Ventilator climatizare
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Ventilator climatizare
Salut!
Am si eu o problema cu ventilatorul. Am observat ca fluxul de aer a scazut in intensitate (nu e o paranoia a masinii - nu e vorba nici ca e directat prin mai multe duze). Termostatul functioneaza, defapt tot sistemul functioneaza, doar ventilatorul are probleme.
Pur si simplu, la viteza a 4-a (adica, 4 pale pe afisaz) se simte ca la viteza a 3-a, daca nu chiar mai jos.
Vreo idee, vreun sfat?
Merci.
Am si eu o problema cu ventilatorul. Am observat ca fluxul de aer a scazut in intensitate (nu e o paranoia a masinii - nu e vorba nici ca e directat prin mai multe duze). Termostatul functioneaza, defapt tot sistemul functioneaza, doar ventilatorul are probleme.
Pur si simplu, la viteza a 4-a (adica, 4 pale pe afisaz) se simte ca la viteza a 3-a, daca nu chiar mai jos.
Vreo idee, vreun sfat?
Merci.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Ventilator climatizare
La mine a fost filtrul de polen infundat,si toata instaltia de climatizare trecea in safe mode.Se oprea compresorul de la clima si ventilatia trecea automat in pozitia 2, fara ca eu sa mai pot interveni manual.
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
La mine s-a lasat cu inlocuirea ventilatorului (400 lei)...saracu'...arata groaznic...Ma mir ca a mai mers...Ajunsesem sa dau palme in bord, in zona airbag-ului de la pasager, ca sa o ia. La treapta mica, se auzea ca motorul unui aspirator caruia i s-au mdus periile sau carbunii...
Acum totul e ok...Aaa... si cu ocazia asta am schimbat si ambele motorase ce comanda clapetele la clima:cald/rece...Unul nu mai facea cursa completa si amesteca cald cu rece chiar daca era setat pe 16grd. Ambele erau imbacsite cu o mazga formata din praf, fulgi de papadie...etc...
Am dezinfectat si instalatia si acum am o atmosfera de parca ar fi noua masina (combinata cu chederul nou de la parbrizul proaspat schimbat...
)...
Stima
Acum totul e ok...Aaa... si cu ocazia asta am schimbat si ambele motorase ce comanda clapetele la clima:cald/rece...Unul nu mai facea cursa completa si amesteca cald cu rece chiar daca era setat pe 16grd. Ambele erau imbacsite cu o mazga formata din praf, fulgi de papadie...etc...
Am dezinfectat si instalatia si acum am o atmosfera de parca ar fi noua masina (combinata cu chederul nou de la parbrizul proaspat schimbat...

Stima
mesersmith scrie:filtrul de polen infundat ...
asa pare din descriere...
pt proba, directioneaza aerul doar pe duzele din fata si aerul tre sa-ti ridice pletele...:P:P(daca nu ai chelia in vant ca mine:) )...
Cred ca daca e doar pe duzele din fata, ar merge OK.....nu imi dau seama prea bine, acum "lucreaza" si "paranoia masinii".
Oricum, de faptul ca NU merge la debitul la care ar trebui sa mearga, sunt convins 101%.
Si eu ma tot gandesc la ceva filtre din simplul motiv ca treaba asta a aparut la 2-3 zile dupa ~60 Km de drum forestier (drumul pana la Padina, dus-intors).
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
B-01-DRC scrie:mesersmith scrie:filtrul de polen infundat ...
asa pare din descriere...
pt proba, directioneaza aerul doar pe duzele din fata si aerul tre sa-ti ridice pletele...:P:P(daca nu ai chelia in vant ca mine:) )...
Cred ca daca e doar pe duzele din fata, ar merge OK.....nu imi dau seama prea bine, acum "lucreaza" si "paranoia masinii".
Oricum, de faptul ca NU merge la debitul la care ar trebui sa mearga, sunt convins 101%.
Si eu ma tot gandesc la ceva filtre din simplul motiv ca treaba asta a aparut la 2-3 zile dupa ~60 Km de drum forestier (drumul pana la Padina, dus-intors).
pai daca si tu te gandesti la filtru, ce te opreste sa te apleci la pedale si sa dai jos filtrul de polen si sa te uiti un pic la el?
da-l jos, astupa locul in care a fost el cu o carpa si vezi dac ai debitul normal...
