Pagina 1 din 1

Buna ziua

Scris: Vin 11-Mar-2016 09:02
de Dankra
Buna ziua. Am si eu o problema. Detin un Citroen Saxo 2001 si anul trecut in toamna am schimbat antigelul. Cum a fost o toamna destul de calduroasa iar pe drumul spre serviciu au fost ceva lucrari, se intampla destul de des sa stau cam 20-25 min in coloana si am observat ca indicatorul temperaturii lichidului de racire trecea de jumate si chiar se aprindea si becul de avertizare. Cu antigelul vechi nu se intampla acest lucru avind in vedere ca masina am achizitionat-o la inceputul verii anului trecut. Chiar si acum daca stau 10-15 min pe loc cu motorul pornit, creste temperatura. Care pot fi cauzele si remediul lor? O diagnoza electronica poate stabilii problema? (ma gindesc ca poate fi un senzor devina). Va multumesc anticipat pt timpul acordat si astept cu interes un raspuns.

Scris: Vin 11-Mar-2016 10:06
de calorifer4
Fulia cu paletii a pompei de apa in cel mai rau caz posibil sa fie decapsata, racirea motorului fiind ingreunata, termostatul posibil sa fi ramas pe inchis sau in ultimul caz instalatia nu este aerisita corect (de principiu termostatul este vinovat)

Scris: Vin 11-Mar-2016 22:44
de sandor mihai
hai să o luăm logic , că e cel mai simplu şi da şi rezultate.când becul de temperatura excesivă se aprinde , ventilatorul de răcire merge ? Bănuiesc că nu.în funcţie de tipul de comandă al acestuia se caută în continuare cauzele posibile :siguranta arsă , termostat -dacă comanda ventilatorului e pe radiator-, aerisire incorectă. Cam astea aş zice eu că sunt cauzele.

Scris: Vin 11-Mar-2016 22:46
de sandor mihai
sau chiar motorul ventilatorului defect.

Am descoperit ceva

Scris: Mie 16-Mar-2016 17:32
de Dankra
Am descoperit faptul ca unul din ventilatoarele de la radiator nu porneste deloc iar celalalt porneste 3 sec. si se opreste. O sa incerc sa schimb cele 3 relee de la radiator si sa verific toate sigurantele de pe masina. Eventual sa ajung la un electrician sa vada daca mai functioneaza motorul ventilatorului?