debitmetru aer???
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
danutz
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
debitmetru aer???
Salutare din nou tuturor ! Am mai semnalat anterior aceasta problema cu care ma confrunt, dar nu i-am dat de cap;poate s-a mai lovit careva de asa ceva.Masina mea (C5 I-hdi) are momente cand efectiv nu vrea sa traga deloc :urc un deal cu 90 km/h, iar viteza nu creste deloc, iar altadata urcam cu 130.Daca tin accel. la "blana"mai mult timp(in care isi ia greu demaraj), parca deodata incepe sa fuga.Dupa ce incepe sa alerge bine, daca reduc prin franare mai puternica, iar aceeasi poveste.La Citroen mi-au spus ca ar fi regulatorul de presiune de la pompa de inalta, care e doar...1800ron
Oare cat o fi pompa completa???Cred ca un sfert din cat am dat pe masina!Am probat si alt regulator, pt ca nu prea am baza cu smecherii de la reprezentante,dar aceeasi chestie.O fi cumva debitmetrul de aer?Poate cunoasteti mai multe aspecte si astept eventuale pareri.Va multumesc ! 
danutz scrie:Am uitata sa specific ca pe testul Lexia, si apoi la alt tester, toti parametrii erau normali (presiune turbo, injectie etc.).de aceea e foarte ciudat !!!
Turbina nu da simptomele acestea mereu... Poate, am zis doar ca e posibil, sa se blocheze... Asa incepe, pana se blocheaza de tot! Si e foarte posibil sa fie de la regimul de mers subturat. Oricum, cred ca nu iese nimic la partea mecanica pe Lexia!
Passion pour C5
-
danutz
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
As merge eu pana la aceasta turatie (3500), dar cand nu vrea nu trece de 2000-2200, apoi daca o tin accelerata constant deodata incepe sa traga mai tare.In ce priveste turbina, cred ca ar trebui sa scoata si ceva fum, nu-i asa?Ceea ce nu se intampla chiar de loc.Apropo, ce am mai constatat este faptul ca fiind mai rece, motorul trage mai bine decat la cald, cand face acele figuri...Nu mai stiu ce sa cred !Sunt destul de multi factori 
danutz scrie:As merge eu pana la aceasta turatie (3500), dar cand nu vrea nu trece de 2000-2200, apoi daca o tin accelerata constant deodata incepe sa traga mai tare.In ce priveste turbina, cred ca ar trebui sa scoata si ceva fum, nu-i asa?Ceea ce nu se intampla chiar de loc.Apropo, ce am mai constatat este faptul ca fiind mai rece, motorul trage mai bine decat la cald, cand face acele figuri...Nu mai stiu ce sa cred !Sunt destul de multi factori
Nu e nici un factor cred eu
Daca ai inceput sa urci panta cu 2000 de ture nu mai iti urca in turatii in panta poti sa o tii blana, doar eventual incepe sa moara, daca o iei frumos din treapta intai si schimbi sus 3000-3500 - sa vezi ca ea cade pe 2300-2500 pe treata superioara si atunci motorul va avea putere sa urce panta cu ce viteza vrei tu...
-
danutz
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
vreau sa rectific faptul ca si pe loc drept mi se intampla acelasi lucru, chiar si cu masina goala, si deoarece o am de 2 ani si 3 luni, stiu f bine cum fugea cand am luat-o, si cum merge acum;cred ca majoritatea posesorilor de C 5 hdi stiti f bine ca daca conduci mai sportiv, nu prea-ti sta nici o alta masina in fata, dar acum am senzatia ca as avea o apetisanta in fata si cand vrei sa faci ceva....nimic, uneori abia reusesc sa fac cate o depasire la care merg aproape paralel cu o dacie berlina amarata

Revin - poate ma si injurati 
Am un prieten care si-a adus un Ford Focul TDCi 1.6 diesel din 2005 de dincolo si tragea foarte prost - dar nu scotea fum.
A fost la mecanici si a rezolvat problema.
Defectul a fost urmatorul:
De la vacuum pleaca 3 furtune: unul la Turbo , unul la filtru de aer si inca unul nu stiu unde
Furtunul care pleca la turbo era obosit si fisurat su nu avea destula presiune.
Odata cu schimbarea lui masina trage de rupe
La Ford ca sa vezi aceste furtune trebuie sa ridici masina pe elevator.
Sper sa te ajute cumva
Am un prieten care si-a adus un Ford Focul TDCi 1.6 diesel din 2005 de dincolo si tragea foarte prost - dar nu scotea fum.
A fost la mecanici si a rezolvat problema.
Defectul a fost urmatorul:
De la vacuum pleaca 3 furtune: unul la Turbo , unul la filtru de aer si inca unul nu stiu unde
Furtunul care pleca la turbo era obosit si fisurat su nu avea destula presiune.
Odata cu schimbarea lui masina trage de rupe
La Ford ca sa vezi aceste furtune trebuie sa ridici masina pe elevator.
Sper sa te ajute cumva
C5 nu scoate niciodata fum... Si urca in ture foarte bine, daca e OK! Nu trebuie sa ai 4000 ture ca sa urci un deal! Poti sa incepi linistit urcarea cu 2000 sau sub, iar apoi iti creste turatia, dar recomandat ar fi sa nu mergi sub 2000 ture! Tocmai din aceasta cauza, a mersului subturat, turbina nu se mai unge suficient si ajunge treptat sa se blocheze! Bineinteles ca la inceput se blocheaza din cand in cand, si pierzi putere exact cand ai avea nevoie... iar apoi isi da drumul cand nu te astepti si deja ai renuntat la depasire... Asta poate fi doar inceputul... Incearca totusi sa mergi un pic mai turat, si vezi daca isi revine! Succes! Daca nu... inseamna ca e prea tarziu!
Passion pour C5
khan scrie:turbina se poate bloca din cind in cind, asa, cind vrea ea? aflu noutati!!! doar comanda ei se poate bloca, adica o electrovana in cazul asta, daca s-a blocat turbina e grav, nu-si mai revine decit dupa inlocuire! de ce va dati frate cu parerea daca nu aveti habar?!
Asa am fost si eu informat, la fel ca altii care credeau ca Lastunul are discuri de frana!
Passion pour C5
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18662
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11831
Cel mai nou membru Murat


