
saxo vts 1.6 16v. ce pot modifica?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
Pai sa vedem unde ..dar daca nu mai este renault-ul
Sunt nerabdator sa primesc a patra janta, sa pot monta rotile de vara pe masina sa vad cum stau cu GTI. Pana acum m-am dat cu CTR din 2002 cand masina era stock is mi-a dat o aprox. masina jumate, cu audi de 180 cp quattro si i-am dat bine, nici macar pana la 200 kmh nu m-a ajuns, am facut golf 3 vr6 2.8, crx de 900kg si 125cp pe care l-am batut rau de tot, a3 de 1.8t cu soft si evacuare la care i-am dat o capota/o juma' de masina
Si multe altele la legale la Oradea anul trecut cand masian era stock si am luat locul 2 dupa BNZ (renault 5 1.7T care bate masini de 300CP), scotand un timp de 15.7s pe fotocelula 



-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
mda. este clar. de la roti era treaba. alea de tabla sunt mai usoare si probabil si cauciucurile au ceva de spus la faza asta. de cand le-am pus pe astea de vara cu aliaj e altfel treaba. e mai stabila. sta mai bine si in curbe, pe asfalt ud cel putin m-a impresionat foarte placut. am fost ieri pana la bv pe cheia si m-am dat
genial. parca i-ar mai trebuit putina putere la deal. in rest nu prea am ce comenta
me + saxo = love 



teoretic cele de tabla sunt mai grele, ca doar de-aia celelalte se numesc "jante de aliaj usor", dar practic nu mai cred ca este asa. imediat dupa ce am scos jantele de aliaj din cutii la vulcanizare, le-am pus inapoi in cutii pe cele vechi de tabla si sunt aproape sigur ca erau mai usoare
si asta s-ar explica prin faptul ca cele de tabla sunt f. subtiri, in timp ce rotile de aliaj sunt de (zic eu) 7-8 ori mai groase.
si asta s-ar explica prin faptul ca cele de tabla sunt f. subtiri, in timp ce rotile de aliaj sunt de (zic eu) 7-8 ori mai groase.
XENON scrie:teoretic cele de tabla sunt mai grele, ca doar de-aia celelalte se numesc "jante de aliaj usor", dar practic nu mai cred ca este asa. imediat dupa ce am scos jantele de aliaj din cutii la vulcanizare, le-am pus inapoi in cutii pe cele vechi de tabla si sunt aproape sigur ca erau mai usoare
si asta s-ar explica prin faptul ca cele de tabla sunt f. subtiri, in timp ce rotile de aliaj sunt de (zic eu) 7-8 ori mai groase.
La mine a fost invers...janta de tabla era mai grea ca cea de aliaj(eu am pastrat cei 4.5J, la tine a crescut latimea la 5.5J si poate de aceea

In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
ram84 scrie:XENON scrie:teoretic cele de tabla sunt mai grele, ca doar de-aia celelalte se numesc "jante de aliaj usor", dar practic nu mai cred ca este asa. imediat dupa ce am scos jantele de aliaj din cutii la vulcanizare, le-am pus inapoi in cutii pe cele vechi de tabla si sunt aproape sigur ca erau mai usoare
si asta s-ar explica prin faptul ca cele de tabla sunt f. subtiri, in timp ce rotile de aliaj sunt de (zic eu) 7-8 ori mai groase.
La mine a fost invers...janta de tabla era mai grea ca cea de aliaj(eu am pastrat cei 4.5J, la tine a crescut latimea la 5.5J si poate de aceea)
intr-adevar, dimensiunile difera. la aliaj gumele sunt mai late dar au balonul mai mic si sunt pe 15 in loc de 14 la tabla. nu stiu cum ar fi daca ar avea aceeasi dimensiune dar cert e ca rotile care sunt acum pe masina sunt mai grele si e mai bine asa

-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
nu stiu daca e mai bine sa fie mai usoare...asa credeam si eu pana ieri
dar se pare ca in cazul meu e mai bine asa. e posibil si ca cele de tabla sa aiba ceva probleme...dar la cele care erau pe fata nu se simteau vibratii sau semne ca ar fi dezechilibrate...stiu ca talonul mai mic rigidizeaza suspensia...de cand am vtsul am inceput sa ocolesc zonele cu piatra cubica
scuipi sange dupa ce mergi prin zone din astea 



De cand am pus jantele de aliaj in locul celor de tabla(gumele ramanand aceleasi), masina nu a mai topait asa de mult la denivelari si parca a devenit si o idee mai stabila la curbe...Stiu, cele doua afirmatii ar trebui sa se anuleze reciproc(suspensia mai moale dar masina mai stabila), dar asta a fost senzatia resimtita. Poate din cauza jantelor mai usoare... 

In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

XENON scrie:la mine s-a simtit clar o rigidizare fiindca am pastrat gumele inguste pe jante mai late si asa a scazut talonul. acum pe gropi imi trebuie o gutiera cum poarta boxerii la meciuri sa nu-si ciobeasca dintii.
Nasol avand in vedere ca si asa era rigida. Trebuie sa-ti pui cauciucuri mai late, dar tb modificat si in talon, modificari care tb facute iara cand termini leasing-ul ca-ti da alt talon


Sorry de offtopic

In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO