Pagina 1 din 3

Ventilator climatizare

Scris: Lun 15-Sep-2008 18:14
de B-01-DRC
Salut!

Am si eu o problema cu ventilatorul. Am observat ca fluxul de aer a scazut in intensitate (nu e o paranoia a masinii - nu e vorba nici ca e directat prin mai multe duze). Termostatul functioneaza, defapt tot sistemul functioneaza, doar ventilatorul are probleme.
Pur si simplu, la viteza a 4-a (adica, 4 pale pe afisaz) se simte ca la viteza a 3-a, daca nu chiar mai jos.
Vreo idee, vreun sfat?

Merci.

Scris: Lun 15-Sep-2008 19:09
de urzica
Probabil ca este calea de admisie a aerului obturata (filtru infundat, blocata cu ceva, turatie necorespunzatoare a ventilatorului) sau depinde unde directionezi iesirea aerului. Incearca functionarea cu o fereastra deschisa....

Scris: Mar 16-Sep-2008 10:35
de B-01-DRC
urzica scrie:Probabil ca este calea de admisie a aerului obturata (filtru infundat, blocata cu ceva.....


De turatie nu cred ca e vorba, asa ca o scot din discutie.
La ce filtru te referi? Cel de polen?

Scris: Mar 16-Sep-2008 16:54
de mesersmith
filtrul de polen infundat ...
asa pare din descriere...
pt proba, directioneaza aerul doar pe duzele din fata si aerul tre sa-ti ridice pletele...:P:P(daca nu ai chelia in vant ca mine:) )...

Ventilator climatizare

Scris: Mie 17-Sep-2008 10:14
de cornelioan
La mine a fost filtrul de polen infundat,si toata instaltia de climatizare trecea in safe mode.Se oprea compresorul de la clima si ventilatia trecea automat in pozitia 2, fara ca eu sa mai pot interveni manual.

Scris: Mie 17-Sep-2008 23:03
de videosuzy
La mine s-a lasat cu inlocuirea ventilatorului (400 lei)...saracu'...arata groaznic...Ma mir ca a mai mers...Ajunsesem sa dau palme in bord, in zona airbag-ului de la pasager, ca sa o ia. La treapta mica, se auzea ca motorul unui aspirator caruia i s-au mdus periile sau carbunii...
Acum totul e ok...Aaa... si cu ocazia asta am schimbat si ambele motorase ce comanda clapetele la clima:cald/rece...Unul nu mai facea cursa completa si amesteca cald cu rece chiar daca era setat pe 16grd. Ambele erau imbacsite cu o mazga formata din praf, fulgi de papadie...etc...

Am dezinfectat si instalatia si acum am o atmosfera de parca ar fi noua masina (combinata cu chederul nou de la parbrizul proaspat schimbat... :wink: )...

Stima

Scris: Joi 18-Sep-2008 09:30
de B-01-DRC
mesersmith scrie:filtrul de polen infundat ...
asa pare din descriere...
pt proba, directioneaza aerul doar pe duzele din fata si aerul tre sa-ti ridice pletele...:P:P(daca nu ai chelia in vant ca mine:) )...


Cred ca daca e doar pe duzele din fata, ar merge OK.....nu imi dau seama prea bine, acum "lucreaza" si "paranoia masinii".
Oricum, de faptul ca NU merge la debitul la care ar trebui sa mearga, sunt convins 101%.
Si eu ma tot gandesc la ceva filtre din simplul motiv ca treaba asta a aparut la 2-3 zile dupa ~60 Km de drum forestier (drumul pana la Padina, dus-intors).

Scris: Joi 18-Sep-2008 23:09
de mesersmith
B-01-DRC scrie:
mesersmith scrie:filtrul de polen infundat ...
asa pare din descriere...
pt proba, directioneaza aerul doar pe duzele din fata si aerul tre sa-ti ridice pletele...:P:P(daca nu ai chelia in vant ca mine:) )...


Cred ca daca e doar pe duzele din fata, ar merge OK.....nu imi dau seama prea bine, acum "lucreaza" si "paranoia masinii".
Oricum, de faptul ca NU merge la debitul la care ar trebui sa mearga, sunt convins 101%.
Si eu ma tot gandesc la ceva filtre din simplul motiv ca treaba asta a aparut la 2-3 zile dupa ~60 Km de drum forestier (drumul pana la Padina, dus-intors).


pai daca si tu te gandesti la filtru, ce te opreste sa te apleci la pedale si sa dai jos filtrul de polen si sa te uiti un pic la el?
da-l jos, astupa locul in care a fost el cu o carpa si vezi dac ai debitul normal...

Scris: Sâm 20-Sep-2008 18:30
de cosmin_bogdan_s
Aceeasi problema o am si eu. Tot dupa repetate drumuri pe campie. Va rog sa imi spuneti unde se afla concret acest filtru de polen la C5 mark 2.

Scris: Sâm 20-Sep-2008 18:37
de mesersmith
in dreapta pedalei de acceleratie e un plastic pe care-l dai jos, e prins in cleme...
in spatele lui vei vedea fliltrul care are doua suruburi dispuse pe diagonala...

Ventilare/incalzire C5

Scris: Joi 22-Ian-2009 10:33
de cosmin_bogdan_s
Salut. Tocmai am patit-o cu al meu C5.
Saptamana trecuta am dat drumul la incalzire pe masina si nu mai baga aer cald. Doar rece. Am fost la service la Citroen si se pare ca au dat cu un spray pe gaura de ventilare din torpedou si pe partea dreapta acum vine aer cald. Pe stanga inca nu.
Presupun ca sunt parghiile blocate. Stie cineva cum sunt actionate aceste parghii (motor/camp electromagnetic) sau daca a avut si altcineva problema asta, cum se rezolva?

Re: Ventilare/incalzire C5

Scris: Joi 22-Ian-2009 21:54
de videosuzy
cosmin_bogdan_s scrie:Salut. Tocmai am patit-o cu al meu C5.
Saptamana trecuta am dat drumul la incalzire pe masina si nu mai baga aer cald. Doar rece. Am fost la service la Citroen si se pare ca au dat cu un spray pe gaura de ventilare din torpedou si pe partea dreapta acum vine aer cald. Pe stanga inca nu.
Presupun ca sunt parghiile blocate. Stie cineva cum sunt actionate aceste parghii (motor/camp electromagnetic) sau daca a avut si altcineva problema asta, cum se rezolva?


Dragul meu, s-a mai vorbit de asta...vezi ca am deschis si eu in urma cu ceva vreme un topic cu probleme de functionare cald/rece...Spay-ul e o solutie temporara...din cauza prafului se produce griparea intr-un final, cam cum se intampla la motorul aspiratorului...
Sunt doua motorase: unul pe dreapta, accesul facandu-se dupa detasarea torpedoului...si unul pe stanga, accesul fiind mult mai usor, undeva in dreapta sub volan...

Stima

editat de MARIAN: am unit cele douĂŁ subiecte

Scris: Dum 25-Ian-2009 11:26
de cosmin_bogdan_s
Doua probleme cu ceea ce s-a intamplat zile aste pe forum:
1. D-le marian, nu consider ca trebuia ca sa uniti cele doua posturi pentru ca in afara faptului ca amandoua sunt legate de ventilatie, nu au nimic altceva in comun. Astfel, persoanele care au intrat, vazut, scris legate de acea problema pot sa nu mai fie interesate de subiect.
2. D-le videosuzy, presupuneam ca s-a mai vorbit despre asta. De aceea, cautasem deja pe forum dar nu am gasit nici un subiect asemanator. Tot ceea ce am gasit se refereau tot la ventilator si nu la sistemul de parghii, motorase de actionare.

In continuare nu gasesc acel topic legat de acele motorase (nici dupa cuvintele cheie pe care mi le-ai/nu mi le-ai sugerat).

Scris: Dum 25-Ian-2009 18:47
de cosmin_bogdan_s
Singurul topic gasit, dar fara prea multe informatii folositoare este:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... ilare+rece

Poate ma ajuta cineva cu niste poze/informatii legate de pozitionare celor 2 motorase si cum se ajunge la ele; ce parti ale bordului trebuiesc scoase si daca exista niste portiuni cheie de desfacere a bordului.

Scris: Mar 27-Ian-2009 18:09
de cosmin_bogdan_s
Chiar nu este nimeni dispus sa ma ajute?