Pagina 1 din 1

Ce parere aveti de spuma poliuretanica?

Scris: Vin 20-Apr-2007 18:17
de Sor
Evident, ma gandesc sa-mi "umplu" masina cu spuma. Nu am aflat pana acum care ar fi contraindicatiile sau efectele secundare. Am "vazut" in schimb care sunt beneficiile. Un prieten si-a bagat spuma intr-o Alfa 33 si se simte bine de tot, chiar cand intri in masina si inchizi usile - izolare fata de exterior mult imbunatatita. De asemenea, am vazut ca si in audio tuning se foloseste.
In ceea ce ma priveste, simt destul de tare diferenta de la benzina (inainte am avut un Saxo 1.1) la diesel si as face "operatia" asta ca sa mai atenuez zgomotul interior si mai ales vibratiile. Plus unele zdranganeli ale unor plastice din interior.
Imi puteti da niste argumente pro si contra?
Mersi.

Scris: Vin 20-Apr-2007 19:35
de bezz
in audio tuning nu se foloseste spuma poiuretanica ordinara si cel putin in romania nu se foloseste spuma...poate ca solutie de urgenta pentru masinile preparate pentru SPL...
si daca bagi spuma in portiere, gandeste-te cum mai deschizi geamurile.

Scris: Vin 20-Apr-2007 20:03
de Sor
Corect. In usi nu pot sa bag. Oricum,pe fata aveam de gand sa pun ceva Stinger, poate o sa pun si in spate. Inteleg ca in audio tuning nu se foloseste spuma ordinara, dar eu nu vreau sa-mi prepar masina pt SPL... Ma intereseaza doar daca e vreo problema, un efect secundar la captusirea cu spuma, eventual in timp, daca nu imediat.

Scris: Vin 20-Apr-2007 21:38
de cbx
spuma ieftina retine apa

Scris: Vin 20-Apr-2007 23:36
de bezz
Si ai grija ce fire/furtune/manevre inglobezi in spuma aia, ca acolo raman.
Daca ai fire incearca sa le vari intr-un copex si apoi spuma...
Si vorba lui cbx, spuma si hidrofuga si ignifuga.

Scris: Sâm 21-Apr-2007 14:25
de Sor
Mersi, baieti!

Scris: Sâm 21-Apr-2007 21:05
de nitro_od
eu am bagat spuma de la den braven in contraaripile spate unde aveam ceva gauroaie si apoi fibra peste.
rugina a stagnat si dupa 3 ani de la operatie am avut un accident in care s-a comportat mai mult decat onorabil la deformare.
sper sa fie pretabile toate tipurile de spuma. una peste alta, pragurile se pot face lejer de vreme ce nu ai cablatura in ele si cred ca ajuta.
acum, dupa accident, am refacut masina cu elemente de caroserie noi si am scapat de rugina, ma gandesc insa sa bag spuma si in acestea.

Scris: Sâm 21-Apr-2007 22:46
de razzwan
poti sa bagi spuma si in portiere dar sa ai grija / sa urmaresti traseul geamului incet incet pe langa el merge treaba :D Succes

Scris: Dum 22-Apr-2007 12:05
de Sor
Si omul asta cu Alfa am aflat ca s-a infipt in ceva la un moment dat si cand a trebuit sa-i sudeze acolo, spuma nu a luat foc deloc, doar s-a deformat de la flacara. Experimentul asta l-am facut si cu spuma scoasa dintr-o masina "pregatita" pt SPL (cred), a unei firme de car audio. Cica erau doua feluri de spuma bagate acolo, una scumpa, una mai ieftina, (una era verziue, una galbuie) dar nu lua foc nici care, doar se deformau. Dar prietenul asta al meu zice ca el a luat ce a gasit mai ieftin, nu de aia scumpa si nu are probleme...

P.S. Eu inca n-am lucrat in vreo portiera, ceva indrumari se poate? Daca credeti ca e nevoie. In fata sunt geamuri electrice, sper sa nu o fac de oaie...

Scris: Dum 22-Apr-2007 14:42
de razzwan
daca te apuci tu singur de portiere dai cate putin(astepti sa-si mareasca volumul ) si in mai multe straturi(daca mai este nevoie) asa eviti alte lucru nasoale :roll: