Pagina 1 din 1

Mai mult decat tinichigerie

Scris: Dum 06-Iul-2008 21:32
de Sor
Multumesc tuturor care m-au lamurit in celelalte doua topicuri! Acum as dori parerea voastra intr-o problema mai delicata, zic eu.
Masina a fost lovita inainte de a o cumpara si am inteles ca a fost "facuta" de un service in baza asigurarii. Ma rog, un mester mai reputat, la care am fost inainte de a o cumpara a zis ca a fost facuta chiar binisor avand in vedere cum lucreaza respectivii pentru asigurari. Problema mea - sau moftul, dupa unii prieteni - e cu "finisarea" lucrarii, daca pot sa-i spun asa. Adica, tablele nu se imbina perfect (capota cu aripile si cu bara fata), stau destul de aiurea, daca te uiti bine. Cel mai aiurea se vede la bara fata, la care intr-o parte curbura nu e la fel ca in cealalta parte, e mai din scurt, alt unghi per total. Se vede ca si la imbinarea cu aripile, la pasajul rotilor, nu "pusca" la fix. Mi s-a spus ca poate fi pur si simplu facuta montarea de mantuiala (nepuse cum trebuie in suruburi), dar si ca s-ar putea ca clemele in care se prinde bara fata, undeva cam in coltul masinii, sa fie rupte. Ba chiar ca s-ar putea sa fi comandat o bara de la un tert producator si aceasta sa nu fi fost executata in parametri corecti si asltfel a fost nevoie sa fie potrivita fortat.
Eu as vrea sa o fac calumea, chiar daca ma va costa ceva. Intrebarea mea e, ar putea fi o problema insurmontabila, care sa nu permita imbinarea perfecta (ma rog, aproximativ ca din fabrica) a componentelor caroseriei? Adica, sa nu mai fie posibila "restaurarea". Intreb asta deoarece nu as vrea sa ma dau pe mana mesterului, sa mi se ceara banul si sa nu fie facuta cum trebuie, din cauza ca pur si simplu nu e posibil. Mai pe sleau, sa nu arunc banii pe apa sambetei...
Si daca cineva stie aproximativ pretul pentru o bara fata si o capota de Saxo, va rog sa postati, sa-mi pot face niste socoteli in avans.

Scris: Lun 07-Iul-2008 09:38
de nicum
Cel mai bine pui niste poze.
Preturile pot varia foarte mult, asa ca daca te hotarasti sa faci ceva, intreba in multe locuri inainte de a comanda.

Scris: Lun 07-Iul-2008 23:40
de alinneagoe
salutare. imi dau si eu cu parerea. mi-am cumparat prin noiembrie un saxo vts lovit. aripile fata infundate, bara zgariata, evident ca nu mai statea bine nici capota si usa de pe dreapta atingea aripa cand o deschideam. eram foarte hotarat sa o repar, sa fie perfecta. am ajuns la cineva care pana la urma doar mi-a indreptat-o de mana cat a putut si a dat cu polish sa scoata zgarieturile. nu a reusit sa scoata tot nici la indoituri nici la zgarieturi, ceea ce am inteles, nu era vina lui ci pur si implu era imposibil. cert e ca am lasat-o asa, iar acum dupa ce unii vecini binevoitori mi-au tras si niste dungi cu cheile si pe aripi si pe usi mi-a trecut de toate reparatiile. pur si simplu n-ai cu cine...exact cum zice si in reclama. important e ca masina sa iti mearga bine si sa te bucuri de ea. parerea mea e ca nu merita insa sa bagi banii in reparatii atata timp cat traim unde traim. poate doar daca poti sa faci toata treaba pe casco...

Scris: Mar 08-Iul-2008 05:40
de Sor
@alinneagoe
Inteleg ca ti-a pierit cheful de a mai baga in masina, in conditiile date... Totusi, la mine nu e cazul de asa ceva si inca nu dezarmez. Chiar nu m-ar deranja s-o las asa daca nu m-ar tot bate gandul de ceva jante frumoase si un mic eleronas, acum ca-mi si pot permite. Chiar ceva insonorizare la interior. Vreau s-o pun la punct, merita zic eu la nici 60.000km. Masinuta mere brici (atat cat poate un diesel de 60CP...), dar imi stau pe suflet imperfectiunile din partea din fata. Si sunt dispus sa scot ceva bani din buzunar.

Scris: Mar 08-Iul-2008 05:48
de Dan Popa
Raspunsul la intrebarea ta este: se poate face sa arate foarte bine, la fel cum arata inainte. Cu conditia sa ai un tinichigiu care stie meserie.
Pentru preturi te interesezi la magazinele de specialitate sau la dezmembrari.

Scris: Mar 08-Iul-2008 12:39
de alinneagoe
si eu voiam sa ii pun jante noi, sa ii modific capota etc. m-am rezumat la antifonare si la un sistem audio ceva mai bun plus faruri si stopuri, luate de pe masina veche. masina merge foaaaaarte misto si momentan nu mai vad rostul reparatiilor marunte de la exterior. iar eu am avut bafta sa o iau pe la ~21500 km. acum am depasit deja 38000. ce-i drept un factor de decizie este si faptul ca pe langa costuri, ar dura si mult tot ce mi-ar placea mie sa ii fac iar asta e masina mea de zi cu zi la care momentan nu am cum sa renunt. singurele probleme pe care le voi remedia sunt bucse si alte chesii asemanatoare care nu rezista din cauza drumurilor pe care le avem. daca totusi esti hotarat sa o repari iti urez mult succes si daca afli de vreun loc unde dezmembreaza si saxo...m-ar interesa si pe mine una-alta... :)

Scris: Mar 08-Iul-2008 16:37
de Sor
Imagine


Imagine


Imagine


Imagine

Scuze pentru sinistru :( , n-am spalat-o de vreo doua luni...

Scris: Mar 08-Iul-2008 16:41
de Sor
Si n-am avut pozitie din care sa o prind cum trebuie, sa se observe ca bara e putin cazuta, lasata in una din parti (stanga in poze). N-am putut poza decat de foarte aproape.

Scris: Mar 08-Iul-2008 16:42
de patrick
pai cum vine asta? vrei sa ai o masina ca din fabrica (de dreapta) dar nu ai spalat-o de 2 luni. a mea e indoita putin capota si zgariata in spate, dar e curata interior si exterior. deci te rog, daca tot vrei sa fie frumoasa, spal-o frate.

Scris: Mar 08-Iul-2008 16:48
de Sor
Asa e, n-am ce zice... Ma paste nunta si alerg de colo colo cum apuc, dupa serviciu, n-am prins timp pentru spalat. Asta sa fie problema cea mai mare...

Scris: Mar 08-Iul-2008 16:51
de patrick
nunta e o scuza.

Scris: Mar 08-Iul-2008 18:01
de cdires
poate cea mai buna scuza din cate exista. Ne haituiesc fetele pana la epuizare... Nasol, sau poate... bine ca, e numai o data... :lol:

Casa de Piatra!!! Masina de Tabla o faci dupa aceea...

Scris: Mar 08-Iul-2008 22:02
de Sor
Multumesc! Chiar sunt pornit sa o fac (masina); bani este, timp este, un artist de mester mai trebuieste :D ...