Atelier Citroen SC.TOTCITRO Serv.SRL
Moderator: Echipa Tehnica
Buna ziua ,
Sa incepem cu inceputul , din pacate amortizoarele sunt capsulate , noi avem cateva pe banc si incercam sa le desfacem sa gasim o solutie pentru ele . Referitor la testarea pentru suspensie , standul nu poate verifica uzura amortizoarelor , amortizorul la suspensia hidropneumatica nu are legatura cu duritatea suspensiei (ca sa aiba relevanta un test de amortizoare), de asta se ocupa sfera . Sferele se pot verifica pe banc , se verifica presiunea din ele .
Uleiul la cutia de viteze este un pic mai delicat ,se schimba si el, in scurt timp urmeaza sa il schimbam la c6 , clientul a optat pentru mobil care este la un sfert din pretul de origine , teoretic ar trebui sa fie acelas lucru . Daca masina are sub 140 000-150 000 km as recomanda sa fie lasata in pace , la cutiile mai vechi am schimbat mai devreme .
altair4819 - daca masina dupa 1 zi de stat , este un pic lasata de fata , la deschiderea usilor corecteaza inaltimea , acesta ar fi primul semn ca este o problema pe amortizor , exista riscul sa se arda pompa daca pierde foarte mult si pompa lucreaza non stop sa o tina ridicata sus , ceea ce nu este cazul . Pana acum toate c5`urile noi cu amortizoare stricate , uleiul este curs pe exterior , este vizibil .
Sa incepem cu inceputul , din pacate amortizoarele sunt capsulate , noi avem cateva pe banc si incercam sa le desfacem sa gasim o solutie pentru ele . Referitor la testarea pentru suspensie , standul nu poate verifica uzura amortizoarelor , amortizorul la suspensia hidropneumatica nu are legatura cu duritatea suspensiei (ca sa aiba relevanta un test de amortizoare), de asta se ocupa sfera . Sferele se pot verifica pe banc , se verifica presiunea din ele .
Uleiul la cutia de viteze este un pic mai delicat ,se schimba si el, in scurt timp urmeaza sa il schimbam la c6 , clientul a optat pentru mobil care este la un sfert din pretul de origine , teoretic ar trebui sa fie acelas lucru . Daca masina are sub 140 000-150 000 km as recomanda sa fie lasata in pace , la cutiile mai vechi am schimbat mai devreme .
altair4819 - daca masina dupa 1 zi de stat , este un pic lasata de fata , la deschiderea usilor corecteaza inaltimea , acesta ar fi primul semn ca este o problema pe amortizor , exista riscul sa se arda pompa daca pierde foarte mult si pompa lucreaza non stop sa o tina ridicata sus , ceea ce nu este cazul . Pana acum toate c5`urile noi cu amortizoare stricate , uleiul este curs pe exterior , este vizibil .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
mihaistan scrie:altair4819 - daca masina dupa 1 zi de stat , este un pic lasata de fata , la deschiderea usilor corecteaza inaltimea , acesta ar fi primul semn ca este o problema pe amortizor , exista riscul sa se arda pompa daca pierde foarte mult si pompa lucreaza non stop sa o tina ridicata sus , ceea ce nu este cazul . Pana acum toate c5`urile noi cu amortizoare stricate , uleiul este curs pe exterior , este vizibil .
Multumesc frumos pentru amabilitate si promptitudine!
Comportamentul este partial cel descris de dumneavoastra, respectiv cand opresc motorul de obicei masina se lasa de bot, uneori sesizez ca si de spate, iar cand o deschid (dupa o perioada de repaos) sau cand pornesc motorul se ridica la loc INSA nu exista (sau cel putin nu am depistat eu) urme de lichid pe amortizor sau sub ea.
Masina asa face de cand am luat-o (sh).
Daca pompa ar lucra (in timp ce rulez cu masina, nu la start / stop), nu ar trebui sa o aud in trafic din cand in cand (sau constant) cum functioneaza / face presiune?
Multumesc inca o data pentru informatii si ajutor.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
mihaistan scrie:Buna ziua ,
Sa incepem cu inceputul , din pacate amortizoarele sunt capsulate , noi avem cateva pe banc si incercam sa le desfacem sa gasim o solutie pentru ele . Referitor la testarea pentru suspensie , standul nu poate verifica uzura amortizoarelor , amortizorul la suspensia hidropneumatica nu are legatura cu duritatea suspensiei (ca sa aiba relevanta un test de amortizoare), de asta se ocupa sfera . Sferele se pot verifica pe banc , se verifica presiunea din ele .
Uleiul la cutia de viteze este un pic mai delicat ,se schimba si el, in scurt timp urmeaza sa il schimbam la c6 , clientul a optat pentru mobil care este la un sfert din pretul de origine , teoretic ar trebui sa fie acelas lucru . Daca masina are sub 140 000-150 000 km as recomanda sa fie lasata in pace , la cutiile mai vechi am schimbat mai devreme .
Multumesc mult pentru raspunsuri. Acum imi este clar!
Masina mea a fost adusa din FR, la 95.000 km dar km, nu stiu daca au fost reali 100%, deci poate sa aiba 115.000 km cat am pe bord sau mai mult. V-as fi foarte recunoscator daca mi-ati spune care sunt simptomele cand se recomanda schimbarea acestui ulei la cutia de viteze (exemplu la C6 de ce ati schimbat?). Singura problema ce o sesizez eu acum se reproduce asa: sunt intr-a 4-a , nu mai accelerez si masina merge din motor, turatia scazand, cand ajunge sub 1700 si pana schimba in a 3-a (la aprox 1300 rpm) in masina intre 1700 si 1300 rpm se simt niste miscari foarte sensibile de tipul unui pendul (fata spate). Cand a facut trecerea din a 4-a intra 3-a exact aceeasi miscare se simte o data, in unele cazuri de 2 ori dar mai accentuat. Dupa ce se deconecteaza cutia (pica acul de rpm pe 800) aceste miscari dispar complet. Eu banuiesc tampoanele motor/cutie dar daca poate fi si de la ulei va rog sa ma anuntati. De asemenea un pret manopera si ulei pe original daca imi puteti trimite. Exista sanse ca masina sa isi inrautateasca mersul dupa schimbul de ulei cutie? Bineinteles sa imi spuneti si cand as putea veni pentru asta si cat ar dura.
Multumesc anticipat!
La c6 (care urmeaza sa`l schimbam) bruscheaza uneori in tr 3 , sau la schimbari smuceste . Imi este greu sa dau un verdict atat timp cat nu am mers cu masina . In principiu daca schimbul uleiului se face corect , nu ar trebui sa se inrautateasca comportamentul , poate sa se simta in bine schimbarea . Din ce imi povestiti nu cred ca ar fi cazul de schimb de ulei dar va fac oferta . Am rugamintea sa imi comunicati pe mail totcitro_serv@yahoo.com seria de sasiu , imi este mai usor acolo si imi raman salvate toate datele .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Salut MIHAI,
Vali din Bucuresti, cel cu amortizoarele si baia de ulei sparta in Ploiesti. :) Am shi eu o intrebare....daca poti sa-mi faci rost de un etrier dreapta fata (second sau reconditionat) bineinteles si montajul si pretul estimativ al costurilor, Si de asemenea daca mai aveti un 1 L de ulei hidraulic LSD portocaliu. In timpul mersului pe dreapta dreapta spate se aude cateodata (la nivelari de drum) cate un troncanit.... (nu stiu daca este de la amortizor, deoarece sistemul hidraulic functioneaza fara probleme) daca poti sa ma ajuti sa-mi spui care ar fi problema.
Daca problema se poate rezolva (cea cu etrierul)....si ai timp liber printre programari...daca se poate sa trec sambata pe data 24.05.2014
Multumesc mult din nou,
Vali
Vali din Bucuresti, cel cu amortizoarele si baia de ulei sparta in Ploiesti. :) Am shi eu o intrebare....daca poti sa-mi faci rost de un etrier dreapta fata (second sau reconditionat) bineinteles si montajul si pretul estimativ al costurilor, Si de asemenea daca mai aveti un 1 L de ulei hidraulic LSD portocaliu. In timpul mersului pe dreapta dreapta spate se aude cateodata (la nivelari de drum) cate un troncanit.... (nu stiu daca este de la amortizor, deoarece sistemul hidraulic functioneaza fara probleme) daca poti sa ma ajuti sa-mi spui care ar fi problema.
Daca problema se poate rezolva (cea cu etrierul)....si ai timp liber printre programari...daca se poate sa trec sambata pe data 24.05.2014
Multumesc mult din nou,
Vali
Salut.. Detin un c5 var1, are modulul sport si la sfera pentru acest modul situata central pe axa spate am scurgeri de lichid hidraulic.
1. Este necesara inlocuire sferei sau se poate repara cumva si daca este cineva in zona Bucuresti care ma poate ajuta sa scap mai ieftin?
2. Aveti idee daca aceste 2 sfere pentru modulul sport sunt identice, cea de pe fata merge pe spate, intrucat am gasit una la dezmembrari dar de pe fara in stare buna la un pret rezonabil.
Astept ajutorul vostru, multumesc!!
[url=http://postimg.org/image/8c42vntqv/][img]http://s23.postimg.org/8c42vntqv/S6300005.jpg[/img][/url]
1. Este necesara inlocuire sferei sau se poate repara cumva si daca este cineva in zona Bucuresti care ma poate ajuta sa scap mai ieftin?
2. Aveti idee daca aceste 2 sfere pentru modulul sport sunt identice, cea de pe fata merge pe spate, intrucat am gasit una la dezmembrari dar de pe fara in stare buna la un pret rezonabil.
Astept ajutorul vostru, multumesc!!
[url=http://postimg.org/image/8c42vntqv/][img]http://s23.postimg.org/8c42vntqv/S6300005.jpg[/img][/url]
Experinta reusita
Buna ziua,
Astazi am avut prima experienta la "Atelier". Discuri si placute spate, Uleiul de directie si suspensie, si becurile de daylight. Pac pac rezolvat. RECOMAND.
Astazi am avut prima experienta la "Atelier". Discuri si placute spate, Uleiul de directie si suspensie, si becurile de daylight. Pac pac rezolvat. RECOMAND.
Buna ziua
Buna ziua! Numele meu este Dragos si am un Citroen Saxo din 2000 motor de 1124 cc si am o mica problema: dimineata la prima pornire motorul pleaca mai greu decit la alte porniri iar in momentul in care vreau sa turez un pic motorul in loc sa accelereze, da sa "moara"chiar se opreste daca tot incerc sa-l accelerez. Daca il las sa ruleze un minut merge ok. Care ar putea fi problema? (filtrul de benzina e schimbat)
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Joi 10-Iul-2014 10:39
- Localitate: Bucuresti
Stergator parbriz C4
Salut, va scriu pentru ca m-am chinuit putin singur si nu am reusit sa rezolv problema.
Acum vreo 2 saptamani cineva mi-a furat un stergator de parbriz. Mi l-a furat cu tot cu capacul care ar trebui sa faca legatura intre bratul de stergator si lamela pe care o poti cumpara de oriunde. Mi-am cumparat o alta lamela, dar nu am cum sa o atasez la brat fara acel capac. E o porcarie mica, neagra, fara niciun fel de caracteristica speciala, dar nu prea se potriveste cu alte sisteme de prindere.
Pentru ca sigur o sa mai prind ploi, as vrea si eu sa am un capac din ala ca sa nu-mi distrug parbrizul.
Va rog, daca aveti sugestii unde as putea sa gasesc asa ceva sau cu cine sa vorbesc, scrieti-mi.
Multumesc mult
Acum vreo 2 saptamani cineva mi-a furat un stergator de parbriz. Mi l-a furat cu tot cu capacul care ar trebui sa faca legatura intre bratul de stergator si lamela pe care o poti cumpara de oriunde. Mi-am cumparat o alta lamela, dar nu am cum sa o atasez la brat fara acel capac. E o porcarie mica, neagra, fara niciun fel de caracteristica speciala, dar nu prea se potriveste cu alte sisteme de prindere.
Pentru ca sigur o sa mai prind ploi, as vrea si eu sa am un capac din ala ca sa nu-mi distrug parbrizul.
Va rog, daca aveti sugestii unde as putea sa gasesc asa ceva sau cu cine sa vorbesc, scrieti-mi.
Multumesc mult
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Bun sa incepem cu inceputu :
Dankra - O diagnoza ar ajuta destul de mult, din pacate fara este greu de rezolvat problema .
dani.sandu - teoretic la orice magazin de piese ar trebui sa se gaseasca, eventual origine , nu ar trebui sa fie foarte scump .
lucianmarius - Eu am raspuns la tot ce era inbox , exista posibilitatea sa fi fost la spam , insa am foarte multe la spam si le sterg din reflex fara sa verific , daca se poate inca un forward . Sigur raspund .
Exista posibilitatea sa raspund in 1-2 zile , pentru ca sunt 1 singur care sunt pe mail si am avut de lucru destul cat sa ma tina ocupat si sa nu apuc sa ajung la calculator .
Dankra - O diagnoza ar ajuta destul de mult, din pacate fara este greu de rezolvat problema .
dani.sandu - teoretic la orice magazin de piese ar trebui sa se gaseasca, eventual origine , nu ar trebui sa fie foarte scump .
lucianmarius - Eu am raspuns la tot ce era inbox , exista posibilitatea sa fi fost la spam , insa am foarte multe la spam si le sterg din reflex fara sa verific , daca se poate inca un forward . Sigur raspund .
Exista posibilitatea sa raspund in 1-2 zile , pentru ca sunt 1 singur care sunt pe mail si am avut de lucru destul cat sa ma tina ocupat si sa nu apuc sa ajung la calculator .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
mihaistan scrie: - daca masina dupa 1 zi de stat , este un pic lasata de fata , la deschiderea usilor corecteaza inaltimea , acesta ar fi primul semn ca este o problema pe amortizor , exista riscul sa se arda pompa daca pierde foarte mult si pompa lucreaza non stop sa o tina ridicata sus , ceea ce nu este cazul . Pana acum toate c5`urile noi cu amortizoare stricate , uleiul este curs pe exterior , este vizibil .
[/quote]
Servus colegi. De 11 ani folosesc C5 Hydractive 3+ si de cand am cumparat-o de la ATS a avut acest comportament, respectiv dimineata, dupa mai bine de 24 de ore de stationare, la deschiderea din telecomanda, corecta pozitia abia perceptibil. Acest fenoman l-am intalnit la inca doua modele, unul din 2001 iar celalalt din 2004. Mihai, esti sigur ca aceasta ”corectie” nu este fireasca? Chiar si in manual este mentionata aceasta ”atitudine”...Parca asa-mi aduc aminte.
Revin
Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor tipand ca ceilalti pasageri din masina.
Daca este foarte putin sesizabil , normal ca nu are nici o legatura , insa sunt masini care corecteaza 2-4 cm(tot putin inseamna si asta , mult inseamna cand o gasesti lasata de tot) si la scurt timp au cedat,daca nu ma insel chiar viorel ovidiu a avut un comportament de genu (dupa o zi pe alta se lasa vizibil) si problema a fost un amortizor . In principiu daca totul este ok, pompa hidraulica nu porneste nici dupa 5-6 zile de stat .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Înapoi la “Service-uri independente”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO