kit ambreiaj
Moderator: Echipa Tehnica
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
kit ambreiaj
Stie cineva cat costa un kit de ambreiaj pt c1? Am mers cred ca mai mult de 30.000 km cu un suierat la calcarea ambreiajului si in ultimele zile mi se pare ca se aude mai tare acel sunet, si ma gandesc la faptul ca e posibil sa cedeze cat de curand.
---
:)
schimbat de 2 ori. O data pe garantie ... nu stiu cat a costat..
Iar a 2a oara.. ATS imi zisese ca ma duce la 2500 RON asa ca mi-am luat de pe okazii ala de 190mm si cu tot cu montat m-a dus la 1000 ron.
Iar a 2a oara.. ATS imi zisese ca ma duce la 2500 RON asa ca mi-am luat de pe okazii ala de 190mm si cu tot cu montat m-a dus la 1000 ron.
Cateva imbunatatiri:
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
Salutare.
E mult de cand n-am mai scris pe aici.
Incepand de asta vara am realizat ca ceva nu e tocmai in regula cu ambreiajul. Pe vreme calda aveam uneori un trepidat in momentul in care cupla (luam piciorul de pe pedala) mai ales la plecare de pe loc in a-I-a dar uneori chiar si in a 2-a. Nu am putut pune punctul pe I cand anume se intampla, initial am inceput sa o leg de conditiile atmosferice (ploaie, umiditate etc), pe urma am realizat ca nu are nici o legatura. Pur si simplu o apuca uneori si ma tinea o zi, doua dupa care isi revenea.
Ei, mai nou, odata cu venirea iernii, trepidatul a fost inlocuit de un suierat care se aude in acelasi moment (ridicat de pe pedala, in tractiune) , insa de data asta e aproape permanent si a trecut si intr-a 3-a daca e putin urcus si e in efort mai mare. E foarte ciudat, pt ca daca nu ai sti ca distributia e pe lant, ai fi tentat sa crezi ca incepe cureaua sa suiere... cam asa suna. Momentan durata sunetului e destul de scurta... cam jumatate de secunda, maxim o sec. CE POATE FI?... ceva rulmet pe la placa de presiune (sper sa nu ma fac de ras... parca pe cand aveam Dacie auzeam vorbindu-se despre asa ceva) Poate fi ceva curea?.,.. in afara de cea de accesorii nu prea stiu sa existe alta curea, iar la aia nu cred ca ar avea ce sa fluiere doar in tractiune si sa fie atat de legata de cuplarea ambreiajului... La aia e alt zgomot arhicunoscut deja la buburuze.... patinatul la pornire pe pompa de apa din cauza ca angrenajul cu pompa e realizat (intr-un mod idiot) pe exteriorul curelei... dar cu aia m-am obisnuit, iar iarna de obicei nu se mai aude... probabil se contracta cureaua si se strange mai bine pe fulii.
Mentionez ca am 72.000km si ambreiajul e cel de la mama lui, cu care a venit masina. Drep te ca 80% din km sunt facuti in afara orasului.
Sa ma pregatesc de un kit de ambreiaj?.. oare?..sau mai astept primavara ca poate-i trece? :-)
Merci mult...
E mult de cand n-am mai scris pe aici.
Incepand de asta vara am realizat ca ceva nu e tocmai in regula cu ambreiajul. Pe vreme calda aveam uneori un trepidat in momentul in care cupla (luam piciorul de pe pedala) mai ales la plecare de pe loc in a-I-a dar uneori chiar si in a 2-a. Nu am putut pune punctul pe I cand anume se intampla, initial am inceput sa o leg de conditiile atmosferice (ploaie, umiditate etc), pe urma am realizat ca nu are nici o legatura. Pur si simplu o apuca uneori si ma tinea o zi, doua dupa care isi revenea.
Ei, mai nou, odata cu venirea iernii, trepidatul a fost inlocuit de un suierat care se aude in acelasi moment (ridicat de pe pedala, in tractiune) , insa de data asta e aproape permanent si a trecut si intr-a 3-a daca e putin urcus si e in efort mai mare. E foarte ciudat, pt ca daca nu ai sti ca distributia e pe lant, ai fi tentat sa crezi ca incepe cureaua sa suiere... cam asa suna. Momentan durata sunetului e destul de scurta... cam jumatate de secunda, maxim o sec. CE POATE FI?... ceva rulmet pe la placa de presiune (sper sa nu ma fac de ras... parca pe cand aveam Dacie auzeam vorbindu-se despre asa ceva) Poate fi ceva curea?.,.. in afara de cea de accesorii nu prea stiu sa existe alta curea, iar la aia nu cred ca ar avea ce sa fluiere doar in tractiune si sa fie atat de legata de cuplarea ambreiajului... La aia e alt zgomot arhicunoscut deja la buburuze.... patinatul la pornire pe pompa de apa din cauza ca angrenajul cu pompa e realizat (intr-un mod idiot) pe exteriorul curelei... dar cu aia m-am obisnuit, iar iarna de obicei nu se mai aude... probabil se contracta cureaua si se strange mai bine pe fulii.
Mentionez ca am 72.000km si ambreiajul e cel de la mama lui, cu care a venit masina. Drep te ca 80% din km sunt facuti in afara orasului.
Sa ma pregatesc de un kit de ambreiaj?.. oare?..sau mai astept primavara ca poate-i trece? :-)
Merci mult...
