Pagina 1 din 1
motor turat la relanti
Scris: Dum 29-Noi-2009 22:23
de florin trifan
salutare.care ma poate ajuta si pe mine sa micsorez turatia la un diesel 1.5 care sta pe la 1000 rot/min.
Scris: Lun 30-Noi-2009 21:35
de khan
ce pompa de injectie ai?
Scris: Mar 01-Dec-2009 18:34
de florin trifan
nu stiu Khan o sa ma uit maine si iti spun
Scris: Mar 01-Dec-2009 22:30
de khan
roaga-te sa nu fie lucas
Scris: Mie 02-Dec-2009 18:15
de florin trifan
salut khan.m-am uitat azi sa vad ce firma este pompa de injectie dar nu scrie nimic pe ea am vazut doar scris un 98/07 si mai era un semn un c.cred k cel mai bine o sa-i fac o poza dar am ajuns cand se intunecase in seara asta si nu se vedea bine asa k o sa fac maine.
Scris: Mie 02-Dec-2009 23:28
de khan
fa o poza, cel mai bine
Scris: Vin 04-Dec-2009 15:23
de florin trifan
salut khan.uite niste poze a pompei de injectie

Scris: Vin 04-Dec-2009 22:56
de khan
mdea, e Lucas. dar e posibil sa nu fie mare problema. inainte de toate, urmareste daca la rece cablul de soc e intins si daca la cald se detensioneaza. asta inseamna ca ala functioneaza si e ok, daca nu, atunci problema e de acolo si ar trebui sa inlocuiesti sonda care comanda acel cablu, probabil ca nu a mai mers si cineva a reglat-o in asa fel incit socul e tras tot timpul. daca socul merge, atunci reglajul ralantiului se face din surubul incercuit, in mod normal ar trebui intors in asa fel incit sa mai dea drumul la clapeta de care trage cablul de soc, nu sa o mai stringa. privit din pozitia din care e facuta poza, clapeta ar trebui sa se mai miste catre stinga ca sa scada ralantiul. bafta

Scris: Sâm 05-Dec-2009 13:34
de florin trifan
multumesc mult khan.acolo a mai umblat fratele meu inainte sa-mi de-a masina,numai cat a invartit un pic de acel surub si i se oprea motorul in intersectie si problema este k ea sta la 1000 rot/min dar uneori chiar si cand este motorul cald cand o pornesc si o opresc creste relantiul si sta pe la 1100 rot.uneori merge bine si uneori sta mai turata.
Scris: Joi 10-Dec-2009 20:45
de florin trifan
am reusit pana la urma sa-l micsorez relantiul insuruband acel surub.multumesc pentru indicatiile date