Pagina 1 din 2

Revizie SAXO + probleme (HELP)

Scris: Mie 28-Oct-2009 10:34
de mihai.coman
Salut dragi mei,

Am eu Saxo 1.1 60cp din 2001 si a venit momentul schimbului de ulei + filtre. Am fost la un serivice in bucuresti sa fac aceasta operatie si a zis ca imi tine masina 2 zile pt ca nu sti de ce piese sa dea comanda. Eu folosesc masina zilnic in bucuresti, destul de mult, asa ca nu imi permit 2 zile fara ea :|.

Tin sa mentionez ca masina are ~180 000 de km reali.

Asa ca apelez la voi sa imi spuneti ce piese sa cumpar (si estimativ daca stiti cat costa):
- filtru de ulei
- filtru de aer (as vrea ceva mai sport ca sa se auda motorul un pic mai frumos, dar daca se paote sa nu modific structura admisiei de aer ca am vazut prin diferite locuri filtre de aer externe nu ca la modelul meu - si nu as vrea sa schimb acea structura pentru ca nu stiu ce inseamna si cat costa daca stiti feel free to advise me:) )
- filtru benzina (nu sunt standard ? )
- ulei de motor (ma gandeam la mobil1 sau costrol dar nush coeficienti, vaascozitate etc.)

Acum sa vin cu problemele la saxo al meu:
- nu imi mai merg claxon, bricheta si dezaburirea pe spate. Toate sunt prinse pe o siguranta am amai avut problema asta iarna trecuta la frig si umezeala dar isi reveneau, acum cum a dat primul frig au murit definitiv. Am verificat siguranta era buna, am si schimbat-o si degeaba. Am fost la vreo 3 service-uri si la inca vreo 3 electricieni particulari si nici unul nu mi-a dat un raspuns concret (BA E DE LA AIA), chair daca au masurat cam feicare cate 2 ore la ea:).
- Simt fiecare groapa in masina si zgomotul produs e incredibil de mare. E cumva de la bucsile de la bara stabilizatoare? Unii asa au zis. Acum nu stiu un mecanic mi-a zis ca am suspensii sport si daia simt fiecare gropita si damb pentru ca sunt foarte rigide. (Eu nu am facut modificari la aceasta masina. E luata la SH din germania acum 3 ani jumate patru)
- pierd ulei pe la capacul de motor si cred pe la semeringurile de la distributie. Ce fac schimb si distributia? sau shcimb doar cureaua. Si ca bani cam cat ma duce treaba asta sare de 1000 de lei cu tot cu manopera?

Cam astea ar fii singurele probleme. Oricum apar avand in vedere varsta si nr de km al masinii. Dar pt traficul din bucuresti masina mea imi consuma 7% si nu o menajez aproape deloc. Adica sunt pe deplin multumit de ea!

Sper sa gasesc un ajutor de incredere! Va rog sunte-ti cam ultima mea speranta!

MS anticipat.

Scris: Mie 28-Oct-2009 21:54
de khan
da-mi un semn la 0723592793 si te ajut eu cu ce ai nevoie la masina

Scris: Joi 29-Oct-2009 10:07
de mihai.coman
Ms khan pentru ajutorul oferit, dar as vrea sa aud intai parerei. Stiu ca tu ai service, si ca idea e sa iti atragi cati mai multi clienti dar ai putea totusi, daca esti dragut sa imi faci si mie o recomandare cu probleme mele. Oricum in cursul sapt acestea sau maxim cea viitoare o sa te sun. MS!

Scris: Sâm 31-Oct-2009 20:09
de khan
daca nu vad masina nu pot sti ce are exact. problema cu siguranta e cam alambicata, e posibil sa fie de vina chiar tabloul de sigurante, asta nu se poate rezolva vorbind aici. doi la mina, suspensia spate pare sa fie problema, acolo sint niste rulmenti ce culiseaza pe niste bucsi. daca nu sint schimbati la timp, se sparg si se gripeaza pe bucsi de unde si socurile ce le resimti. 3 la mina pierderea de ulei e rezolvabila, distributia de asemenea. ar fi trebuit cam de multisor schimbata, asta daca nu s-a facut niciodata pina acum. cit despre durata unei revizii simple (filtre + ulei), la mine dureaza maxim o ora. daca se adauga si distributia mai inseamna 2-3 ore in plus.

