Pagina 1 din 3

consum saxo

Scris: Mie 04-Oct-2006 00:16
de florinosu
Am vazut ca se punea problema de consumul unui saxo.Ei bine, eu am un SAXO 1.1L care consuma cam asa:
>(7-8)% in oras(Bucuresti - Dimineata)
>(4,5-5)% extraurban
Ca necunoscator cred ca consuma binisor.Probleme insa sunt.
-zgomot in cutie
-baterie de ceasuri stricata(sau cam asa ceva)
-toba rupta
-relanti ciudat(cand accelerez pe loc la revenire se opreste)
Sper sa o fac si sa ma bucur in continoare de ea pentru ca ma oftic ca se strica.
Felicitari intiatorilor si celor ce au dezvoltat ideea asta cu "CITRO club".Doar asa putem sa aflam si noi cate ceva despre Citroen-urile pe care le conducem.Inca o data felicitari si va salut!
Imi cer scuze daca mesajul nu a aparut unde trebuie.

Scris: Mie 04-Oct-2006 10:03
de nicum
Mesajul asta a aparut unde trebuie :)
Sa le luam pe rind:
Zgomotul in cutie ar putea fi rezolvat daca schimbi uleiul. Banuiesc ca nu ai verificat niciodata asta.
Nu inteleg la ce te referi prin "baterie de ceasuri" Ar putea fi doar o banala siguranta.
Toba se schimba. Daca o sudezi poate o mai lalai citeva luni.
Probabil tu ai modelul de 1.1MPi si problema de relanti e de la vreun senzor ceva. Poate ca un aditiv de curatat injectoare ar ajuta.

Scris: Mie 13-Iun-2007 17:08
de christistanciu
Cu cat la suta e normal sa creasca consumul de combustibil in momentul folosirii climei ? Cat de mult franeaza clima motorul la saxo? as fi interesat sa aflu si de la alti posesori de saxo cat consuma atunci cand folosesc clima, pentru ca eu am impresia ca ard cu cca 40-50% mai multa benzina.

Scris: Mie 13-Iun-2007 18:41
de nicum
Mai mult de 1l, hai 1.5l, nu ar trebui sa ia in plus. Asta in conditii normale, nu de forja pe autostrada sau ambuteiaje. Da-ne niste exemple de diferente de consum. "Am impresia" e o chestie foarte relativa.

Scris: Joi 14-Iun-2007 21:34
de christistanciu
in mod normal in oras, ma rog orasel, nu ca in Bucuresti, consum intre 5 si 5,5l/100 fara clima. cu clima consum peste 7

Scris: Lun 25-Iun-2007 22:07
de danyelb
fratilor mie imi i-a maxim 6 in oras!am un saxo 1,1 din 2001!

Scris: Mar 26-Iun-2007 09:48
de stegulake
ma io nu stiu de unde scoateti voi scorurile astea, mie imi ia 8 in bucuresti si 5,5-6 in afara iar pe A2, la 140 constant a mancat cam 7 :cry: si eu merg tare dar totusi

Scris: Mar 26-Iun-2007 14:44
de christistanciu
@stegulake
vreau sa mentionez faptul ca schimb vitezele la 2000 ture, foarte multi critica acest stil de mers ca fiind subturat motorul... dar deocamdata sunt foarte multumit de consum. iar orasul in care circul eu nu are circulatia pe care o are bucurestiul, nici pe departe. si in afara localitatilor viteza este de maxim 120 dar merg cu cca 90-100. asa ca pensionarii :lol: insa diferentza de timp, daca mergi cu 140 si daca mergi cu 100 pentru 40-50 de kilometri este foarte mica, in Banat nu sunt autostrazi nici macar sosele demne de viteze peste 120, mai sunt camioane si carutze cu care te inpotmolesti de tot pe toate soselele. de aici vine un consum redus. 8)

Scris: Mie 27-Iun-2007 08:37
de stegulake
intereseazate si ai sa vezi ca e dezastruos sa schimbi la 2000 de ture, prin ce chinuri o trece motorasu tau, daca iti e mila de masina ta incearcaa sa iti revizuiesti stilul de condus, la 2000 de ture nu e subturata e jale, normal e pe la 3000, cu stilu tau ungerea e praf tandari, si pentru 1l de benzina la suta de km nu merita sa iti distrugi masina, mai ales cand nu e orice masina, e SAXO

Scris: Mie 27-Iun-2007 09:04
de nicum
Prin ce chinuri trece motorul ala e clar: ungere slaba, ardere proasta, consum mai mare, etc. dar cutia aia de viteze, chiar ca o chinui rau.
Schimba si tu in asa fel incit sa cazi macar la ~ 2000 de ture dupa ce ai schimbat in treapta superioara.

Scris: Mie 27-Iun-2007 15:11
de christistanciu
se pare ca tebuie sa imi revizuiesc stilul de condus, multumesc mult pentru sfaturi.

Scris: Vin 29-Iun-2007 00:03
de Sor
... sa inteleg ca si eu ar trebui sa schimb in asa fel incat sa cad la 2000 in urmatoarea? Tot pe la 2000 schimb si eu, pe diesel. Si inca ceva, e adevarat ca se consuma mai mult carburant daca mergi subturat?
Despre consum, pot sa spun ca singura data cand m-am gandit sa socotesc consumul a fost la un drum de +700km, mi-a iesit in jur de 5 (putin sub, dupa socotelile mele), cu clima non-stop. Am mers in jur de 100km/h.

Scris: Vin 29-Iun-2007 07:39
de stegulake
la diesel din cate stiu e indicat sa schimbi pe la 2500 si cred ca o sa cazi undeva sub 2000 in treapta urmatoare, f multe nu stiu sa iti spun ca nu stiu, n-am diesel nu vreau diesel si nu o sa-mi cumpar diesel ever ca nu-s batranel :D

Scris: Vin 29-Iun-2007 09:25
de nicum
Sor scrie:... sa inteleg ca si eu ar trebui sa schimb in asa fel incat sa cad la 2000 in urmatoarea? Tot pe la 2000 schimb si eu, pe diesel. Si inca ceva, e adevarat ca se consuma mai mult carburant daca mergi subturat?
Despre consum, pot sa spun ca singura data cand m-am gandit sa socotesc consumul a fost la un drum de +700km, mi-a iesit in jur de 5 (putin sub, dupa socotelile mele), cu clima non-stop. Am mers in jur de 100km/h.


Poate sa cada si mai jos. Sincer nu m-am dat cu 1.5D (are turometru?), deci nu stiu cum se comporta motorul al turatia aia. Din cite stiu eu motorul ala e aspirat.
Da, cind esti subturat si accelerezi, suge mai mult. Oricum la motorele turbo-diesel, mersul subturat = moartea sigura a turbinei.

Scris: Vin 29-Iun-2007 09:37
de Sor
Da, are turometru si e aspirat. Imi cade pe la 1600 cum schimb eu pe la 2000.