1.Prima problema sta in felul urmator.Cand merg la drum lung si de exemplu sunt in viteza a 5-a pe la 100km/h si bag piciorul in acceleratie motorul parca dardaie ca si cum ar vrea sa dea in nas si zguduie toata masina.Daca readuc pedala de acceleratie si o iau cu incetul calcand-o usor inainteaza incet incet dar "nu te baga in scaun" cum ar trebui.Asta se intampla uneori si in a 4-a daca sunt pe la 2000 turatii si bag piciorul.La fel daca apas treptat treptat inainteaza.Ma deranjeaza pt ca daca ma bag intr-o depasire pe la 100km/ora trebuie sa bag a 4-a si sa trag de ea pana pe la 120km/h si abea dupa aceea sa bag a 5-a.In treptele inferioare trage binisor dar mi se pare ca nici acolo cum ar trebui.M-am gandit ca poate e filtrul de benzina infundat pt ca am mai pus mana pe el dupa anumite drumuri si este putin caldut.Sau sorbul din rezervor pe care nu am apucat sa il curat.Masina am cumparat-o de aprox o luna si nu mai stiu exact cand a fost schimbat filtrul.Ati mai intalnit problema asta?Ce e de facut?
2.Cea de-a 2-a problema este ca imi porneste ventilatorul de racire destul de des,adica totdeauna si si dupa ce opresc masina el mai merge cateva minute.Vreau sa specific ca am facut cateva spalari la motor pt ca aveam antigelul maro de la depunerile din interior.Instalatia s-a aerisit bine pt ca am desfacut capacelul de pe furtunul de sus cel asemanator cu capacelul de ventil si imi pusca apa pe acolo.Momentan am apa in instalatie pentru ca mai vreau sa il mai spal inca o data ca sa fie apa perfect limpede.Care sa fie problema cu racirea?
3.Cea de-a 3-a problema este ca imi curge ulei pe undeva.Cand motorul este rece si evident si presiunea de ulei este mai mare pe undeva curge ulei care se prelinge jos si imi umple masina toata pe dedesubt.La cald nu mai e problema,adica nu mai curge abundent aproape deloc.La inceput am crezut ca scapa pe la capacul de sus.Am desfacut,am sters bine bine si am pus peste garnitura silicon de garnituri pentru a etansa perfect.Problema nu era de acolo.Ulei se vede undeva in drept cu garnitura de chiuloasa dar culmea este ca este ulei curs si in capacul de la distributie si pe acolo se prelinge pana jos.Am atasat cateva poze sa vedeti despre ce este vorba.Sa fie semeringul de sus de la axa cu came sau de unde sa fie uleiul?
![Imagine](http://s18.postimage.org/fi5a4xpid/SAM_1213.jpg)
![Imagine](http://s16.postimage.org/5dzlzg3y9/SAM_1214.jpg)
![Imagine](http://s7.postimage.org/4573couo7/SAM_1216.jpg)
![Imagine](http://s12.postimage.org/5owkqrcrd/SAM_1217.jpg)
![Imagine](http://s13.postimage.org/9y809hrar/SAM_1218.jpg)
![Imagine](http://s16.postimage.org/t19rf1o1t/SAM_1221.jpg)
![Imagine](http://s15.postimage.org/y27i5gzrr/SAM_1222.jpg)
![Imagine](http://s7.postimage.org/pk8482dzb/SAM_1225.jpg)
4.Iar ce de-a 4-a problema am intampinat-o acum o saptamana.Mergeam prin oras si semnalizand la un semafor am observat ca dupa ce a revenit semnalizatorul la pozitia neutra releul de semnalizare continua sa țĂŁcĂŁne dar nu ca si cum as mai semnaliza ci mult mai rapid.Am luat releul jos,i am luat carcasa jos si parea ok.L-am pus la loc si la fel.In drum spre un prieten care se pare ca avea un releu la fel pe care sa mi-l dea sa il incerc sa vad daca el este de vina mi-a iesit fum de sub bord mai exact din maneta de semnalizare din locul unde intra mufele.Am sarit si am luat borna jos,am desfacut capacul de la volan si intradevar din maneta iesise fumul.Am pus la loc totul si totul a fost ok doar ca ceva s-a schimbat.De cand ceva s-a ars acolo nu mai imi sta maneta de semnalizare si nici nu se mai misca atunci cand vreau sa semnalizez dreapta si trebuie sa o tin cu mana ca sa functioneze.In rest merg toate functiile de pe maneta doar semnalul dreapta ridica probleme ca totdeuna trebuie sa il tin tras spre dreapta ca sa faca ceva.Ati patit asa ceva?Are careva maneta SH de vanzare?
Va multumesc anticipat si astept raspunsuri si opinii la problemele mele!