Pagina 1 din 1
Intrebare intrebatoare
Scris: Joi 29-Ian-2009 16:31
de cornelioan
Ma apropii de semafor si vad ca urmeaza sa vina rosu. Scot din viteza si rulez intr-o franare usoara pana la semafor, si in timpul asta constat ca turatia motorului scade cu 100-200 de ture.In momentul in care masina se opreste si eliberez frana turatia revine la normal.Chestia este ca nu tot timpul face la fel. Ce o fi?
Scris: Joi 29-Ian-2009 16:42
de urzica
Cred ca este servofrana mai precis membrana de la servofrana, dar nu te baza pe parerea mea.
Scris: Joi 29-Ian-2009 19:12
de cosmin_bogdan_s
nu cred ca poate fi ceva de la servo-frana. poate ceva cu uleiul si anume pe franare uleiul se duce spre fata masinii. Inteleg ca nu franezi tare, dar verificat totusi nivelul. Altceva poate fi decuplarea dintre roti si motor (volanta-disc-placa de presiune). Calculatorul motorului ar trebui sa compensenze pentru a ajunge la turatie. Este destul de dificila problema.
Scris: Joi 29-Ian-2009 22:21
de bogdan78
Eu cand am avut probleme cu membrana de la servofrana nu imi mai tinea de loc relantiul, la semafor murea de tot.
Scris: Dum 01-Feb-2009 01:36
de khan
cosmin_bogdan_s scrie:nu cred ca poate fi ceva de la servo-frana. poate ceva cu uleiul si anume pe franare uleiul se duce spre fata masinii. Inteleg ca nu franezi tare, dar verificat totusi nivelul. Altceva poate fi decuplarea dintre roti si motor (volanta-disc-placa de presiune). Calculatorul motorului ar trebui sa compensenze pentru a ajunge la turatie. Este destul de dificila problema.
bogdan78 scrie:Eu cand am avut probleme cu membrana de la servofrana nu imi mai tinea de loc relantiul, la semafor murea de tot.
uleiul? membrana? ce legatura au astea? fara ulei = motor mort demult, membrana era valabil daca era benzina, da e 2,2 HDI!!! nu mai vorbiti daca nu aveti habar!!!
Intrebare intrebatoare
Scris: Lun 02-Feb-2009 08:09
de cornelioan
Ciudata poveste.Pentru mine este buna orice parere, daca mai are cineva idei sunt binevenite, indiferent daca au sau nu legatura cu problema in cauza.
Scris: Mar 03-Feb-2009 19:48
de urzica
uleiul? membrana? ce legatura au astea? fara ulei = motor mort demult, membrana era valabil daca era benzina, da e 2,2 HDI!!! nu mai vorbiti daca nu aveti habar!!!
D-l Khan fara suparare cred ca forumul asta nu este numai pentru sefi de ateliere. Este posibil ca si un incepator sa-si dea cu parerea iar dv-s daca aveti solutiile la problemele discutate va rog sa le faceti cunoscute.
Cu stima Urzica
Scris: Vin 13-Feb-2009 22:12
de khan
e ca si cum ai intreba un doctor de ce boala sufera mama ca tuseste cam asa: coha coha coha... de unde sa stie? ideea e ca sigur nu are legatura cu ce am scris mai sus, adica cu uleiul sau cu membrana, dar daca ma uit as putea afla