Salutare tuturor
Cand am cumparat saxo-ul am observat ca masina a fost lovita in partea din spate dar era reparata binisor, asta fiind acum vreo 3 ani. In momentul cand am schimbat anul trecut puntea spate mecanicul mi-a aratat ca a aparut coptura pe langa prinderile puntii spate. Nu am prea luat seama la cele spuse iar acum cateva zile la transportul unor persoane mai bine hranite m-am trezit ca masina sta foarte mult lasata si bate ceva pe spate. Fuga cu masina la mecanic si mare surpriza.
Podeaua portbagajului coapta puntea infundandu-se 1-2 cm,poate chiar mai mult, tabla efectiv taiata pe marginile portbagajului, puntea parca ar vrea sa paraseasca masina. La tinichigiu imi spune ca este mult de lucru si parca nu ma prea incanta pretul cerut, cam mare.
ce imi recomandati sa fac? cum sa fac?unde sa repar? se merita sa mai fie reparata? daca se ocupa cineva cu asa ceva in zona Sibiu sa-mi lase un mesaj si-l voi contacta
Tinichigerie spate
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
- Localitate: galati
Din toata umblatura am ajuns la concluzia ca mai bine ti se strica motorul sau alte cele decat sa ai probleme de tinichigerie. Meseriasii care mai sunt pe piata refuza lucrariile mai ample rezumandu-se la 2-3 petece care se pare ca sunt mult mai profitabile. Vrem munca putina pe bani multi - as spune mai multe dar mie frica ca si eu ma incadrez in categoria asta :lol:
-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
- Localitate: galati
De carpit se carpeste foarte usor si nu este chiar asa de greu, dar problema este cat timp te tine si cum o sa iasa.De obicei nu este prea indicat sudezi cu autogen ca se deformeaza toate cele de pe masina si nici nu o sa tina prea mult ca rugineste.
Daca iti place masina incearca sa gasesti o caroserie de la o masina neimmatriculata si schimbi motorul si toate celelalte de pe ea si apoi cand o sa ai timp te duci si la RAR si iti schimbi seria de caroserie.
Numai bine!
Daca iti place masina incearca sa gasesti o caroserie de la o masina neimmatriculata si schimbi motorul si toate celelalte de pe ea si apoi cand o sa ai timp te duci si la RAR si iti schimbi seria de caroserie.
Numai bine!
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Nu este dificila lucrarea de tinichigerie. Mai greu e cu datul puntii si punerea la loc. Se fac masuratorii inainte de a se incepe taierea si inlocuirea acelui segment al masinii. Sudurile se fac cu CO2 sau Ar(argon).Nu produc deformarii. Daca erai cu domiciliul mai aproape de Brasov se putea schimba partea cu pricina.
Peace on earth ... War under the blanket !
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
in jurul sudurilor tabla se subtiaza si se foarfeca in timp
la noi cine iti da cu zinc?
hai ma omule...iti da peste ochi,un pic de antifon si gata lucrarea
EDIT si sudarea suprtilor pentru puntea spate nu se face...ochiometric,trebuie pe stand,sudat in anume ordine sa previi deformarea
am lucrat in domeniu si nu vorbesc din filme
la noi cine iti da cu zinc?
hai ma omule...iti da peste ochi,un pic de antifon si gata lucrarea
EDIT si sudarea suprtilor pentru puntea spate nu se face...ochiometric,trebuie pe stand,sudat in anume ordine sa previi deformarea
am lucrat in domeniu si nu vorbesc din filme
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
avem noi asa ceva?
in ce tara esti?
pai daca omuli ii fac toate operatiile zise de tine si il factureaza conform normelor il costa mai mult decat o coaja goala,sau una funtionala
argumente?
studiaza o sudura si o sa intelegi
EDIT:acu' imi veni un esemplu daca insisti
tobele de dacie,toata lumea le carpea acu' ceva vreme
de unde se retezau iar?
de la sudura exact
in ce tara esti?
pai daca omuli ii fac toate operatiile zise de tine si il factureaza conform normelor il costa mai mult decat o coaja goala,sau una funtionala
argumente?
studiaza o sudura si o sa intelegi
EDIT:acu' imi veni un esemplu daca insisti
tobele de dacie,toata lumea le carpea acu' ceva vreme
de unde se retezau iar?
de la sudura exact

Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
@Rica si @Toro:
va rog sa nu mai intrati in dispute profesionale sau personale, fie ele si tehnice despre ce cunostinte are fiecare dintre voi, pe un subiect pe forum.
Daca vreti sa faceti asta, purtati discutia pe un mesaj privat.
Nu imi place sa citesc un subiect pe forum si apoi sa observ ca va"ciondaniti" intre voi! Va rog sa trati acesta ca pe o observatie asupra situatiei.
va rog sa nu mai intrati in dispute profesionale sau personale, fie ele si tehnice despre ce cunostinte are fiecare dintre voi, pe un subiect pe forum.
Daca vreti sa faceti asta, purtati discutia pe un mesaj privat.
Nu imi place sa citesc un subiect pe forum si apoi sa observ ca va"ciondaniti" intre voi! Va rog sa trati acesta ca pe o observatie asupra situatiei.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu nu as mai face asa ceva. am demolat mai demult o masina care avea probleme exact cum are a ta, la prinderea puntii spate.
daca vrei totusi sa o faci, se poate face. cea mai mare problema nu este cu reparatia propriu zisa, ci cu protejarea zonei dupa reparatie. daca ti-o face bine, apoi o mai si protejaza bine, va tine mult timp. dupa suduri sa curatati bine zona, sa dati cu zinc, cu grund bun, apoi cu antifon insonorizant de pistol. nu folosi dinala negru de pensula pentru ca e o porcarie si ti-l spala apa destul de repede.
daca vrei totusi sa o faci, se poate face. cea mai mare problema nu este cu reparatia propriu zisa, ci cu protejarea zonei dupa reparatie. daca ti-o face bine, apoi o mai si protejaza bine, va tine mult timp. dupa suduri sa curatati bine zona, sa dati cu zinc, cu grund bun, apoi cu antifon insonorizant de pistol. nu folosi dinala negru de pensula pentru ca e o porcarie si ti-l spala apa destul de repede.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO