Pagina 1 din 4
saxo vts 1.6 16v. ce pot modifica?
Scris: Dum 30-Mar-2008 02:13
de alinneagoe
salutare tuturor. mi-am cumparat de curand un vts. masina este foaaaarte misto. imi place tare mult. daar evident ca ma mananca undeva sa o modific. lucurile la care m-am gandit eu sunt urmatoarele: chip, evacuare/admisie, frane-normal, distantiere la roti ca sa maresc ecartamentul, si ceva gen diferential autoblocant. masina e cam greu de tinut pe drum cand o calc tare. sper sa nu fi spus vreo tampenie

as vrea sa-mi spuneti niste costuri estimative si daca merita toata nebunia. probabil in prima faza ma voi limita la un chip si la niste gume mai "destepte" si de restul ma voi apuca dupa o documentare mai temeinica. de asemenea m-ar interesa daca se poate face geva gen roll bar dar fara roll bar

in sensul ca nu vreau sa renunt la scaune, mochete si toate cele, pt ca e masina mea de zi cu zi dar as vrea sa o fac ceva mai rigida si mai sigura pt situatia aia in care nu ne dorim sa ne aflam niciodata...multumescu anticipat pt raspunsuri
Scris: Dum 30-Mar-2008 02:21
de XENON
chipul la un motor aspirat inseamna numai dereglarea parametrilor motorului, ca dovada ca NICIO firma IMPORTANTA de tuning din afara nu face modificari decat la TURBO. cred ca un kit de admisie, niste bujii
"racing" gen Denso Iridium Power si o evacuare completa facuta la o firma specializata (de exemplu Pilot Tuning) ar fi o treaba mai eficienta.
Apropo, sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Scris: Dum 30-Mar-2008 19:57
de alinneagoe
multam si sper si eu sa n-am evenimente. cat despre chip, ma gandeam la unul facut cu cap si bun simt, nu care sa stoarca tot ce se poate din motor si in 3 luni sa crape...
Scris: Lun 31-Mar-2008 16:12
de nicum
Ce intelegi prin "cap si bun simt"? E un motor aspirat, deci daca vrei sa scoata mai mult trebuie sa incepi sa modifici FIZIC ceva in el: axa cu came mai agresiva, pistoane/ambielaj usurate, etc.
Masina e foarte usoara, deci combinatia cu un motor puternic = cale sigura catre cimitir. Am avut la un fost job un Saxo 1.1i, care in oras cel putin mi s-a parut super tare.
Eu zic sa lasi masina asa cum e ea.
Scris: Lun 31-Mar-2008 19:09
de XENON
nicule, macar kit de admisie si evacuare lasa omul sa-si puna... :P, sa sune si ea cum trebuie.
Scris: Mar 01-Apr-2008 00:38
de alinneagoe
cap si bun simt inseamna sa nu storc tot din motor. adica sa nu depasesc cu mult limitele stabilite de producator. si imi dorec ca reteta cu masina usoara si motor puternic sa nu fie cum ai descris-o tu totusi...

totusi nu pot sa o las chiar asa cum e ea. ceva, ceva tot trebuie sa ii fac...
Scris: Mar 01-Apr-2008 08:14
de nicum
XENON scrie:nicule, macar kit de admisie si evacuare lasa omul sa-si puna... :P, sa sune si ea cum trebuie.
Sa isi puna, dar parerea mea e ca nu merita la citi bani costa, iar diferentele vor fi minime, deci parerea mea e ca nu merita. Am mers in spate intr-o masina cu toba sport si dupa juma' de ora, deja ma obosise rau.
Scris: Mar 01-Apr-2008 11:52
de XENON
iti dai seama cum o sa fie la mine in C1 cu toba Sebring

? C1 e aproape 0 (ZERO) antifonat. si deja cu toba standard ma intreaba lumea daca am toba sport. cu cealalta cred ca o sa fie haos total. :P
Scris: Mar 01-Apr-2008 12:00
de alinneagoe
problema cu zgomotul n-ar fi pt cei din spate ca nu e mare loc acolo si nu mi-am luat vts ca sa plimb lumea cu el

...problema ar fi daca a e enervant pt mine zgomotul...am mai auzit pe cineva care si-a cumparat o masina cu evacuare sport, care mai costase si o caruta de bani, si dupa cateva zile a montat evacuarea originala a masinii...

Scris: Mar 01-Apr-2008 13:34
de patrick
daca vrei sunet mai elegant, pune un filtru de aer sport si tureaz-o . si nu aude tot cartieru.eu ma minunez la a mea de cate ori ii schimb filtru(box) cum suna pt o scurta vreme.dupa care se murdareste si gata.si la 120 cp si masina de 1000kg zic ca e bine cu agresivitatea. daca nu o stapanesti pune niste suspensie sport, cauciucuri si un picior fin pe frane. in rest felicitari si arde benzina fericit
Scris: Mar 01-Apr-2008 15:09
de alinneagoe
problema cu stapanitul e cand accelerez tare. mi se pare ca are "torque steer". sper ca asa se zice. in romana nu stiu termenul. si se simte nasol mai ales cand schimb vitezele. exact in momentul cand e "libera". pt asta ziceam eu de diferential...???...niste gume mai seioase oricum vreau sa iau, cu franele nu-s probleme cel putin momentan iar suspensia oricum e tare. benzina arde destula, nu-i problema

tu simti si ceva putere de la filtrul sport sau doar sunet?
Scris: Mar 01-Apr-2008 15:17
de patrick
nu am filtru sport. e cel stock, dar cand il schim si e curat suna mai sport. eu sunt de parere ca nici cel "sport" nu modifica puterea. sunetul si arderea putin dar cam atat.
Scris: Mar 01-Apr-2008 15:22
de patrick
si stapanitul e doar din picior la o masina ca asta. din pacate diferentiale blocante gasesti la masini serioase cu puteri serioase.
Scris: Mar 01-Apr-2008 19:01
de XENON
sa fim seriosi, ti se pare f. agresiva, pt. ca ai consus 1.1 pana acum

. Saxo VTS, ca si C2 VTS, Lupo GTI, Swift Sport, sunt considerate "warm hatch", nu chiar hot hatch, daca era vorba de un Golf GTI, Clio Sport, Astra GSI (veche) sau OPC atunci da, se punea problema supravirarii sau a altor probleme. totusi o putere in jurul a 120cp nu e chiar asa de monstruoasa.

Scris: Mar 01-Apr-2008 21:53
de GYM
XENON scrie:sa fim seriosi, ti se pare f. agresiva, pt. ca ai consus 1.1 pana acum

. Saxo VTS, ca si C2 VTS, Lupo GTI, Swift Sport, sunt considerate "warm hatch", nu chiar hot hatch, daca era vorba de un Golf GTI, Clio Sport, Astra GSI (veche) sau OPC atunci da, se punea problema supravirarii sau a altor probleme. totusi o putere in jurul a 120cp nu e chiar asa de monstruoasa.

Si oare te-ar surprinde daca ti-as spune ca am scos 7.2s 0-100kmh si 15.2 pe 400m ? In aceiasi seara, aceleasi conditii si acelasi GTech a scos un GTI (200CP) stock 7s, respectiv 14.96s ? Aveam cauciucurile de iarna, care sunt putin mai mari si mi-au "lungit" vizibil cutia, si opun o rezistenta simtitoare . O sa va tin la curent cu viitoarele rezultate