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Ventilare/incalzire C5
Salut. Tocmai am patit-o cu al meu C5.
Saptamana trecuta am dat drumul la incalzire pe masina si nu mai baga aer cald. Doar rece. Am fost la service la Citroen si se pare ca au dat cu un spray pe gaura de ventilare din torpedou si pe partea dreapta acum vine aer cald. Pe stanga inca nu.
Presupun ca sunt parghiile blocate. Stie cineva cum sunt actionate aceste parghii (motor/camp electromagnetic) sau daca a avut si altcineva problema asta, cum se rezolva?
Saptamana trecuta am dat drumul la incalzire pe masina si nu mai baga aer cald. Doar rece. Am fost la service la Citroen si se pare ca au dat cu un spray pe gaura de ventilare din torpedou si pe partea dreapta acum vine aer cald. Pe stanga inca nu.
Presupun ca sunt parghiile blocate. Stie cineva cum sunt actionate aceste parghii (motor/camp electromagnetic) sau daca a avut si altcineva problema asta, cum se rezolva?
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
Re: Ventilare/incalzire C5
cosmin_bogdan_s scrie:Salut. Tocmai am patit-o cu al meu C5.
Saptamana trecuta am dat drumul la incalzire pe masina si nu mai baga aer cald. Doar rece. Am fost la service la Citroen si se pare ca au dat cu un spray pe gaura de ventilare din torpedou si pe partea dreapta acum vine aer cald. Pe stanga inca nu.
Presupun ca sunt parghiile blocate. Stie cineva cum sunt actionate aceste parghii (motor/camp electromagnetic) sau daca a avut si altcineva problema asta, cum se rezolva?
Dragul meu, s-a mai vorbit de asta...vezi ca am deschis si eu in urma cu ceva vreme un topic cu probleme de functionare cald/rece...Spay-ul e o solutie temporara...din cauza prafului se produce griparea intr-un final, cam cum se intampla la motorul aspiratorului...
Sunt doua motorase: unul pe dreapta, accesul facandu-se dupa detasarea torpedoului...si unul pe stanga, accesul fiind mult mai usor, undeva in dreapta sub volan...
Stima
editat de MARIAN: am unit cele douĂŁ subiecte
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Doua probleme cu ceea ce s-a intamplat zile aste pe forum:
1. D-le marian, nu consider ca trebuia ca sa uniti cele doua posturi pentru ca in afara faptului ca amandoua sunt legate de ventilatie, nu au nimic altceva in comun. Astfel, persoanele care au intrat, vazut, scris legate de acea problema pot sa nu mai fie interesate de subiect.
2. D-le videosuzy, presupuneam ca s-a mai vorbit despre asta. De aceea, cautasem deja pe forum dar nu am gasit nici un subiect asemanator. Tot ceea ce am gasit se refereau tot la ventilator si nu la sistemul de parghii, motorase de actionare.
In continuare nu gasesc acel topic legat de acele motorase (nici dupa cuvintele cheie pe care mi le-ai/nu mi le-ai sugerat).
1. D-le marian, nu consider ca trebuia ca sa uniti cele doua posturi pentru ca in afara faptului ca amandoua sunt legate de ventilatie, nu au nimic altceva in comun. Astfel, persoanele care au intrat, vazut, scris legate de acea problema pot sa nu mai fie interesate de subiect.
2. D-le videosuzy, presupuneam ca s-a mai vorbit despre asta. De aceea, cautasem deja pe forum dar nu am gasit nici un subiect asemanator. Tot ceea ce am gasit se refereau tot la ventilator si nu la sistemul de parghii, motorase de actionare.
In continuare nu gasesc acel topic legat de acele motorase (nici dupa cuvintele cheie pe care mi le-ai/nu mi le-ai sugerat).
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Singurul topic gasit, dar fara prea multe informatii folositoare este:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... ilare+rece
Poate ma ajuta cineva cu niste poze/informatii legate de pozitionare celor 2 motorase si cum se ajunge la ele; ce parti ale bordului trebuiesc scoase si daca exista niste portiuni cheie de desfacere a bordului.
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... ilare+rece
Poate ma ajuta cineva cu niste poze/informatii legate de pozitionare celor 2 motorase si cum se ajunge la ele; ce parti ale bordului trebuiesc scoase si daca exista niste portiuni cheie de desfacere a bordului.
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11822
Cel mai nou membru pyms