undeva in jur de 1milion jumate - 2. in banii astia ridica masina pe elevator si se uita sub ea, diagnoza motor si chiar verficica directia, unghiul de fuga si restul. daca ai noroc de un atelier bun aia pot sa-ti spuna exact ce are si ce nu masina. eventual si o vizita la un tinichigiu care la prima strigare iti zice daca a fost lovita masina sau nu.
da, se poate da kilometrajul inapoi dar nici cei de la reprezentanta nu-ti pot spune daca s-a umblat la el sau nu... ramane un mister pt toata lumea, mai punti pt cel care l-a manevrat

dar chestia asta cu km e irelevanta in cele mai multe cazuri. eu am adus masina la 99 de miare si nu a mai fost servisata de la 60 (ultima stampila in cartea service).... eu o puteam da la 64 si mai umblam mult si bine cu ea iar de vandut o vindeam mult mai usor da is mai corect asa din fire si oricum imi furam mie caciula.....
ideea e ca daca masina e in stare buna nu tre sa-ti faci grtiji in privinta kilometrilor... la fel de varza poate fii si la 300.000 cat si la 50.000... depinde de soferul care a conduso si cat de ingrijita a fost masina.
a, si nu uita de acte. verifica tot in amanuntime. inclusiv seriile. (am un preten care s-a dus sa-si cumpere un seria 7 de prin '87 masina, adevarul e ca arata super misto, cu un mare "specialist" in BMWuri.... atata de tampiti au fost amandoi ca au cumparat masina fara serii

)