Pagina 1 din 3
debitmetru aer???
Scris: Mar 04-Noi-2008 21:13
de danutz
Scris: Mie 05-Noi-2008 00:11
de Bear
Poate fi turbina pe cale de a se duce...
Scris: Mie 05-Noi-2008 14:38
de danutz
si cum iti explici tu ca este turbina? Nu ar trebui sa faca figuri tot timpul?
Scris: Mie 05-Noi-2008 16:44
de danutz
Am uitata sa specific ca pe testul Lexia, si apoi la alt tester, toti parametrii erau normali (presiune turbo, injectie etc.).de aceea e foarte ciudat !!!
Scris: Mie 05-Noi-2008 18:02
de vasy
Mergi mai turat schimba pe la 3500 viteza si o sa vezi ca urci dealul respectiv cu 150.
Si apropo baga motorina buna
Scris: Mie 05-Noi-2008 22:59
de Bear
danutz scrie:Am uitata sa specific ca pe testul Lexia, si apoi la alt tester, toti parametrii erau normali (presiune turbo, injectie etc.).de aceea e foarte ciudat !!!
Turbina nu da simptomele acestea mereu... Poate, am zis doar ca e posibil, sa se blocheze... Asa incepe, pana se blocheaza de tot! Si e foarte posibil sa fie de la regimul de mers subturat. Oricum, cred ca nu iese nimic la partea mecanica pe Lexia!
Scris: Joi 06-Noi-2008 09:16
de danutz
As merge eu pana la aceasta turatie (3500), dar cand nu vrea nu trece de 2000-2200, apoi daca o tin accelerata constant deodata incepe sa traga mai tare.In ce priveste turbina, cred ca ar trebui sa scoata si ceva fum, nu-i asa?Ceea ce nu se intampla chiar de loc.Apropo, ce am mai constatat este faptul ca fiind mai rece, motorul trage mai bine decat la cald, cand face acele figuri...Nu mai stiu ce sa cred !Sunt destul de multi factori

Scris: Joi 06-Noi-2008 11:34
de vasy
danutz scrie:As merge eu pana la aceasta turatie (3500), dar cand nu vrea nu trece de 2000-2200, apoi daca o tin accelerata constant deodata incepe sa traga mai tare.In ce priveste turbina, cred ca ar trebui sa scoata si ceva fum, nu-i asa?Ceea ce nu se intampla chiar de loc.Apropo, ce am mai constatat este faptul ca fiind mai rece, motorul trage mai bine decat la cald, cand face acele figuri...Nu mai stiu ce sa cred !Sunt destul de multi factori

Nu e nici un factor cred eu
Daca ai inceput sa urci panta cu 2000 de ture nu mai iti urca in turatii in panta poti sa o tii blana, doar eventual incepe sa moara, daca o iei frumos din treapta intai si schimbi sus 3000-3500 - sa vezi ca ea cade pe 2300-2500 pe treata superioara si atunci motorul va avea putere sa urce panta cu ce viteza vrei tu...
Scris: Joi 06-Noi-2008 17:50
de danutz
Scris: Joi 06-Noi-2008 22:45
de khan
e posibil sa fie o electrovana (sau mai multe) stricata. din pacate la testul cu Lexia sau orice altceva problema nu apare. mai poti incerca si functionarea actuatorului de la turbina, dar asta e de recomandat intr-o reprezentanta
Scris: Vin 07-Noi-2008 09:11
de vasy
Revin - poate ma si injurati

Am un prieten care si-a adus un Ford Focul TDCi 1.6 diesel din 2005 de dincolo si tragea foarte prost - dar nu scotea fum.
A fost la mecanici si a rezolvat problema.
Defectul a fost urmatorul:
De la vacuum pleaca 3 furtune: unul la Turbo , unul la filtru de aer si inca unul nu stiu unde
Furtunul care pleca la turbo era obosit si fisurat su nu avea destula presiune.
Odata cu schimbarea lui masina trage de rupe
La Ford ca sa vezi aceste furtune trebuie sa ridici masina pe elevator.
Sper sa te ajute cumva
Scris: Vin 07-Noi-2008 10:23
de khan
furtunele de care zici mergeau tot la o electrovana. la C5 sint la vedere, nu sint sub masina
Scris: Vin 07-Noi-2008 20:21
de Bear
C5 nu scoate niciodata fum... Si urca in ture foarte bine, daca e OK! Nu trebuie sa ai 4000 ture ca sa urci un deal! Poti sa incepi linistit urcarea cu 2000 sau sub, iar apoi iti creste turatia, dar recomandat ar fi sa nu mergi sub 2000 ture! Tocmai din aceasta cauza, a mersului subturat, turbina nu se mai unge suficient si ajunge treptat sa se blocheze! Bineinteles ca la inceput se blocheaza din cand in cand, si pierzi putere exact cand ai avea nevoie... iar apoi isi da drumul cand nu te astepti si deja ai renuntat la depasire... Asta poate fi doar inceputul... Incearca totusi sa mergi un pic mai turat, si vezi daca isi revine! Succes! Daca nu... inseamna ca e prea tarziu!
Scris: Vin 07-Noi-2008 22:25
de khan
turbina se poate bloca din cind in cind, asa, cind vrea ea? aflu noutati!!! doar comanda ei se poate bloca, adica o electrovana in cazul asta, daca s-a blocat turbina e grav, nu-si mai revine decit dupa inlocuire! de ce va dati frate cu parerea daca nu aveti habar?!
Scris: Vin 07-Noi-2008 23:02
de Bear
khan scrie:turbina se poate bloca din cind in cind, asa, cind vrea ea? aflu noutati!!! doar comanda ei se poate bloca, adica o electrovana in cazul asta, daca s-a blocat turbina e grav, nu-si mai revine decit dupa inlocuire! de ce va dati frate cu parerea daca nu aveti habar?!
Asa am fost si eu informat, la fel ca altii care credeau ca Lastunul are discuri de frana!
