ~30.180 Euro
2.2 HDI FAP 6 viteze Manual ~34.235 Euro
...
2.7 HDI FAP Automatic ~39.505 Euro

http://www.citroen.at/CWA/Citroen_at/Models/PrivateCar/neuer+C5/

p.s.
parerea mea, decat cel mai dotat C5-III mai bine
C6 2.2HDI FAP 6 viteze manual la ~38990 Euro

Scris: Sâm 03-Mai-2008 21:35
de Mishoo
Nu inteleg preturile respective.Cutia automata o gaselnita pt domnisoare care nu stiu sa schimbe vitezele, care mai si costa 1-2 mii in plus.Motorul de 2000 cm3 nu se merita in Romania pt ca nu ai autostrazi si nu il vei folosi la maxim nicaieri, 1,8l ajunge.
Deci:


* Pret de baza toate taxele, motor de 1,8l, benzina, 5 trepte manual: 23 600,00 €
* Optiuni din pachetul Confort(cel mai tare), care sa se adauge la dotarile standard : 1 690,00 €
*
o Pachet cu pozitionarea masinii in parcare(determinarea distantelor) 300,00 €
o Kit Bluetooth 300,00 €
o Airbaguri laterala in spate si alte dotari de siguranta 490,00 €
o Jante aliaj 17'' Baltique 600,00 €
* Vopsea metalizata :Bourrasque MĂŠtallisĂŠ 460,00 €

* Pret total cu toate taxele 25 750,00 €

Mai sunt cateva prostii in plus nefolositoare insa costisitoare si evident capitonajul in piele, insa la 2000 de euro in plus nu se merita decat daca tii masina de exponat(daca ai copii, etc nu are rost)

La 25.750 euro cat costa noul C5 II in Franta mi se pare ca la ce ofera bate tot in clasa lui.



http://www.citroen.fr/Cwf/Citroen/GenericIframeSB.aspx?RubricId=ee3322b7-0bce-4c91-ae59-e307121a7885
Undeva pe gama il ai si pe C5, da clic in bulinuta si apoi in dreapta jos "configurateur" si ti-o poti configura singurel cu ce iti place tie.Pot sa iti ajunga dotarile standard si atunci te scoti ieftin in 21.500.

Scris: Sâm 03-Mai-2008 21:53
de C i t r o n e l
Fara suspensie H3+ nu mai are nici un farmec C5-ul... in cazul asta mai bine noul Ford Mondeo care are o valoare de ravanzare SH mult mai mare ca Citroenul.

vezi la Austrieci pe site la "neuer C5 Preise" scrie frumos cu ce suspensie este fiecare versiune si la 1.8l apare doar suspensie de tabla... omul dorea suspensie hidraulica si banuiesc ca si motor HDI.

http://www.citroen.at/NR/rdonlyres/DA29E017-7D6B-44F1-82A3-7C05E49B666A/0/C5Preise200805.pdf

Scris: Sâm 03-Mai-2008 21:59
de videosuzy
Mishoo scrie:Nu inteleg preturile respective.Cutia automata o gaselnita pt domnisoare care nu stiu sa schimbe vitezele, care mai si costa 1-2 mii in plus.Motorul de 2000 cm3 nu se merita in Romania pt ca nu ai autostrazi si nu il vei folosi la maxim nicaieri, 1,8l ajunge.
Deci:


* Pret de baza toate taxele, motor de 1,8l, benzina, 5 trepte manual: 23 600,00 €
* Optiuni din pachetul Confort(cel mai tare), care sa se adauge la dotarile standard : 1 690,00 €
*
o Pachet cu pozitionarea masinii in parcare(determinarea distantelor) 300,00 €
o Kit Bluetooth 300,00 €
o Airbaguri laterala in spate si alte dotari de siguranta 490,00 €
o Jante aliaj 17'' Baltique 600,00 €
* Vopsea metalizata :Bourrasque MĂŠtallisĂŠ 460,00 €

* Pret total cu toate taxele 25 750,00 €

Mai sunt cateva prostii in plus nefolositoare insa costisitoare si evident capitonajul in piele, insa la 2000 de euro in plus nu se merita decat daca tii masina de exponat(daca ai copii, etc nu are rost)

La 25.750 euro cat costa noul C5 II in Franta mi se pare ca la ce ofera bate tot in clasa lui.



http://www.citroen.fr/Cwf/Citroen/GenericIframeSB.aspx?RubricId=ee3322b7-0bce-4c91-ae59-e307121a7885
Undeva pe gama il ai si pe C5, da clic in bulinuta si apoi in dreapta jos "configurateur" si ti-o poti configura singurel cu ce iti place tie.Pot sa iti ajunga dotarile standard si atunci te scoti ieftin in 21.500.


