eu am avut ieri niste probleme cu frana, ieri fiind prima zi in care s`a depus pe jos zapada, de fapt zloata ..
nu stiu daca din cauza abs`ului sau din ce alta cauza, pur si simplu nu am putut frana brusc, era sa calc niste pietoni, pedala de frana s`a blocat, era ca si cum avea un obstacol care o impiedica sa fie apasata ma tare .. numai pe portiunile cu zloata am constatat chestia asta, probabil pt ca acolo patineaza rotile, nu stiu, oricum, a fost infricostator, noroc ca nu aveam viteza mare
sper sa nu mai ninga
franele foarte slabe
Moderator: Echipa Tehnica
este ABS-ul, trebuie sa te obisnuiesti cu el, daca situatia e critica (pietoni in fata etc) si nu-ti franeaza (cum stiai tu pe uscat) iti raman doar manevrele de evitare.
Cel mai bine pastreaza distanta fata de cel din fata si incetineste in dreptul trecerilor de pietoni
mai ales pe asfalt alunecos.
Cred ca daca n-ai fi avut abs aveai saniuta in loc de C1 si pupai pe cei din fata...distanta
Cel mai bine pastreaza distanta fata de cel din fata si incetineste in dreptul trecerilor de pietoni

Cred ca daca n-ai fi avut abs aveai saniuta in loc de C1 si pupai pe cei din fata...distanta

Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Re: franele foarte slabe
mirceab scrie:Am un C1 1,0i -excelenta masina Dar parca nu are frane Imi aduce aminte de Oltcit-ul lui taica meu- fasaituri, scartaituri si pedala de frana cu joc nepermis
In ce sens nu tin? Poti descrie putin mai mult? Iti intra ABS-ul inainte de vreme sau cu pedala la fund nu se intimpla mai nimic?
De fisit si scritiit.. si la alte modele se intimpla, atita timp cit nu scritiie foarte tare nu ai de ce sa te ingrijorezi.
eu cred ca nu a putut frana ca pe uscat (scurt brusc cum o fi vrut) din cauza abs-ului si s-a speriat...ma intreb pietonii cat de tare s-or fi speriat
.raman valabile sfaturile cu distanta (la abs se mareste distanta de franare considerabil, dar cel putin nu esti calare pe saniuta).

Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
-
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Mar 31-Oct-2006 21:24
- Localitate: Oradea
eh, pietonii nu s`au spariet prea tare, ca am reusit totusi sa reduc mult viteza, daca nu erau atenti si ar fi fost in calea masinii, probabil i`as fi impins asa, usurel, ideea e ca io as fi vrut ca masina sa se opreasca pe loc, in intervalul pe care io il stiam rezonabil, dar ea a mai plutit incetisor inca vreo 6-7 metri.. foarte incetisor, ce`i drept
din fericire s`au ferit, ca au avut timp, si s`au uitat si ei mirati cum vin cu incetinitoru
pe mine m`a socat ca simteam ceva care blocheaza pedala, a fost total neasteptata senzatia, dar acuma m`am prins ca de la abs s`a intamplat si pe viitor voi sti la ce sa ma astept pe zapada
dar totusi mi s`a parut exagerata interventia abs`ului, ca nu am franat brusc, a fost destul de lejer gestul, nu stiu sincer daca nu face mai mult rau decat bine masinaria
din fericire s`au ferit, ca au avut timp, si s`au uitat si ei mirati cum vin cu incetinitoru
pe mine m`a socat ca simteam ceva care blocheaza pedala, a fost total neasteptata senzatia, dar acuma m`am prins ca de la abs s`a intamplat si pe viitor voi sti la ce sa ma astept pe zapada
dar totusi mi s`a parut exagerata interventia abs`ului, ca nu am franat brusc, a fost destul de lejer gestul, nu stiu sincer daca nu face mai mult rau decat bine masinaria
Nu conteaza cat de tare calci pedala. ABS-ul detecteaza prin senzorii pe care-i are montati pe fiecare roata situatia in care una sau mai multe roti ale masinii s-au blocat in urma apasarii pedalei de frana.
In cazul tau, mai ales daca carosabilul era umed, masina nu era echipata probabil cu cauciucuri de iarna, aveai toate sansele sa pierzi foarte usor aderenta (roata blocata), situatie in care ABS-ul a intrat in mod evident mai repede decat te-ai fi asteptat tu.
In cazul tau, mai ales daca carosabilul era umed, masina nu era echipata probabil cu cauciucuri de iarna, aveai toate sansele sa pierzi foarte usor aderenta (roata blocata), situatie in care ABS-ul a intrat in mod evident mai repede decat te-ai fi asteptat tu.
Din nou despre franele lui C1 (fac abstractie de fasaituri si cartaiturile la viteze mici)
-cursa pedala- incepe sa prinda destul de tarziu si are o elasticitate ciudata
-promptitudine- submediocra
-distanta de franare- destul de mare (peste 42 m la 100km/h)
-ABS ul lucreaza
-reactia dupa utilizare intensa -buna
-franarea in curbe- buna
Comparativ cu Peugeot 107 franele sunt mult mai proaste Am testat 107- are frane mult mult mai bune Nu stiu Aygo- nu am avut ocazia
-cursa pedala- incepe sa prinda destul de tarziu si are o elasticitate ciudata
-promptitudine- submediocra
-distanta de franare- destul de mare (peste 42 m la 100km/h)
-ABS ul lucreaza
-reactia dupa utilizare intensa -buna
-franarea in curbe- buna
Comparativ cu Peugeot 107 franele sunt mult mai proaste Am testat 107- are frane mult mult mai bune Nu stiu Aygo- nu am avut ocazia
Nu stiu mai multe detalii despre distante de frinare pentru masini din clasa mica/mini, insa un C4 frineaza de la 100 la 0 in 39 de metri, skoda octavia in vreo 40, porsche carerra GT in 35.5. 42m mi se pare rezonabil avind in vedere ca probabil ai cauciucuri de iarna sau asfaltul nu era curat ca pe pistele pe care s-au facut testele de frinare de catre producator.
Oricum, daca simti ca ceva e in neregula mergi la service si explica-le care-i miscarea. Sau ia alt C1 si vezi, desi peugeot 107 e aceeasi treaba teoretic.
Oricum, daca simti ca ceva e in neregula mergi la service si explica-le care-i miscarea. Sau ia alt C1 si vezi, desi peugeot 107 e aceeasi treaba teoretic.
Ok ..eu deja m-am saturat de cei care tot compara si gasesc diferente intre Peugeot 107, Toyota Aygo si Citroen C1 .... este vorba de ACEEASI MASINA, facuta in aceeasi fabrica pe aceeasi linie de fabricatie.
Daca la franare au aparut diferente intre un Peugeot 107 si un Citroen C1 inseamna ca sunt aceleasi diferente care apar intre un Citroen C4 si un alt Citroen C4 !!! pentru ca in afara de stopuri si faruri, MASINILE SUNT IDENTICE
Citez de la MirceaB:
"Comparativ cu Peugeot 107 franele sunt mult mai proaste Am testat 107- are frane mult mult mai bune Nu stiu Aygo- nu am avut ocazia "

Daca la franare au aparut diferente intre un Peugeot 107 si un Citroen C1 inseamna ca sunt aceleasi diferente care apar intre un Citroen C4 si un alt Citroen C4 !!! pentru ca in afara de stopuri si faruri, MASINILE SUNT IDENTICE
Citez de la MirceaB:
"Comparativ cu Peugeot 107 franele sunt mult mai proaste Am testat 107- are frane mult mult mai bune Nu stiu Aygo- nu am avut ocazia "



e ridicol!
indiferent ce conduci, bicicleta, masina, carutza, role, ai nishte frane.
franele nu sunt bune sau proaste. ele sunt si gata. fiecare conducator de "atelaj" le invatza si daca face accident e pentru ca nu stie el cum sa le foloseasca!
nu ma intereseaza ce masina e
. fiecare are felul ei si te adaptezi.
te-ai urcat in ea, vezi cum franeaza, o simti, si o folosesti asa cum ai simtit-o. dac nu, se cheama ca nu ai habar . ti se pune totul la dispozitie, cu niste parametrii clari, p care tu ii sari si o proptesti in sant.
mai am eu un prieten care spune: "numai soferii buni fac accidente k ei stiu si se baga, in timp ce celor prosti le e frica si merg cu grija"
nu tata! ai facut accident: e pt k nu stii( nu te duce!)! nu k nu te tzin franele sau e proasta masina sau e polei (si ce daca e?! trebuia sa iei in considerare acest lucru!).
potzi sa fii si p role si dak iei copacu in bratze ce? nu te-au tzinut franele!
r i d i c o l!
ps - nu fac referire la nimeni dar pur si simplu se discuta la nivel de detaliu knd de fapt e o vina a soferului care se paseaza pe masina (indiferent de model)
eugenro2001 wrote: bine ai venit printre noi. Te rog sa nu mai folsesti "k", "sh" , "tz" etc. Pe acest forum limbajul tip "chat" nu este permis.

indiferent ce conduci, bicicleta, masina, carutza, role, ai nishte frane.
franele nu sunt bune sau proaste. ele sunt si gata. fiecare conducator de "atelaj" le invatza si daca face accident e pentru ca nu stie el cum sa le foloseasca!
nu ma intereseaza ce masina e

te-ai urcat in ea, vezi cum franeaza, o simti, si o folosesti asa cum ai simtit-o. dac nu, se cheama ca nu ai habar . ti se pune totul la dispozitie, cu niste parametrii clari, p care tu ii sari si o proptesti in sant.
mai am eu un prieten care spune: "numai soferii buni fac accidente k ei stiu si se baga, in timp ce celor prosti le e frica si merg cu grija"

nu tata! ai facut accident: e pt k nu stii( nu te duce!)! nu k nu te tzin franele sau e proasta masina sau e polei (si ce daca e?! trebuia sa iei in considerare acest lucru!).
potzi sa fii si p role si dak iei copacu in bratze ce? nu te-au tzinut franele!

r i d i c o l!
ps - nu fac referire la nimeni dar pur si simplu se discuta la nivel de detaliu knd de fapt e o vina a soferului care se paseaza pe masina (indiferent de model)

eugenro2001 wrote: bine ai venit printre noi. Te rog sa nu mai folsesti "k", "sh" , "tz" etc. Pe acest forum limbajul tip "chat" nu este permis.
nu stiu ce se plange lumea k nu ar tine frana....mie personal imi pare ca sunt in regula franele, si am avut destule situatii in Bucuresti sa le fortez de-a binelea.....si de fiecare data m-au scos din belea, adica nu l-am pupat in fund pe cel din fata.....si cum spunea si nky cred ca depinde de sofer daca stie cum sa conduca
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
Intr-adevar pare ciudat ca Peugeot107 franeaza mult mai bine Asa e, masinile sunt identice mai putin farurile si culoarea stopurilor
La aspect C1 e mai simpatic iar stopurile negre sunt mult mai interesante
Dar franele sunt un lucru f important Ditantele de franare nu sunt semnificativ mai mari (bine, eu nu am mai avut masini de clasa mini sau mica cu exceptia vechiului Oltcit)
Inca o data iubesc aceasta masina Dar nu sunt multumit de frane Am testat 3 masini C1 si 2 Peugeot -uri 107 Cursa pasiva e mare si trebuie sa apesi hotarat De acord, cine are piciorul greu, sau cine a venit de pe Dacie franele sunt excelente Dar eu spuneam ceva de finete
Vedeti si voi si comparati cu alte masini. In plus amortizoarele sunt noi sunt fb si dupa oarece uzura, daca mai incarci masinuta, nu stiu zau cum se vor regasi distantele de franare...
Marti merg la serviec si va spun tot...
Bafta si curaj!
La aspect C1 e mai simpatic iar stopurile negre sunt mult mai interesante
Dar franele sunt un lucru f important Ditantele de franare nu sunt semnificativ mai mari (bine, eu nu am mai avut masini de clasa mini sau mica cu exceptia vechiului Oltcit)
Inca o data iubesc aceasta masina Dar nu sunt multumit de frane Am testat 3 masini C1 si 2 Peugeot -uri 107 Cursa pasiva e mare si trebuie sa apesi hotarat De acord, cine are piciorul greu, sau cine a venit de pe Dacie franele sunt excelente Dar eu spuneam ceva de finete
Vedeti si voi si comparati cu alte masini. In plus amortizoarele sunt noi sunt fb si dupa oarece uzura, daca mai incarci masinuta, nu stiu zau cum se vor regasi distantele de franare...
Marti merg la serviec si va spun tot...
Bafta si curaj!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu