nu mai porneste...

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mie 23-Apr-2008 21:59

Pe la 20 inca mai intra intr-a 1-a, dar greu. La marsarier, incercati dublu ambreiaj. Adica dupa scoaterea din viteza, un ambreiaj pe liber, si inca o data ambreiaj pt marsarier. Ar trebui sa mearga usor ;)

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Joi 24-Apr-2008 09:06

a 1-a nu e sincronizata si nu e bine sa bagi 1-a cand rotile masinii se misca....la orice masina intra greu cand e in miscare

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 27-Apr-2008 11:23

toate sint sincronizate, mai putin marche-arriere-ul. intra mai greu pentru ca in mers diferenta de viteza dintre pinionul de la tr 1 si arbore e f mare si sincronul e foarte solicitat ca sa egalizeze cele 2 viteze de rotatie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 27-Apr-2008 21:47

skynet scrie:a 1-a nu e sincronizata si nu e bine sa bagi 1-a cand rotile masinii se misca....la orice masina intra greu cand e in miscare


Toate treptele inainte sint sincronizate si faptul ca masina se afla in mers ajuta intrarea in viteze.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Dum 27-Apr-2008 22:40

adica tu vrei sa zici ca iti intra mai usor in a 1-a din mers decat de pe loc ?

Avatar utilizator
Bogdan98
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Sâm 08-Mar-2008 17:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Bogdan98 » Joi 01-Mai-2008 06:30

La a 1-a am si eu aceeasi problema. Chiar daca masina merge cu 2-3 km/h, intra mai greu, asa ca prefer a 2-a si mai talpa ca deh, poate.
La marchearriere, tot asa, intra cand vrea, am fost cu ea la revizie, la Mugurel, si au umblat baietii la niste reglaje, si acum intra perfect. Cand ajungeti la un service, spuneti-le de problema cu MArriere si se rezolva in 2 minute.
C1 1.0i 68CP 5P Rosu B61VBF (2007) + C4 1.6i 16v 110CP 5P (2008) B04VBF

Avatar utilizator
ucy18x
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Vin 17-Oct-2008 22:39
Localitate: Rm Valcea

Mesajde ucy18x » Sâm 25-Oct-2008 14:47

eu am 220 000 km si tot 'agata' intre 1 si 2..prima data am crezut ca nu sunt eu invatat cu masina :)..aaa si marsalierul nu intra niciodata din prima...cel putin la mine nu intra :D

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Sâm 25-Oct-2008 14:58

22 000 poate vrei sa zici nu ? :lol:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 26-Oct-2008 15:04

ucy18x scrie:eu am 220 000 km si tot 'agata' intre 1 si 2..prima data am crezut ca nu sunt eu invatat cu masina :)..aaa si marsalierul nu intra niciodata din prima...cel putin la mine nu intra :D

si la mine e la fel, dar se pare ca nu e chiar o problema, ci mai degraba un inconvenient. totusi, FUGE DE RUPE!!! :lol:

Avatar utilizator
ucy18x
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Vin 17-Oct-2008 22:39
Localitate: Rm Valcea

Mesajde ucy18x » Dum 26-Oct-2008 18:17

skynet scrie:22 000 poate vrei sa zici nu ? :lol:


am scris bine 220 000 km...e modelul 2000

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 26-Oct-2008 20:29

nu stiu daca se pune, dar la unele masini am observat ca daca in momentul in care incerci sa schimbi in 1 accelerezi putin, intra mult mai usor. Pentru R, pe langa dublu ambreiaj, mai este o varianta: apesi ambreiajul pana in capat incerci sa schimbi in R iar daca intampina rezistenta, lasi putin ambreiajul. Chestiile sunt testate.

Avatar utilizator
ucy18x
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Vin 17-Oct-2008 22:39
Localitate: Rm Valcea

Mesajde ucy18x » Dum 26-Oct-2008 21:06

aia nu e problema...adica daca ridici ambreiajul mai usor nu se simte,dar trebuie sa fi atent..daca nu il ridici usor are demaraj mai mare :D tot raul spre bine...Problema e ca maine trebuie sa o duc in service ca se opreste motorul :?

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mar 28-Oct-2008 17:04

Eu cand ii prind prin oras pe cei cu masini de firma ii intreb.
Omu, ia spune, cati km are si ce probleme a avut?
Practic, nici unul din cei intrebati nu mi-a dat un raspuns nasol. Tipul care a adus azi mancare la firma unde lucrez, mi-a zis ca are 15 mii km si 0 probleme deocamdata. Dupa care a plecat in tromba, si a luat curba cu frana de mana. Exact ce ma interesa... :D
O singura problema, la ETA2U au cateva 107. Unul singur cica o singura problema. La ~ 40K km, alternatorul, reparat pe garantie. In rest nimic. Sa speram la fiabilitatea toyota :)

Avatar utilizator
xbrother
pasionat
Mesaje: 127
Membru din: Mie 29-Oct-2008 14:21
Localitate: Bucuresti

:)

Mesajde xbrother » Joi 30-Oct-2008 21:02

probleme.. hmm sa va zic eu ! la aproape 2 ani si pe la 32.000km am avut ambreiaj bulit ! a inceput treptat sa-mi faca figuri.. si sa nu mai intre in viteze.. iar cand m-am hotarat sa ma duc la ATS si s-a urcat cineva de acolo sa vada ce are .. a intrebat stupefiat "cum ai adus-o pana aici?!?".

Intradevar treptele 1 si 2 agata dar nu mereu. Din cate am observat de exemplu cand ii fac plinul si plec din benzinarie.. merge mult mai bine ca atunci cand a stat 2 zile fara mine. Uneori pe ploaie nu agata, alteori da. deci fara sa par ciudat, eu zic, ca agata atunci cand se simte nebagata in seama. Cand o neglijez ptr cateva zile imi face figuri, dar cand merg ora de ora cu ea(masina) nu am nici o problema.

Alte probleme ciudate.. de vreun an indicatorul rezervorului de bord imi arata full tot timpul. ATS a avut nevoie de vreo 5 sedinte de dezmembrari totale.. ptr a descoperi despre ce piesa e vorba si prin vara mi-au comandat o piesa .. care a venit in sept. Cand am ajuns sa mi-o schimbe si-au dat seama ca au comandat o cu totul alta piesa.. asa ca acum am alta comanda. Cica pe 10nov intru in service si se rezolva, doamne ajuta !

mai sunt si altele cred dar nu-mi vin acum in minte.. oricum astea erau cele mai importante !

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Joi 30-Oct-2008 21:08

inca o dovada la cat de buna este reprezentanta noastra .... pacat ca toate astea se intampla la citroen... :(


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo