baterie filtru motorina

Forum de discutii generale despre Citroen Saxo. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

florin trifan
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
Localitate: galati

baterie filtru motorina

Mesajde florin trifan » Mar 17-Noi-2009 16:02

salut.am si eu o problema de o saptamana k imi curge motorina pe la bateria de filtru este un plastic acolo un intra furtunul de la rezervor in baterie de filtru.am incercat sa-l scot dar nu iese si am si incercat sa dau bateria cu tot ansamblul de acolo jos dar nu am reusit din cauza k se mai tinea in niste suruburi pe care nu le-am gasit sa le desfac.daca m-ar putea ajuta si pe mine cineva cu niste detalii despre cum se desface acel ansamblu k am fost la un magazin de piese si au zis k vine cu tot ansamblul ala si costa 14 mil :( .momentan am bagata acolo niste silicon si apoi niste poxilina k daca nu faceam asta imi curgea motorina si dimineatza mi se golea furtunul de la rezervor pana la filtru si pornea si apoi se oprea brusc si nu mai vroia sa porneasca daca nu dadeam la pompitza.daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un manual tehnic k sa vad cum se demonteaza ansamblul ala as fi recunoscator.multumesc si astept niste pareri

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 17-Noi-2009 17:34

asa arata, poate te ajuta
Imagine
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

florin trifan
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
Localitate: galati

Mesajde florin trifan » Mar 17-Noi-2009 20:44

multumesc frumos pentru poza dar am fost la un magazin auto si mi-au aratat si aia tot poza asta si mi-au zis si pretul piesei,insa nu prea ma ajuta cu cine stie ce poza asta k eu am demontat la ansamblul ala 5 suruburi adica alea de la gatul ala de la termostat si inca 2 dar tot mai sta prins in ceva.piesa respectiva este cea notata cu NFP si care dupa cum se vede nu se gaseste separat.multumesc frumos oricum

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 17-Noi-2009 20:59

NFP = non furnie plus adica nu mai exista pe stoc si nu mai poate fi furnizata. cred ca ar trebui sa incerci la dezmembrari si sa iei piesa aia mare cu totul. cred ca nu iese pentru ca e lipita de chiulasa cu un etansant sau ceva asemanator. incearca sa vezi daca tine intr-un singur loc dupa ce ai scos tot sau daca e lipita. daca e lipita atunci e vorba de etansant si ar trebuis sa se desfaca daca tragi de ea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

florin trifan
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
Localitate: galati

Mesajde florin trifan » Mar 17-Noi-2009 21:23

dupa ce am demontat toate suruburile am batut cu coada ciocanului si tot nu se desfacea si am presupus k mai este prins intr-un surub.nu m-ar interesa sa cumpar toata piesa aia din cauza k costa prea mult ci daca mai incepe sa curga sa o desfac si sa o gauresc acolo si apoi sa-i fac un filet si sai pun un dop infiletat
poti sa-mi dai si mie adresa ta de mess daca este ceva sa te mai intreb ceva daca nu te deranjeaza.ms

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 17-Noi-2009 22:24

poti intreba aici oricind, nu prea stau pe mess ca sint mai mult pe drumuri
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

claus27
just curious
Mesaje: 23
Membru din: Mie 27-Feb-2008 11:29
Localitate: sibiu

Mesajde claus27 » Lun 17-Mai-2010 12:54

tot prin locul unde este notata piesa cu NFP imi curge si mie motorina, dar asta numai cand dau la pompita - problema mai afurisita este ca tot p-acolo presupun ca prinde si aer pt ca se vad bule pe furtun iar pornirea este greoaie. cum se poate remedia problema fara sa fie schimbata piesa? pt.ca observ ca este tare "ieftina". Este in regula daca astup acolo cu ceva, si daca da, cu ce sa astup? multumesc

florin trifan
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
Localitate: galati

Mesajde florin trifan » Lun 17-Mai-2010 14:59

salut claus27.pe acolo imi pierdea si mie motorina si am incercat sa demontez aia si nu a mers si pana la urma am pus niste poxilina sau poxipol,substanta din aceea care o amesteci cu mainile si se face tare,am facut amestecul am sters acolo si am aplicat in gaura aia si apoi am lasat-o vreo 24 ore si apoi am pornit masina k m-am gandit k sa nu inmoaie motorina poxilina.la mine tine si in prezent si cand o sa vad k incepe sa curga o sa mai pun iar poxilina.sper sa o rezolvi si tu.spor la munca

claus27
just curious
Mesaje: 23
Membru din: Mie 27-Feb-2008 11:29
Localitate: sibiu

Mesajde claus27 » Lun 17-Mai-2010 19:57

si nu a afectat cu nimic faptul ca ai astupat acolo cu poxilina??
mersi pt raspuns

florin trifan
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
Localitate: galati

Mesajde florin trifan » Mar 18-Mai-2010 08:21

nu a afectat cu nimic momentan si am de ceva timp facut acolo cu poxilina.

claus27
just curious
Mesaje: 23
Membru din: Mie 27-Feb-2008 11:29
Localitate: sibiu

Mesajde claus27 » Mar 18-Mai-2010 14:13

mersi mult pt ajutor florine

florin trifan
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
Localitate: galati

Mesajde florin trifan » Mar 18-Mai-2010 14:36

pentru putin claus si alta data.ti-am bagat adresa de mess si cand intri pe mess iti dau si manualul de saxo pe care l-am primit si eu

Avatar utilizator
Mr Saxo Beat
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Sâm 27-Oct-2012 16:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mr Saxo Beat » Dum 30-Dec-2012 20:09

Sal. Vad ca este un topic mai vechi, dar m-am lovit si eu de aceeasi problema si as vrea sa fac anumite precizari in caz ca mai este cineva interesat. Daca temperaturile sunt foarte scazute poxipolul se usuca foarte greu (dar da rezultate bune), pentru o reparatie durabila recomand un bypass (introducerea furtunelor de intrare si de iesire din suportul pentru filtru al masinii direct intr-un filtru de combustibil prevazut cu duze - puteti folosi cu succes un filtru cu codul wk853/3x) - pana cand temperaturile permit aplicarea poxilinei/poxipolului cu un timp de uscare mult mai scurt (primavara). La aplicarea poxipolului/poxilinei aveti grija sa umpleti bine orificiul pentru a forma un dop etans bine nivelat. Precizari: in zona respectiva temperatura si presiunea sunt scazute, nu exista motiv de ingrijorare in acest sens, garantez rezistenta reparatiei. Succes !
Old Saxos never die, they just get faster !

ANDREI_JOY
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
Localitate: Bucuresti

Mesajde ANDREI_JOY » Mie 02-Ian-2013 15:36

Si eu am intalnit aceeasi problema pe la orificiul acela din spatele corpului ce tine filtrul de motorina, supura un pic de motorina.Eu am ales sa schimb acel corp cu un altul de la un citroen zx 1,5 diesel avand aceleasi prinderi.
L-am desfacut pe cel care il aveam pe masina, are un fel de siguranta care tine un ansamblu cu un arculet, iar garnitura care este in locasul respectiv nu mai etanseaja corect, defapt este un orig, si banuiesc ca daca se schimba nu mai trebuie pus poxipol sau mai stiu eu ce improvizatii.

In prealabil daca vreti sa schimbati acel corp trebuie dat antigelul jos din instalatia de racire pentru ca corpul ce tine filtru de motorina vine fixat in caputul chiulasei in 5 suruburi iar prin el trece antigelul.

log_it
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 13-Iul-2011 22:29
Localitate: Timisoara

Mesajde log_it » Sâm 03-Aug-2013 11:19

Poate nu chiar on topic... N-am mai deschis altul. Eu am patit-o a doua oara cu bateria de filtru, la interval de un an si jumatate s-a "dus" si al doilea, cumparat sh. Nu mi-am mai batut capul sa vad pe unde e fisurat, am renuntat direct la el. Acum ca am citit pataniile voastre, o sa ma duc la un maistor, sa vad, poate se rezolva si la mine cu poxi. Insa ce vreau sa intreb eu e daca e problema sa merg fara el. Adica bypass. Sa pun un filtru de moto cu intrare pe sus si iesire pe jos, gen golf 3. Momentan, un maistor mi-a pus un fel de filtru, am inteles ca ar fi ceva de pre-filtrare de felul lui, transparent, de plastic, doar cu o sita la mijloc. Zice ca pot umbla vara cu el, ca nu se face condens (acesta nefiltrand apa). Deci, daca nu reusesc sa carpesc bateria, e ok sa folosesc filtru de golf 3, cu bypass?

@ ANDREI_JOY (sau oricine altcineva care are) - ma poti ajuta cu un manual, te rog, poate reusesc si eu sa schimb o-ringul ala. Daca pe acolo i-mi rasufla.
Mersi.


Înapoi la “Citroen Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO