Pagina 1 din 1

se aprinde in bord un beccare seamana cam cu un robinet

Scris: Sâm 12-Iun-2010 16:37
de dannezu
se aprinde in bord un beccare seamana cam cu un robinet ...
ce anume indica acest bec???
si ce trebuie sa fac?


multumesc.

Scris: Sâm 12-Iun-2010 18:17
de MARIAN
Pune Âşi tu o pozĂŁ cu becul aprins, dacĂŁ vrei sĂŁ afli rĂŁspunsul...

Scris: Sâm 12-Iun-2010 18:19
de mesersmith
cam ca asta dar fara scrisul de la interior?

Imagine

daca da, e un indicator care iti arata o problema la motor sau la accesoriile acestuia...
nu e insotit de niciun alt martor?

...

Scris: Sâm 12-Iun-2010 22:26
de dannezu
da mesersmith cam asa arata... nu stiu de ce se aprinde... se mai aprinde cateodata ala de la airbag dar nu cred ca are legatura.

....continuare...

Scris: Dum 13-Iun-2010 08:28
de dannezu
as putea sa asociez aprinderea acestui bec cu mirosul de benzina al uleiului de pe joja?

mentionez ca am schimbat uleiul si acum imi arata ca e cam pe la nivelul maxim inca nu a depasit.

am fost undeva mi-au verificat compreisia au zis ca e ok ... dar, totusi
eu ma gandesc ca ar putea exista o legatura intre aprinderea acelui bec (check engine) si
ulei.

Scris: Dum 13-Iun-2010 10:31
de cbx
pt o diagnosticare corecta este nevoie de diagnosticare cu lexia , poti sa vorbesti cu khan

ok

Scris: Dum 13-Iun-2010 10:51
de dannezu
i-am scris astept sa imi raspunda

Scris: Lun 14-Iun-2010 10:55
de khan
am raspuns :D

Re: ....continuare...

Scris: Mar 15-Iun-2010 10:22
de nicum
dannezu scrie:as putea sa asociez aprinderea acestui bec cu mirosul de benzina al uleiului de pe joja?


Daca uleiul tau e contaminat cu benzina, atunci NU mai merge cu masina pentru ca vei distruge motorul (cuzineti, segmenti, etc.) foarte repede. Suspectez ca ai si un consum monstruos.

Scris: Mie 30-Iun-2010 08:41
de Mirel V
si mie mi se aprinde acelasi martor aparent fara motiv si dispare daca sta oprita cateva ore.
se aprinde rar, o data la luna chiar...
cand vreau sa merg la o diagnoza...dispare.
consumul nu este afectat este tot la 5.5-6 l/100km.

am mai avut care consider ca era legata de beculet.
la 1800 - 2000 de turatii in viteza 3 si 4 aveam vibratii destul de mari...de parca incercam sa plec de pe loc cu 2 a.
cand ajungeam la 2200 - 2300 de turatii dispareau si vibratiile. (problema a aparut de 2 saptamani)
a si in plus, uneori dimineata cand porneam motorul, cu ambreajul apasat, murea dupa 3 secunde....abia pe la a 4 a incercare ma puteam urni din loc.

"solutia"...am pus azi dimineata benzina de 98, acum se pare ca nu mai am nici o problema.
Vreo parere/sugestie ?

Scris: Joi 01-Iul-2010 21:02
de khan
Mirel V scrie:la 1800 - 2000 de turatii in viteza 3 si 4 aveam vibratii destul de mari...de parca incercam sa plec de pe loc cu 2 a.
cand ajungeam la 2200 - 2300 de turatii dispareau si vibratiile.


asta se cheama subturare. e normal, nu are cum sa traga la turatia aia in treapta 3 si 4, e imposibil. mai calc-o din cind in cind ca se infunda saraca