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
Salutare! Aceeasi problema ca cea descrisa de adistefan la C1 meu, o trepidatie cand cuplam treptele de viteza(viteza 1 si 2). La fel si la mine, face numai uneori, eu o legam initial de vremea mai umeda (parca facea mai des), dar nu sunt sigur. Masina are aproape 4 ani, dar merg exclusiv in oras, nu are decat 25 000 km. Fara simptomele descrise de adistefan in partea a doua a mesajului....
@Bio
Deocamdata eu zic sa stai cat se poate de linistit. Citind prin forumul Renault (pt Megane-ul din semnatura), forum care e infinit mai vast decat cel de aici, am aflat ca faza cu trepidatul este foarte frecventa iar daca din "intamplare" pe C1 Kitul este tot Valeo ca si pe Megane(90% ca asa e), atunci e clara treaba... boala e veche. Cu trepidatul ala unii se chinuie ani buni pana sa cada definitiv. Se pare ca e un cumul de factori printre care umezeala si praful au totusi un efect si ele. Eu cu trepidatul am mers cam 10.000 km. Cu rulmentul de presiune , insa am inteles ca e mai urgenta treaba.. cand incepe sa cante e cam PA intr-un timp relativ scurt.... Se gaseste de cumparat si rulment individual dar nu cred ca cineva e chiar atat de zgarcit sa se mai uite la o diferenta de 200 RON, inconditiile in care manopera la desfacutul/pusul ambreiajului e peste jumatate din costul kitului cu totul.
O sa observi ca o sa aiba perioade cand o sa-si revina.. din senin. Daca reusuesti sa stabilesti vreo legatura intre perioadele de trepidatie/revenire si diversi fractori, poate scrii si pe forum... eu nu am identificat nimic concludent... pare ca e dupa cum are chef.
In concluzie... pe mine ma cam paste cat de curand un kit, tu mai ai de mers cu asta asa cum e, cu trepidatile de rigoare. Vezi si tu testul pe care il faceam la dacii... trage frana de mana la maxim si vezi daca pleaca in a -I-a de pe loc. Daca da.. poti sta linistit. Intre timp tine urechea ciulita pe fluieratul rulmentului, desi pana la 50K km m-as mira sa ai treaba cu el.
Topicul "Probleme ambreiaj" la Megane este enorm. Daca ai timp si chef, arunca o privire:
Forum Renault Megane - Probleme Ambreiaj
Inca ceva din acest forum care merita tinut minte :
Toate cele bune.
Deocamdata eu zic sa stai cat se poate de linistit. Citind prin forumul Renault (pt Megane-ul din semnatura), forum care e infinit mai vast decat cel de aici, am aflat ca faza cu trepidatul este foarte frecventa iar daca din "intamplare" pe C1 Kitul este tot Valeo ca si pe Megane(90% ca asa e), atunci e clara treaba... boala e veche. Cu trepidatul ala unii se chinuie ani buni pana sa cada definitiv. Se pare ca e un cumul de factori printre care umezeala si praful au totusi un efect si ele. Eu cu trepidatul am mers cam 10.000 km. Cu rulmentul de presiune , insa am inteles ca e mai urgenta treaba.. cand incepe sa cante e cam PA intr-un timp relativ scurt.... Se gaseste de cumparat si rulment individual dar nu cred ca cineva e chiar atat de zgarcit sa se mai uite la o diferenta de 200 RON, inconditiile in care manopera la desfacutul/pusul ambreiajului e peste jumatate din costul kitului cu totul.
O sa observi ca o sa aiba perioade cand o sa-si revina.. din senin. Daca reusuesti sa stabilesti vreo legatura intre perioadele de trepidatie/revenire si diversi fractori, poate scrii si pe forum... eu nu am identificat nimic concludent... pare ca e dupa cum are chef.
In concluzie... pe mine ma cam paste cat de curand un kit, tu mai ai de mers cu asta asa cum e, cu trepidatile de rigoare. Vezi si tu testul pe care il faceam la dacii... trage frana de mana la maxim si vezi daca pleaca in a -I-a de pe loc. Daca da.. poti sta linistit. Intre timp tine urechea ciulita pe fluieratul rulmentului, desi pana la 50K km m-as mira sa ai treaba cu el.
Topicul "Probleme ambreiaj" la Megane este enorm. Daca ai timp si chef, arunca o privire:
Forum Renault Megane - Probleme Ambreiaj
Inca ceva din acest forum care merita tinut minte :
Am rezolvat problema si am zis sa va spun si voua. Am fost la serus si cand au dat jos cutia au masurat ce au masurat ei acolo si pana la urma au ajuns la concluzia ca totul era in regula. Asa ca au pus totul la loc(dar am avut noroc si din diverse motive mi-au pus placa de presiune si disc nou) si au schimbat tamponul de la motor iar problema mea cu trepidatiile a disparut. Asadar, cei care au simptome de ambreiaj intai sa verifice tamponul de la motor si abia dupa aia sa se apuce sa dea cutia jos(mai ales pentru cei care au iesit din perioada de garantie).
Toate cele bune.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
gata ambreiajul
Baieti, in final imi cade si mie ambreiajul la 110.000 km. A inceput sa fluiere cam pe la 70.000km.. cam imediat dupa ce a cazut pompa de apa... Aseara dupa ce am facut drumul Bucuresti Craiova am simtit ambreiajul din ce in ce mai moale si cand il calcam se auzea un frecush puternic si mici pocnituri... iar la plecarea de pe loc trepida masina foarte tare.
---
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO