Va salut .
Pentru incepute trebuie sa cer scuze moderatorilor pentru cazul in care acest subiect a mai fost discutat, insa pentru un utilizator nou sunt destul de greu de gasit subiecte care deja au fost dezbatute intruct motoarele de cautare, ar mai trebui "calibrate".
Detin un Citroen C5 Tourer, 2,0 HDI 163 CP fabricat in 2011 cu 128.000 km.
Problema apare dupa o utilizare de aprox 1000 km din care 70% in oras.
Mai exact se aprinde eroarea la filtrul de particule.
Operatiuni executate> completat lichid regenerare, efectuat regenerare fortata. La plecarea din service dispare eroarea, iar dupa cei 1000 km reapare. Sunt deja la a 3-a astfel de operatiune. In plus consumul este destul de ridicat intre 10 si 12 % cu viteze medii de 30-38 Km/h.]n rest masina se comporta normala fara pierderi sau limitari de putere.
Intrebari> Ce e de facut? Anularea FP este o solutie? Are legatura cu, consumul ridicat?Cand si cum masina isi face singura regenerarea la FP?
Multumesc.
PROBLEME filtru particule
Moderator: Echipa Tehnica
Re: PROBLEME filtru particule
"Lamurit"....acest forum este frecventat doar de privitori.
Se pare ca acest forum este la fel de activ tot atat cat de mult se vand autovehiculele Citroen la noi in romanica.
Pacat......chiar sunt masini reusite....
Daca eram pe un forum de vw.....sau chiar ford....aveam pana acum 10 raspunsuri dintre care 2 cel putin, avizate....de.....tot romanu' pleaca in Germania sa ia un vw sau audi cu 400.000 km.
Se pare ca acest forum este la fel de activ tot atat cat de mult se vand autovehiculele Citroen la noi in romanica.
Pacat......chiar sunt masini reusite....
Daca eram pe un forum de vw.....sau chiar ford....aveam pana acum 10 raspunsuri dintre care 2 cel putin, avizate....de.....tot romanu' pleaca in Germania sa ia un vw sau audi cu 400.000 km.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Re: PROBLEME filtru particule
mariuseu scrie:Daca eram pe un forum de vw.....sau chiar ford....aveam pana acum 10 raspunsuri dintre care 2 cel putin, avizate....de.....tot romanu' pleaca in Germania sa ia un vw sau audi cu 400.000 km.
Cine te opreste sa mergi pe un forum care iti furnizeaza raspunsuri? Functia de cautare chiar face minuni si chiar este bine indexata. Succes!
Re: PROBLEME filtru particule
Ideea nu era ca forumul ar avea ceva probleme, ai inteles gresit.
Am vrut doar sa punctez ca sunt putini posesori de Citroen si implicit putini oameni care ar putea raspunde.
Am vrut doar sa punctez ca sunt putini posesori de Citroen si implicit putini oameni care ar putea raspunde.
Re: PROBLEME filtru particule
Ce este ciudat insa, este ca atunci cand s-a postat un mesaj ....mai cu naduf....imediat s-a gasit cineva sa raspunda. Cred ca era mai corect sa iti folosesti energia indrumandu-ma catre o reyolvare nu catre un alt forum.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Re: PROBLEME filtru particule
Corect raportat la ce? Cred că sunt liber să fac ce vreau si când vreau cu energia mea.
Re: PROBLEME filtru particule
OK.
Multumesc frumos.
Multumesc frumos.
Re: PROBLEME filtru particule
http://www.anularedpf.ro/filtru-particule/
Noi suntem dealeri obdtuning.ro , am anulat la acelas model de masina , pana acum totul ok , singurul inconvenient este ca la euro 5 , nu iese la itp corect .
Pentru motor este benefica anularea ! pentru mediu nu ..
Noi suntem dealeri obdtuning.ro , am anulat la acelas model de masina , pana acum totul ok , singurul inconvenient este ca la euro 5 , nu iese la itp corect .
Pentru motor este benefica anularea ! pentru mediu nu ..
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Re: PROBLEME filtru particule
Am citit despre anularea acestui FP, pare ok pentru motor, insa intreabarea este daca mai iau ITP-ul.
În alta ordine de idei din punct de vedere tehnic scade cumva performanta sau exista riscul sa se altereze functionarea anumitor elemente?
Cam cat m-ar costa anularea?
În alta ordine de idei din punct de vedere tehnic scade cumva performanta sau exista riscul sa se altereze functionarea anumitor elemente?
Cam cat m-ar costa anularea?
Re: PROBLEME filtru particule
Va fi norma euro4 . Din punct de vedere tehnic , masina va functiona mai bine , si va afecta in mod pozitiv functionarea motorului . Sunt cativa pe forum care beneficiaza de eliminare fap si pot impartasi mai bine ca mine . Insa intra un pic mai rar pe forum probabil .
Pentru oferta pret - totcitro_serv@yahoo.com
Pentru oferta pret - totcitro_serv@yahoo.com
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- Arian
- simpatizant
- Mesaje: 40
- Membru din: Mar 30-Apr-2013 21:48
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 Exclusive (2010): 2.0hdi 163CP
- Contact:
Re: PROBLEME filtru particule
Pentru euro 5 esti sigur ca nu mai trece itp? Eu tocmai l-am anulat la Doc si inca am numere rosii nu stiu daca sa plang sau sa rad la faza asta...
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: PROBLEME filtru particule
@Arian pana la urma a trecut itp-ul?
- Arian
- simpatizant
- Mesaje: 40
- Membru din: Mar 30-Apr-2013 21:48
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 Exclusive (2010): 2.0hdi 163CP
- Contact:
Re: PROBLEME filtru particule
A mea avea deja cartea in romana facuta, dar inca nu am reusit sa iau numere negre, oricum trebuie sa merg iar la rar ca a expirat certificat de autenticitate. Cred ca pentru asta nu verifica noxele.
Ideea e ca nu mai conteaza, este o alta masina Nu mai trag eu de ea, trage ea de mine
Ideea e ca nu mai conteaza, este o alta masina Nu mai trag eu de ea, trage ea de mine
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
Înapoi la “Service-uri independente”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187756
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos