Pagina 1 din 1

Pompa de injectie

Scris: Mie 07-Ian-2009 10:06
de radu.st
Pe lang pompa de injectie (motor 1,5 Diesel) se scurge motorina, asta doar cand motorul e pornit. Am fost in service cu masina si m-au sunat cei de acolo sa-mi spuna ca e sparta pompa(nu curge pe la nici un furtun, oring sau garnitura). E posibil? Eu am mers cu masina asa,pana sa-mi dau seama deci pompa e functionala.

Daca va fi cazul sa schimb pompa stie cineva ce model de pompa e , si cam la cat sa ma astept sa coste.

Scris: Mie 07-Ian-2009 10:17
de cbx
de ce nu te duci la Taj ?

Scris: Mie 07-Ian-2009 10:25
de radu.st
Nu stiu ce unde e Taj. Am tot cautat pe cineva care sa repare pompe de injectie, daca ma poti ajuta cu un nr de tel iti sunt recunoscator.
Am primit ofertas de pret de la Augsburg, tineti-va bine: 7500 RON,

Scris: Mie 07-Ian-2009 10:30
de dj01fad
nu trebuie sa schimbi nici o pompa. mergi la un pompagiu si spune-i sa iti schimbe garnitura aia sau simeringul pe unde curge. MARE atentie, ii specifici deosebit de clar pompagiului sa NU iti umble la reglaje. pompa de injectie nuse poate sparge, sau daca se sparge nu mai porneste sub nici o forma. ala de ti-a spus asta cred ca era cretin, ca daca era sparta nu mai urneai masina din loc. taji e pompagiu, multa lume il lauda, dar ai grija cu el, pt ca am auzit si contrareclama la el. eu trebuia sa vin la bucuresti sa imi regleze masina, dar am renuntat. bafta.

Scris: Mie 07-Ian-2009 11:33
de cbx
taji
str Cutitul De Argint , tel 0744875531
este un atelier specializat pompe injectie , am remediat pompa de la Tranzit

mai exista un service pompe pe Preciziei , dar parca sunt de aur , nu au chef de munca

Scris: Mie 07-Ian-2009 12:28
de radu.st
Multumesc.
Am facut programare la rune.ro la recomandarea uni amic.Va tin la curent.

Scris: Mie 07-Ian-2009 13:21
de jgr1001
Am avut si eu scurgeri la pompa de injectie.
Le-am reparat singur, cu O-ringuri, semeringuri si garnituri ce se gasesc la magazinele de tractoare si utilaje.
De exemplu un O-ring costa 30-50 de bani....deci mai nimic!
Manopera in schimb poate sa coste ceva banuti...

Intradevar la mine e vorba de masini de generatie veche, dar in multe cazuri problemele "grave" raportate de diversi "specialisti" au o rezolvare usoara si poate si ieftina.

Scris: Mie 07-Ian-2009 13:50
de dj01fad
mie taji mi-a cerut pt o cosmetizare la pompa de injectie cam 800 de lei... si bineinteles ca nu m-am mai dus. mi se pare aberant de mult (aveam aceeasi problema ca si tine) daca iti cere cineva mai mult de 150 de lei, este enorm de mult. totul se rezolva in maxim 2 ore.

Scris: Mie 07-Ian-2009 14:56
de radu.st
Am fost sa iau masina de la service, si in continuare ala imi spunea ca iese motorina prin carcasa de aluminiu, eu o tot dadeam cu simeringu si cu oring-u, el zicea ca nu are, si tot asa...
Nu ma bag, nu ma pricep, am reparat si eu la dacii, dar aici chiar ma depaseste.
dj01fad - spui ca aia avut si tu aceeasi problema, sper sa se finalizeze bine pentru ca am mari emotii, sper sa nu raman cu masina nefunctionala o vesnicie.

Multumesc pentru raspunsuri tuturor

Scris: Mie 07-Ian-2009 16:05
de jgr1001
E greu de crezut ca e carcasa crapata si totusi masina porneste. Poate doar capacul cu comenzile...
Cei din service nu ti-au aratat pe unde e crapata sa vezi si tu ?

Si chiar si pt aluminiu crapat exista solutii (lipire, sudura)...sau poate o pompa sh

Scris: Mie 07-Ian-2009 18:08
de abarth_mcm
daca era sparta, va dati seama cat aer intra acolo????si nu ar fi mai pornit..
asa daca e pe la vreun simering de la retur..etc...sau chiar si de la alimentare pe acolo...pompa are puterea sa traga aerul ala si sa mearga masina...
@dj01fad- 800 lei a cerut ala pt o cosmetizare a pompei? inseamna ca ca e tampit (scuzati limbajul)...vrea sa cam fraiereasca lumea...deci atentie. Pompa de injectie nu pica si nu se strica asa de usor cum cred unii....sa fim seriosi.
Si la mine da un pic motorina...in capatul capului hidraulic...ffff putin..e mereu umed acolo..dar nimic mai mult. Oricum, nici nu m-as duce sa o fac pt atata lucru din moment ce merge si stiu sigur ca in pompa mea de injectie nu a fost umblata vreodata...asa ca nu ma apuc eu acum de umblat in ea aiurea.

Scris: Mie 07-Ian-2009 18:34
de dj01fad
mi-am demontat-o singur si are in ea cam asa:
la capac, la cele 2 clapete, cate 2 oringuri pe fiecare ax; capacul este etansat cu o garnitura dreptunghiulara; la ax, unde este fulia, mai are unsimering; la capul hidraulic, intre el si carcasa pompei inca un oring mare; mai are unele pe la dopuri, dar alea nu prea se strica.
mie imi curgea pe la simering, si pe la garnitura de la capac. setul cu absolut toate oringurile, simering si garnituri costa cam 50 de euro. o manopera mai mare de 150 de lei mi se pare aberanta. nu iti recomanda sa ti-o faci singur, dar, poti face macar atat: spala bine locul, si sterge sa fie uscat, si incearca sa observi pe unde iese motorina.
@abarth_mcm: mi-a cerut 800 cu toate piesele de la el, si ma imbrobodea la telefon ca sunt multe ore de munca, ca etc. era cat pe ce sa ma si duc la bucuresti sa o fac, dar am patit o trasnaie la masina si nu am mai putut pleca sa o fac. se pare ca a fost spre norocul meu treaba asta :lol:

Scris: Joi 08-Ian-2009 20:12
de khan
am reparat si eu la Taci (asa il cheama) si operatiunile sint cam asa: demontare pompa si injectoare de pe masina. demontare completa pompa, spalare completa, schimbare garnituri, simeringuri, o-ringuri, bucsi (inclusiv realezarea lor la cota), remontare, centicubare. injectoarele se verifica pe banc, se desfunda prin pompari repetate si dupa caz se regleaza sau se inlocuiesc duzele, sau nu se face nimic daca sint bune. dupa care totul se remonteaza se face proba si se ajusteaza si alti parametri dupa caz (ralanti, soc...) acuma intelegeti de ce in unele cazuri costa 8 mil?