Mai mult decat tinichigerie
Scris: Dum 06-Iul-2008 21:32
Multumesc tuturor care m-au lamurit in celelalte doua topicuri! Acum as dori parerea voastra intr-o problema mai delicata, zic eu.
Masina a fost lovita inainte de a o cumpara si am inteles ca a fost "facuta" de un service in baza asigurarii. Ma rog, un mester mai reputat, la care am fost inainte de a o cumpara a zis ca a fost facuta chiar binisor avand in vedere cum lucreaza respectivii pentru asigurari. Problema mea - sau moftul, dupa unii prieteni - e cu "finisarea" lucrarii, daca pot sa-i spun asa. Adica, tablele nu se imbina perfect (capota cu aripile si cu bara fata), stau destul de aiurea, daca te uiti bine. Cel mai aiurea se vede la bara fata, la care intr-o parte curbura nu e la fel ca in cealalta parte, e mai din scurt, alt unghi per total. Se vede ca si la imbinarea cu aripile, la pasajul rotilor, nu "pusca" la fix. Mi s-a spus ca poate fi pur si simplu facuta montarea de mantuiala (nepuse cum trebuie in suruburi), dar si ca s-ar putea ca clemele in care se prinde bara fata, undeva cam in coltul masinii, sa fie rupte. Ba chiar ca s-ar putea sa fi comandat o bara de la un tert producator si aceasta sa nu fi fost executata in parametri corecti si asltfel a fost nevoie sa fie potrivita fortat.
Eu as vrea sa o fac calumea, chiar daca ma va costa ceva. Intrebarea mea e, ar putea fi o problema insurmontabila, care sa nu permita imbinarea perfecta (ma rog, aproximativ ca din fabrica) a componentelor caroseriei? Adica, sa nu mai fie posibila "restaurarea". Intreb asta deoarece nu as vrea sa ma dau pe mana mesterului, sa mi se ceara banul si sa nu fie facuta cum trebuie, din cauza ca pur si simplu nu e posibil. Mai pe sleau, sa nu arunc banii pe apa sambetei...
Si daca cineva stie aproximativ pretul pentru o bara fata si o capota de Saxo, va rog sa postati, sa-mi pot face niste socoteli in avans.
Masina a fost lovita inainte de a o cumpara si am inteles ca a fost "facuta" de un service in baza asigurarii. Ma rog, un mester mai reputat, la care am fost inainte de a o cumpara a zis ca a fost facuta chiar binisor avand in vedere cum lucreaza respectivii pentru asigurari. Problema mea - sau moftul, dupa unii prieteni - e cu "finisarea" lucrarii, daca pot sa-i spun asa. Adica, tablele nu se imbina perfect (capota cu aripile si cu bara fata), stau destul de aiurea, daca te uiti bine. Cel mai aiurea se vede la bara fata, la care intr-o parte curbura nu e la fel ca in cealalta parte, e mai din scurt, alt unghi per total. Se vede ca si la imbinarea cu aripile, la pasajul rotilor, nu "pusca" la fix. Mi s-a spus ca poate fi pur si simplu facuta montarea de mantuiala (nepuse cum trebuie in suruburi), dar si ca s-ar putea ca clemele in care se prinde bara fata, undeva cam in coltul masinii, sa fie rupte. Ba chiar ca s-ar putea sa fi comandat o bara de la un tert producator si aceasta sa nu fi fost executata in parametri corecti si asltfel a fost nevoie sa fie potrivita fortat.
Eu as vrea sa o fac calumea, chiar daca ma va costa ceva. Intrebarea mea e, ar putea fi o problema insurmontabila, care sa nu permita imbinarea perfecta (ma rog, aproximativ ca din fabrica) a componentelor caroseriei? Adica, sa nu mai fie posibila "restaurarea". Intreb asta deoarece nu as vrea sa ma dau pe mana mesterului, sa mi se ceara banul si sa nu fie facuta cum trebuie, din cauza ca pur si simplu nu e posibil. Mai pe sleau, sa nu arunc banii pe apa sambetei...
Si daca cineva stie aproximativ pretul pentru o bara fata si o capota de Saxo, va rog sa postati, sa-mi pot face niste socoteli in avans.