sa schimb motorul sau masina?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
sa schimb motorul sau masina?
salutare tuturor. am un saxo 1.1i din 2002 care imi place tare mult. si desi motorul trage f bine pt cat e de mare, as vrea ceva mai puternic. stabilitatea masinii este foarte buna dupa parerea mea si asta permite un motor mai puternic (vezi saxo vts) si ma gandeam ca intrucat nu prea imi pot permite o masina cum as vrea eu in momentul asta o varianta interesanta ar fi sa o modific pe asta. m-am gandit la un moment dat chiar sa o schimb pe un saxo vts cu totul. dar din cate stiu eu vts se face doar cu 3 usi, ceea ce nu imi convine din mai multe puncte de vedere. drept pt care am ajuns la ideea de a cumpara un vts eventual avariat si sa iau motorul, cutia si ce mai trebuie de pe el. ce parere aveti? a mai facut cineva asa ceva? se poate? se poate omologa? astept pareri si intrebari. multumesc anticipat tuturor pt raspunsuri.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
fizic se poate face, dar vei avea probleme la omologare:
puterea difera prea mult intre cele doua motoare, va trebui sa schimbi toata instalatia de franare , se va face omologare artizanala si va trebui facut test de dinamica al masinii. oricum, daca puterea motorului de 1.1 este depasita de vts cu peste 60%(parca atat era procentul), mai bine nu te apuci. cei de la rar vor spune ca pe acel tip de caroserie nu s-a montat niciodata acel motor, si din aceasta cauza va fi omologare artizanala si nu individuala. eu cam atata stiu, si iti spun din experienta ca am facut dintr-un reno 5 de 1.1, un faimos 1.8 16V, si de 2 ani nu am reusit sa ii facem omologare, pentru ca ne costa prea mult.
puterea difera prea mult intre cele doua motoare, va trebui sa schimbi toata instalatia de franare , se va face omologare artizanala si va trebui facut test de dinamica al masinii. oricum, daca puterea motorului de 1.1 este depasita de vts cu peste 60%(parca atat era procentul), mai bine nu te apuci. cei de la rar vor spune ca pe acel tip de caroserie nu s-a montat niciodata acel motor, si din aceasta cauza va fi omologare artizanala si nu individuala. eu cam atata stiu, si iti spun din experienta ca am facut dintr-un reno 5 de 1.1, un faimos 1.8 16V, si de 2 ani nu am reusit sa ii facem omologare, pentru ca ne costa prea mult.
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
sunt perfect de acord ca trebuie puse si alte frane dar nu inteleg de ce ar zice cei de la rar ca sunt probleme cu motorul pt ca acel motor este pe acea caroserie. saxo vts exista. intr-adevar motorul de vts are 118cp din ce stiu eu iar 1.1i are vreo 60 stock deci e cam dublu...
cu alte cuvinte zici ca mai bine stau linistit in banca mea...?

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
da, m-am gandit si e clar ca sunt diferente si la capitolul frane si suspensii insa despre rigidizari...nu stiu ce sa zic, asta n-am idee...bun...si omologarea asta artizanala e complicata si costisitoare? pe de alta parte...azi am fost special pana la bv pe drumul cu valenii de munte si cheia. foaaaaarte misto. si m-am dat cu masina. a/c oprit
si chiar asa cum e ea sta super bine in curbe. motorul trage f bine pt cat e. in concluzie...cred ca pot sa o las asa inca o perioada si sa o schimb cu totul cand o fi cazul. desi parca mi-as baga nasul macar la suspensie. sa bag ceva mai sport pe acolo...merge? si o bara stabilizatoare. macar atat...

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@alinneagoe: din cite stiu eu Saxo ala avea deja chip. Eu am mers cu Saxo 1.1i stock si mi s-a parut vioaie, cel putin oras.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
pai si eu stiu ca are chip si merge f bine prin oras. bine...cand dau drumul la a/c s-a cam terminat treaba.... problema e la deal si la viteza mare. pe serpentine pot sa ma bag in seama cu multi dar in linie dreapta mai greu
asa ca ramane varianta cu bara stabilizatoare si arcuri mai tari. dar din ce stiti voi se poate asa ceva? ca eu nu am vazut arcuri la mine pe spate...

-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst