Pagina 1 din 1

scadere turatii relanti

Scris: Vin 02-Feb-2007 10:26
de novo
Uneori turatiile motorului scad pentru mai putin de o secunda, apoi revin la normal (la relanti, nu in mers). Treaba e vizibila pe turometru. Motorul nu se opreste.

Initial am crezut ca e de la benzina, dar indiferent de unde alimentez tot se intampla.
I s-a mai intamplat cuiva? O sa ma duc la service, dar pana atunci ar fi bine sa stiu de la ce ar putea fi....

Scris: Vin 02-Feb-2007 10:45
de cbx
un senzor face figuri

Scris: Dum 04-Feb-2007 00:53
de christistanciu
la fel face si la mine, la relanti oscileaza acul de la turometru cu cca 100 ture, dar nu am mers la service. cred ca a mai postat cineva subiectul acesta in trecut si au fost membrii care au mai spus ceva de pompa de alimentare. personal nu red ca e grav.

Scris: Sâm 10-Feb-2007 10:46
de Toxic13
Am si eu problema asta.... mi-a dat multe batai de cap pana sa descopar care e problema... sunt posesorul unui peugeot 106 din 2001 1.1i (acelasi Saxo optic schimbat)... la tester nu dadea nici o eroare...
dupa multe "cautari" am descoperit piesa defecta. regulatorul de relanti este de vina. o piesa relativ scumpa (undeva intre 3 milioane - 8-10 milioane, depinde de producator).
a mea asre o oscilatie in jur de 100 de rpm, iar uneori se accelereaza singura pana in jur de 1800 rpm dupa care revine la 8-900 cat sunt parametrii normali (doar la relanti). in timpul mersului daca tin o turatie constanta in treapta 1 sau 2 simt uneori smancituri si vad pe turometru acea oscilatie.

puteti incerca sa curatati acea piesa cu baie de diluant apoi sa o suflati cu compresorul, iar la contact sa dati cu spray contact. in unele cazuri functioneaza... in cazul meu trebuie sa schimb piesa.

mai poate fii si clapeta de acceleratie, uneori se aduna mizerie si nu mai inchide complect de fiecare data... aceeasi baie de diluant urmata de compresor acesteia.

curatarea acestor piese e recomandat sa fie facuta de un mecanic care stie ceea ce face, nu in fata blocului. :D

daca scoateti mufa de la acest regulator din cate am inteles eu intra in regim de avarie, eu din curiozitate am facuto si am mers 100 de metrii cu masina asa si pot spune ca se simte o diferenta... masina trage mai bine.... dar in privinta consumului nu-mi pot spune parerea... cu siguranta creste cand mufa respectiva este scoasa.

la fel face si la mine, la relanti oscileaza acul de la turometru cu cca 100 ture, dar nu am mers la service. cred ca a mai postat cineva subiectul acesta in trecut si au fost membrii care au mai spus ceva de pompa de alimentare. personal nu red ca e grav.

pai cat timp la tester nu da nimic nu e grav, dar pe mine cel putin, ma scoate din sarite si mereu cobor nervos de la volan cand ceva nu merge "brici" :roll:

Scris: Mar 10-Iul-2007 17:23
de bullseye82
am si eu problema cu relantiu dar mai am o problema cand decelerez uneori daca apas mai intai ambreiajul si apoi frana imi moare motorul ce parere aveti?

Scris: Mar 10-Iul-2007 18:28
de mituc
Eu am avut fix problema asta la un C4 1.6i si a trebuit schimbata clapeta de acceleratie. Cica ar fi un defect de fabricatie comun s lui 307 1.6E, nu stiu insa daca nu e afectat si saxo.

Re: scadere turatii relanti

Scris: Mar 10-Iul-2007 18:29
de mituc
novo scrie:Uneori turatiile motorului scad pentru mai putin de o secunda, apoi revin la normal (la relanti, nu in mers). Treaba e vizibila pe turometru. Motorul nu se opreste.


Aerul conditionat are vreo activitate in momentele alea? Sau ai remarcat vreun sablon pentru situatiile in care se intimpla?

Salut

Scris: Vin 30-Sep-2011 21:35
de dannezu
Deci, care este solutia la final pentru aceasta problema?

scadere turatii relanti

Scris: Lun 03-Oct-2011 10:17
de cristianm
"Uneori turatiile motorului scad pentru mai putin de o secunda, apoi revin la normal (la relanti, nu in mers). Treaba e vizibila pe turometru. Motorul nu se opreste. " [i] [/b] Aceeasi problema am si eu, de curand am schimbat filtrul de aer si benzina, se intampla acelasi fenomen dar variatiile sunt mai mici. Daca cineva stie cauza....................

Scris: Joi 06-Oct-2011 11:33
de 77madmax77
din pacate si eu am aceeasi problema. masina asa am cumparat-o cu o mica fluctuatie la ralanti.Uneori fie da in nas...ii scade foarte mult turatia fie se accelereaza singura(peste 1200rpm). Eu inca nu am reusit sa rezolv problema desi am schimbat si motorasul pas cu pas, senzorul de turatie....daca cineva a gasit vreo rezolvare is tare curios si eu.

Scris: Vin 14-Oct-2011 22:16
de andreic
Cred ca majoritatea fac asa cand e motorul cald (me included)... eu nu cred ca e ceva foarte important cat timp variatia e asa mica incat abia se vede pe ac mai mult se simte la trepidatii.
Daca totusi variatia e mai mare incercati sa scoateti in mers mufa de la senzorul din camera de admisie aer... sa vedeti ce face, urca sau scade turatia sau mai bine sa-l verificati e posibil computerul sa nu primeasca informatii corecte de temperatura si debit aer.