Revizie SAXO + probleme (HELP)
Scris: Mie 28-Oct-2009 10:34
Salut dragi mei,
Am eu Saxo 1.1 60cp din 2001 si a venit momentul schimbului de ulei + filtre. Am fost la un serivice in bucuresti sa fac aceasta operatie si a zis ca imi tine masina 2 zile pt ca nu sti de ce piese sa dea comanda. Eu folosesc masina zilnic in bucuresti, destul de mult, asa ca nu imi permit 2 zile fara ea :|.
Tin sa mentionez ca masina are ~180 000 de km reali.
Asa ca apelez la voi sa imi spuneti ce piese sa cumpar (si estimativ daca stiti cat costa):
- filtru de ulei
- filtru de aer (as vrea ceva mai sport ca sa se auda motorul un pic mai frumos, dar daca se paote sa nu modific structura admisiei de aer ca am vazut prin diferite locuri filtre de aer externe nu ca la modelul meu - si nu as vrea sa schimb acea structura pentru ca nu stiu ce inseamna si cat costa daca stiti feel free to advise me:) )
- filtru benzina (nu sunt standard ? )
- ulei de motor (ma gandeam la mobil1 sau costrol dar nush coeficienti, vaascozitate etc.)
Acum sa vin cu problemele la saxo al meu:
- nu imi mai merg claxon, bricheta si dezaburirea pe spate. Toate sunt prinse pe o siguranta am amai avut problema asta iarna trecuta la frig si umezeala dar isi reveneau, acum cum a dat primul frig au murit definitiv. Am verificat siguranta era buna, am si schimbat-o si degeaba. Am fost la vreo 3 service-uri si la inca vreo 3 electricieni particulari si nici unul nu mi-a dat un raspuns concret (BA E DE LA AIA), chair daca au masurat cam feicare cate 2 ore la ea:).
- Simt fiecare groapa in masina si zgomotul produs e incredibil de mare. E cumva de la bucsile de la bara stabilizatoare? Unii asa au zis. Acum nu stiu un mecanic mi-a zis ca am suspensii sport si daia simt fiecare gropita si damb pentru ca sunt foarte rigide. (Eu nu am facut modificari la aceasta masina. E luata la SH din germania acum 3 ani jumate patru)
- pierd ulei pe la capacul de motor si cred pe la semeringurile de la distributie. Ce fac schimb si distributia? sau shcimb doar cureaua. Si ca bani cam cat ma duce treaba asta sare de 1000 de lei cu tot cu manopera?
Cam astea ar fii singurele probleme. Oricum apar avand in vedere varsta si nr de km al masinii. Dar pt traficul din bucuresti masina mea imi consuma 7% si nu o menajez aproape deloc. Adica sunt pe deplin multumit de ea!
Sper sa gasesc un ajutor de incredere! Va rog sunte-ti cam ultima mea speranta!
MS anticipat.
Am eu Saxo 1.1 60cp din 2001 si a venit momentul schimbului de ulei + filtre. Am fost la un serivice in bucuresti sa fac aceasta operatie si a zis ca imi tine masina 2 zile pt ca nu sti de ce piese sa dea comanda. Eu folosesc masina zilnic in bucuresti, destul de mult, asa ca nu imi permit 2 zile fara ea :|.
Tin sa mentionez ca masina are ~180 000 de km reali.
Asa ca apelez la voi sa imi spuneti ce piese sa cumpar (si estimativ daca stiti cat costa):
- filtru de ulei
- filtru de aer (as vrea ceva mai sport ca sa se auda motorul un pic mai frumos, dar daca se paote sa nu modific structura admisiei de aer ca am vazut prin diferite locuri filtre de aer externe nu ca la modelul meu - si nu as vrea sa schimb acea structura pentru ca nu stiu ce inseamna si cat costa daca stiti feel free to advise me:) )
- filtru benzina (nu sunt standard ? )
- ulei de motor (ma gandeam la mobil1 sau costrol dar nush coeficienti, vaascozitate etc.)
Acum sa vin cu problemele la saxo al meu:
- nu imi mai merg claxon, bricheta si dezaburirea pe spate. Toate sunt prinse pe o siguranta am amai avut problema asta iarna trecuta la frig si umezeala dar isi reveneau, acum cum a dat primul frig au murit definitiv. Am verificat siguranta era buna, am si schimbat-o si degeaba. Am fost la vreo 3 service-uri si la inca vreo 3 electricieni particulari si nici unul nu mi-a dat un raspuns concret (BA E DE LA AIA), chair daca au masurat cam feicare cate 2 ore la ea:).
- Simt fiecare groapa in masina si zgomotul produs e incredibil de mare. E cumva de la bucsile de la bara stabilizatoare? Unii asa au zis. Acum nu stiu un mecanic mi-a zis ca am suspensii sport si daia simt fiecare gropita si damb pentru ca sunt foarte rigide. (Eu nu am facut modificari la aceasta masina. E luata la SH din germania acum 3 ani jumate patru)
- pierd ulei pe la capacul de motor si cred pe la semeringurile de la distributie. Ce fac schimb si distributia? sau shcimb doar cureaua. Si ca bani cam cat ma duce treaba asta sare de 1000 de lei cu tot cu manopera?
Cam astea ar fii singurele probleme. Oricum apar avand in vedere varsta si nr de km al masinii. Dar pt traficul din bucuresti masina mea imi consuma 7% si nu o menajez aproape deloc. Adica sunt pe deplin multumit de ea!
Sper sa gasesc un ajutor de incredere! Va rog sunte-ti cam ultima mea speranta!
MS anticipat.