Am senzatia ca C6 e fara TVA...si la banii astia poti sa iei un C-Crosser, tocmai adus la ATS, full options, xenoane, suspensie, piele, tel, asistenta parcare, camera video spate, pilot automat, monitor color.. etc...si un pret de 34 mii...

Cata

Scris: Sâm 03-Mai-2008 22:12
de C i t r o n e l
iaca lista de preturi din Franta atentie la *
Imagine

Catalin, C6-le e pret final cu tva; este ceva promotie in Austria, vezi la ei pe site...

Eu tot ptr C6 as opta fata de CCroser... de fapt daca nu ma va dezamagi C5-II -ul actual C6 mi-am propus sa fie urmatoarea masina.

Scris: Sâm 03-Mai-2008 22:21
de videosuzy
Luc scrie:iaca lista de preturi din Franta atentie la *
Imagine

Catalin, C6-le e pret final cu tva; este ceva promotie in Austria, vezi la ei pe site...

Eu tot ptr C6 as opta fata de CCroser... de fapt daca nu ma va dezamagi C5-II -ul actual C6 mi-am propus sa fie urmatoarea masina.


Ehehe...e si al meu vis...nu uita ca eu am deschis topicul cu C6, sperand ca va apare printre noi un utilizator care sa ne spuna cate ceva despre acest tip de Citroen...din pacate...din 3 noiembrie nu a mai scris nimeni pe acel topic.

Stima

Scris: Sâm 03-Mai-2008 22:25
de videosuzy
Hai ca am nimerit in Australia, in loc de Austria...si m-a amuzat ca au Citroen cu volan pe dreapta...ce chestie...(ma mir ca un copil, desi e evident ca e ceva normal)...

Scuze

Scris: Dum 04-Mai-2008 09:56
de myck
Deci cel mai ieftin diesel C5 nou este 23600, iar cel mai ieftin diesel cu hydractive este 28200 euro in franta. Este o diferenta de 8500E intre modelul vechi si cel nou in momentul de fata la motorul de 2.0 Hdi. Cam mare totusi. Si daca mai adaugi si ceva optiuni treci usor de 30000 ceea ce ne duce in segmentul premium (ar putea intra in discutie mercedes, audi, bmw..)

Noul C5 se fabrica pe linia de productie a C5-ului vechi sau sunt fabrici diferite si se mai continua si productia C5-ului anterior?

varianta full cu vopsea metalizata la cutie in 5 trepte si 1,8 motorul e la 24.000.Cred ca in Romania cand va aparea va fi in jur de 20.000

De ce sa fie asa o diferenta de pret? Nu este aceeasi masina? Difera oare calitatea pt Europa de est? Doar la ei tot numai tva-ul se plateste.

Scris: Dum 04-Mai-2008 11:33
de Mishoo
Pentru ca nu ai facilitatile din garantie pe care le au ei si nu ai service-ul lor.cand o sa ti se puna la dispozitie masina de schimb daca iti sta C5-ul in service mai mult de 24 de ore, cand o sa ti se plateasca biletul de tren sa te intorci acasa si sa revii sa iti iei masina daca tu esti din Constanta si ti-a ramas masina la Timisoara in service ca s-a stricat, cand o sa ti se plateasca hotelul pt 24-48 de ore daca esti departe de casa si ti s-a stricat masina si se rezolva repede insa intre 24 si 48 de ore...atunci o sa fie acelasi pret si la noi.

Cat despre varianta de baza, are atatea dotari incat nu mai ai nevoie de optionale decat daca vrei sa te spargi in figuri.Daca ai nevoie de tapiterie din piela, nu iti ajunge aerul conditonat manual si vrei automat, nu poti fara airbaguri laterale in spate si alte tampenii pe care le platesti doar sa ai cu ce te lauda amicilor, atunci normal ca sare masina de 30.000.daca iti trebuie masina cu motor diesel cand benzina e mai ieftina si ai nevoie de 2000cm3 ca nu iti ajung 1800, iar platesti...
Un c5II cu cele necesare fara prosteli si cu hydractive cu un motor pe benzina de 1,8 ajunge pana in 25.000 la francezi.Vrei limuzina de CEO iti iei Mercedes...sau C6