Scris: Sâm 31-Oct-2009 23:16
de mihai.coman
ok ms din nou.
Si un pret pentru revizie cam cat ar fii? adica filtre+manopera, ca uleiul il cumpar eu :).

Scris: Dum 01-Noi-2009 13:29
de khan
manopera de revizie e cam 80 de ron. filtrele nu le stiu pe de rost, dar mai ieftin decit la reprezentanta oricum. zi-mi ce ulei vrei ca s-ar putea sa ti-l pot lua mai ieftin de la furnizorii mei

Scris: Lun 02-Noi-2009 09:14
de mihai.coman
tocmai ca nu stiu ce ulei vreau. Adica la 180 000 de km nu stiu ce e mai bun? unii mi=au zis mobil 1, altii castrol. Acum eu ma orientam catre uleiul de la mobil 1 pentru masini mai vechi :). ca de doar fac recalma baietii.

Scris: Lun 02-Noi-2009 23:04
de khan
pai eu as recomanda 10W40, marca o alegi tu. eu pot lua Castrol, Mobil, BP, ELF, ARAL, Liqui-Moly, Valvoline, Total... ramine sa te hotarasti tu

Scris: Lun 09-Noi-2009 11:55
de mihai.coman
Am gasit piese in felul urmator:
filtru ulei - BOSCH - 39.33
filtru benzina - BOSCH - 47.79
filtru aer - BOSCH - 49.47
ulei motor - MOBIL SUPER 2000 10W-40 (recomandarea ta) - 116.53 lei (4 litri)

Fa-mi te rog si tu o oferta de pret pentru piesele astea pentru ca vreau sa fac revizia sapt asta. (adica azi maine sa dau comanda)

Multumesc!


P.S.
Am zis sa iau toate filtrele de la bosch pentru ca am auzit ca sunt dpdv calitativ mai ok decat celelalte marci. Daca gresesc te rog spune-mi si ce alte marci sunt buna. Ma gandeam la filtru de aer K&N dar e 279 de lei :))

Scris: Lun 09-Noi-2009 14:23
de bogdan78
Filtrul de aer K&N, este altceva. Deci nu prea se poate compara. Bosch este o firma buna, dar prea s-au bagat ei sa faca de toate...asa ca eu am oarecare rezerve fata de ea. Atunci cand incerci sa faci f multe chestii nu excelezi la nimic.

Scris: Lun 09-Noi-2009 14:39
de mihai.coman
Un alt tip, de la un alt serv ice mi-a recomandat toata filtraria MANN + ulei de motor FORD (exista??)

Cred ca totusi la ulei o sa merg pe magnotech, iar filtru de aer K&N ion primavara :D

Scris: Lun 09-Noi-2009 17:32
de khan
FA Knecht 35
FU Ashika 30
FC Muller 41
FP Orione 49

Ulei is multe variante, variaza intre 80 si 120 ron (4L) in fct de marca

in principiu astea sint acum pe stoc, daca nu vor fi cind vii, vom avea ceva similar ca pret si calitate si vei stii dinainte exact ce punem

Scris: Lun 09-Noi-2009 18:42
de mihai.coman
FA - filtru aer, FU - filtru ulei fc- filtru combustibil dar FP ce inseamna ? :)

Scris: Lun 09-Noi-2009 19:30
de mihaistan
filtru polen !

Scris: Lun 09-Noi-2009 19:36
de mihai.coman
M-am gandit si eu ca asta inseamna dar este Saxo 1.1i benzina fara AC :?:
Are filtru de polen ?