debitmetru aer???

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

debitmetru aer???

Mesajde danutz » Mar 04-Noi-2008 21:13

Salutare din nou tuturor ! Am mai semnalat anterior aceasta problema cu care ma confrunt, dar nu i-am dat de cap;poate s-a mai lovit careva de asa ceva.Masina mea (C5 I-hdi) are momente cand efectiv nu vrea sa traga deloc :urc un deal cu 90 km/h, iar viteza nu creste deloc, iar altadata urcam cu 130.Daca tin accel. la "blana"mai mult timp(in care isi ia greu demaraj), parca deodata incepe sa fuga.Dupa ce incepe sa alerge bine, daca reduc prin franare mai puternica, iar aceeasi poveste.La Citroen mi-au spus ca ar fi regulatorul de presiune de la pompa de inalta, care e doar...1800ron :roll: :cry: :oops: Oare cat o fi pompa completa???Cred ca un sfert din cat am dat pe masina!Am probat si alt regulator, pt ca nu prea am baza cu smecherii de la reprezentante,dar aceeasi chestie.O fi cumva debitmetrul de aer?Poate cunoasteti mai multe aspecte si astept eventuale pareri.Va multumesc ! :)

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 05-Noi-2008 00:11

Poate fi turbina pe cale de a se duce...
Passion pour C5

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mie 05-Noi-2008 14:38

si cum iti explici tu ca este turbina? Nu ar trebui sa faca figuri tot timpul?

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mie 05-Noi-2008 16:44

Am uitata sa specific ca pe testul Lexia, si apoi la alt tester, toti parametrii erau normali (presiune turbo, injectie etc.).de aceea e foarte ciudat !!!

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Mie 05-Noi-2008 18:02

Mergi mai turat schimba pe la 3500 viteza si o sa vezi ca urci dealul respectiv cu 150.
Si apropo baga motorina buna

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 05-Noi-2008 22:59

danutz scrie:Am uitata sa specific ca pe testul Lexia, si apoi la alt tester, toti parametrii erau normali (presiune turbo, injectie etc.).de aceea e foarte ciudat !!!

Turbina nu da simptomele acestea mereu... Poate, am zis doar ca e posibil, sa se blocheze... Asa incepe, pana se blocheaza de tot! Si e foarte posibil sa fie de la regimul de mers subturat. Oricum, cred ca nu iese nimic la partea mecanica pe Lexia!
Passion pour C5

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Joi 06-Noi-2008 09:16

As merge eu pana la aceasta turatie (3500), dar cand nu vrea nu trece de 2000-2200, apoi daca o tin accelerata constant deodata incepe sa traga mai tare.In ce priveste turbina, cred ca ar trebui sa scoata si ceva fum, nu-i asa?Ceea ce nu se intampla chiar de loc.Apropo, ce am mai constatat este faptul ca fiind mai rece, motorul trage mai bine decat la cald, cand face acele figuri...Nu mai stiu ce sa cred !Sunt destul de multi factori :(

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Joi 06-Noi-2008 11:34

danutz scrie:As merge eu pana la aceasta turatie (3500), dar cand nu vrea nu trece de 2000-2200, apoi daca o tin accelerata constant deodata incepe sa traga mai tare.In ce priveste turbina, cred ca ar trebui sa scoata si ceva fum, nu-i asa?Ceea ce nu se intampla chiar de loc.Apropo, ce am mai constatat este faptul ca fiind mai rece, motorul trage mai bine decat la cald, cand face acele figuri...Nu mai stiu ce sa cred !Sunt destul de multi factori :(


Nu e nici un factor cred eu

Daca ai inceput sa urci panta cu 2000 de ture nu mai iti urca in turatii in panta poti sa o tii blana, doar eventual incepe sa moara, daca o iei frumos din treapta intai si schimbi sus 3000-3500 - sa vezi ca ea cade pe 2300-2500 pe treata superioara si atunci motorul va avea putere sa urce panta cu ce viteza vrei tu...

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Joi 06-Noi-2008 17:50

vreau sa rectific faptul ca si pe loc drept mi se intampla acelasi lucru, chiar si cu masina goala, si deoarece o am de 2 ani si 3 luni, stiu f bine cum fugea cand am luat-o, si cum merge acum;cred ca majoritatea posesorilor de C 5 hdi stiti f bine ca daca conduci mai sportiv, nu prea-ti sta nici o alta masina in fata, dar acum am senzatia ca as avea o apetisanta in fata si cand vrei sa faci ceva....nimic, uneori abia reusesc sa fac cate o depasire la care merg aproape paralel cu o dacie berlina amarata :oops: :oops: :(

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 06-Noi-2008 22:45

e posibil sa fie o electrovana (sau mai multe) stricata. din pacate la testul cu Lexia sau orice altceva problema nu apare. mai poti incerca si functionarea actuatorului de la turbina, dar asta e de recomandat intr-o reprezentanta

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Vin 07-Noi-2008 09:11

Revin - poate ma si injurati :D

Am un prieten care si-a adus un Ford Focul TDCi 1.6 diesel din 2005 de dincolo si tragea foarte prost - dar nu scotea fum.

A fost la mecanici si a rezolvat problema.

Defectul a fost urmatorul:

De la vacuum pleaca 3 furtune: unul la Turbo , unul la filtru de aer si inca unul nu stiu unde
Furtunul care pleca la turbo era obosit si fisurat su nu avea destula presiune.
Odata cu schimbarea lui masina trage de rupe

La Ford ca sa vezi aceste furtune trebuie sa ridici masina pe elevator.

Sper sa te ajute cumva

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 07-Noi-2008 10:23

furtunele de care zici mergeau tot la o electrovana. la C5 sint la vedere, nu sint sub masina

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Vin 07-Noi-2008 20:21

C5 nu scoate niciodata fum... Si urca in ture foarte bine, daca e OK! Nu trebuie sa ai 4000 ture ca sa urci un deal! Poti sa incepi linistit urcarea cu 2000 sau sub, iar apoi iti creste turatia, dar recomandat ar fi sa nu mergi sub 2000 ture! Tocmai din aceasta cauza, a mersului subturat, turbina nu se mai unge suficient si ajunge treptat sa se blocheze! Bineinteles ca la inceput se blocheaza din cand in cand, si pierzi putere exact cand ai avea nevoie... iar apoi isi da drumul cand nu te astepti si deja ai renuntat la depasire... Asta poate fi doar inceputul... Incearca totusi sa mergi un pic mai turat, si vezi daca isi revine! Succes! Daca nu... inseamna ca e prea tarziu!
Passion pour C5

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 07-Noi-2008 22:25

turbina se poate bloca din cind in cind, asa, cind vrea ea? aflu noutati!!! doar comanda ei se poate bloca, adica o electrovana in cazul asta, daca s-a blocat turbina e grav, nu-si mai revine decit dupa inlocuire! de ce va dati frate cu parerea daca nu aveti habar?!

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Vin 07-Noi-2008 23:02

khan scrie:turbina se poate bloca din cind in cind, asa, cind vrea ea? aflu noutati!!! doar comanda ei se poate bloca, adica o electrovana in cazul asta, daca s-a blocat turbina e grav, nu-si mai revine decit dupa inlocuire! de ce va dati frate cu parerea daca nu aveti habar?!

Asa am fost si eu informat, la fel ca altii care credeau ca Lastunul are discuri de frana! :lol:
Passion pour C5


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11822
    Cel mai nou membru pyms