Pagina 1 din 2
este grav?
Scris: Mar 16-Sep-2008 19:06
de felyxmogo
se aprinde becul din imagine...este grav?

Scris: Mie 17-Sep-2008 12:30
de manfred
Fugi cu masina la Lexia(tester).....pot fi multe cauze.
Scris: Mie 17-Sep-2008 21:24
de Bear
Aprinderea martorului trebuie sa fie insotita si de un mesaj mai exact al defectiunii. El apare la pornirea motorului si e insotit de un piuit. Vezi ce scrie acolo!
Scris: Mie 17-Sep-2008 22:58
de videosuzy
Mie mi-a aparut acest martor, insotit de mesajul "Imobilizatorul motorului inoperant"...am oprit motorul, am armat masina, am dezarmat si am repornit...si GATA...
Asta acum vreo 2-3 luni. De atunci, a fost si sters la ultima revizie.
Stima,
Cata
Scris: Joi 18-Sep-2008 22:04
de Viper_blk
este de la sonda lamda (sonda de anti poluare) mi-a aparut si mie iarna trecuta la C4 am oprito am lasato un pic si gata (scoate foarte mult fum cat am mers cu becul aprins)
Re: este grav?
Scris: Joi 18-Sep-2008 22:59
de mesersmith
felyxmogo scrie:se aprinde becul din imagine...este grav?

in mod obligatoriu aprinderea acestui martor e insotita de un mesaj pe afisajul central...asa cum ti-a spus si b.ear
daca vrei sa te putem ajuta, spune-ne ce scrie acolo.
Scris: Vin 19-Sep-2008 12:10
de felyxmogo
nu scrie nici un mesaj...cateodata apare STOP si nu se mai opreste si becul de la temperatura apei este constant aprins impreuna cu STOP se stinge impreuna cu becul de la temperatura apei dar cateodata nu.
Scris: Mar 23-Sep-2008 19:44
de Bear
felyxmogo scrie:nu scrie nici un mesaj...cateodata apare STOP si nu se mai opreste si becul de la temperatura apei este constant aprins impreuna cu STOP se stinge impreuna cu becul de la temperatura apei dar cateodata nu.
Trebuie sa fii atent imediat dupa pornirea motorului! E imposibil sa nu scrie vreun mesaj! Nu stiu ce legatura este intre temperatura apei si martorul tau aprins. Acela indica fie o defectiune a sistemului de depoluare, fie a sist. de injectie, fie la aprindere... Acum depinde care din ele este. Daca se aprinde becul la apa inseamna ca ai probleme si la racire!
Scris: Mie 24-Sep-2008 16:40
de Beemer
masina nu este dotata cu afisaj central adica e varianta cea mai "goala" de c5 si are afisajul acela pe o singura linie
Scris: Mie 24-Sep-2008 20:37
de Bear
Din semnatura nu poti deduce prea multe...
Scris: Mie 24-Sep-2008 20:50
de felyxmogo
masina e din 2003,varianta mai "goala"...in fine o duc pe tester sa vad exact,o intrebare : am completat cu lichid de frana ajunsese la danger am luat aral dot4,pe urma am citit ceva pe internet ca trebuie doar lichid de frana pe baza de ulei mineral...ce sa fac?
Scris: Joi 25-Sep-2008 11:05
de khan
C5 foloseste DOT 4
Scris: Joi 25-Sep-2008 13:12
de felyxmogo
deci n-am gresit ca am completat cu lichidul respectiv
Scris: Joi 25-Sep-2008 14:08
de nicum
Nu. La C5 circuitele de frina si suspensie sint separate.
Scris: Mar 14-Oct-2008 20:19
de doru_s27
Pana la urma ai rezolvat problema? De la ce era?