Dupa 4 ani si 55000 KM
Scris: Dum 11-Feb-2007 16:44
Salutari la toata lumea !
Am de 4 ani un Saxo 1.1i si as vrea sa va impartasesc experinta mea cu aceasta masina, cat si cu cei de la ATS.
Masina :
1. Masina e super ok pentru oras.
2. In cei 4 ani nu am avut probleme majore.
3. Din cand in cand pierde din turatie la relanti.
4. Daca la inceput atingea relativ usor 145 KM/H, acum deja 120 KM/H e un vis.
ATS:
Vara trecuta am facut revizia de 40000 KM (ceea ce a implicat si schimbul de ulei), ca sa ma trezesc in iarna ca mi se aprinde avertizorul de ulei. Am completat cu 2.5 l. Am sunat la Citroen si cu greu am reusit sa obtin o programare in 2 sp. Dupa o zi de stat in service mi-au zis ca e imperativ sa schimb amortizoare,bucse samd. Bine, bine....dar cum de am ramas fara ulei..."Aaaa, pentru asta nu avem nici o explicatie, am verifcat, am analizat" bla,bla,bla...Sunt convins ca la revizie nu au pus cei 4l. Cam asta este stilul ATS.
Daca ai vreo treaba de tinichigerie fugi de ATS. Sta martora capota mea, cat si suruburile pe care au uitat sa le mai prinda.
Manopera este mai mare decat piesele in sine...dar cel putin se misca repede.
In rest numai de bine....
Intrebari:
1. Ce ulei folositi (dupa ce am cautat o zi intreaga ulei Total prin Bucuresti am descoperit cat de popular este acest producator in RO) ?
2. As vrea sa-mi schimb cauciucurile, imi puteri recomanda ceva ?
Din ce am gasit pe net cam astea ar fi cele mai des recomandate optiuni:
- Pirelli 165/65 R14 P2500 (all seasons)
- Pirelli 165/65 R14 P3000
- Bridgestone 165/65 R14 B 250
Am de 4 ani un Saxo 1.1i si as vrea sa va impartasesc experinta mea cu aceasta masina, cat si cu cei de la ATS.
Masina :
1. Masina e super ok pentru oras.
2. In cei 4 ani nu am avut probleme majore.
3. Din cand in cand pierde din turatie la relanti.
4. Daca la inceput atingea relativ usor 145 KM/H, acum deja 120 KM/H e un vis.
ATS:
Vara trecuta am facut revizia de 40000 KM (ceea ce a implicat si schimbul de ulei), ca sa ma trezesc in iarna ca mi se aprinde avertizorul de ulei. Am completat cu 2.5 l. Am sunat la Citroen si cu greu am reusit sa obtin o programare in 2 sp. Dupa o zi de stat in service mi-au zis ca e imperativ sa schimb amortizoare,bucse samd. Bine, bine....dar cum de am ramas fara ulei..."Aaaa, pentru asta nu avem nici o explicatie, am verifcat, am analizat" bla,bla,bla...Sunt convins ca la revizie nu au pus cei 4l. Cam asta este stilul ATS.
Daca ai vreo treaba de tinichigerie fugi de ATS. Sta martora capota mea, cat si suruburile pe care au uitat sa le mai prinda.
Manopera este mai mare decat piesele in sine...dar cel putin se misca repede.
In rest numai de bine....
Intrebari:
1. Ce ulei folositi (dupa ce am cautat o zi intreaga ulei Total prin Bucuresti am descoperit cat de popular este acest producator in RO) ?
2. As vrea sa-mi schimb cauciucurile, imi puteri recomanda ceva ?
Din ce am gasit pe net cam astea ar fi cele mai des recomandate optiuni:
- Pirelli 165/65 R14 P2500 (all seasons)
- Pirelli 165/65 R14 P3000
- Bridgestone 165/65 R14 B 250